Ga naar inhoud

Kaartleeslampje


Brian

Aanbevolen berichten

Tja, ben al even aan het puzzelen, onze :rolleyes: van 1998 heeft er geen. Eentje uit de autoshops voor in de aansteker is niks, de aansteker zit aan de bestuurderskant en zo'n hengel langs de versnellingspook is flut.

Ideeen?

alvast bedankt!

Brian en Eveline die meestal (en beter) de kaart leest!

Link naar reactie
  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

FOTO!!!??? Ruuhuud? waarom kan dat niet in de cabrio? :blink:

hm, misschien omdat de raamstijl smaller is? :)

Tuurlijk past dat in de Roadster, er is er zelfs één leverbaar originalo bmw, maar die maakt ook gebruik van de sigarenaansteker.weet niet of je dat bedoeld

Link naar reactie
Tuurlijk past dat in de Roadster, er is er zelfs één leverbaar originalo bmw, maar die maakt ook gebruik van de sigarenaansteker.weet niet of je dat bedoeld

Neeeee niet in de sigarettenaansteker, die zit aan de bestuurderskant. Dan moet die hengel helemaal tussen pook en radio door naar de andere kant :D

Ik hoop op een elegantere oplossing, maar wel zonder gaten boren in de panelen.

Misschien toch een foto van de QP oplossing????

Link naar reactie
Marvin, we hebben even een foto nodig van een open Zetje met een bouwlamp gemonteerd op het raam... :P

Je moet keuzes maken in het leven ....

Dus Evelien in de auto betekent gewoon zonder kaartleeslampje en anders TOMTOM erin met een mannenstem geprogrammeerd of zo?? ;) :thumbup:

Link naar reactie

sja je kunt ook nog natuurlijk de sigarettenaansteker aftakken achter het dashboard en die bij de passagierskant weer ergens naar buiten kunnen laten komen .....

maargoed dat vereist natuurlijk een demontage van het middenconsole en eventueel een klein gaatje maken om de kabel doorheen te laten komen ....

of je kunt natuurlijk kijken of het mogelijk is een sterkere lampje te krijgen voor het lampje wat in je raamstijl zit .....

je weet wel dat ding wat aan gaat als je je deur open doet of het knopje om zet

Link naar reactie
sja je kunt ook nog natuurlijk de sigarettenaansteker aftakken achter het dashboard en die bij de passagierskant weer ergens naar buiten kunnen laten komen .....

maargoed dat vereist natuurlijk een demontage van het middenconsole en eventueel een klein gaatje maken om de kabel doorheen te laten komen ....

of je kunt natuurlijk kijken of het mogelijk is een sterkere lampje te krijgen voor het lampje wat in je raamstijl zit .....

je weet wel dat ding wat aan gaat als je je deur open doet of het knopje om zet

Of Evelien thuis de kaart laten bekijken en de route uit het hoofd leren ...... :schater::schater:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Hallo Brian,

Welliswaar een laat antwoord en je hebt zelf ook niet meer gereageerd. Zal wel komen door al die flauwe antwoorden :thumbup:

Maar ik vond vanmiddag tijdens het surfen een serieuze oplossing voor je probleem. Dat wilde ik je niet onthouden. Iemand kan een achteruitkijkspiegel leveren met daaronder een paar kaartleeslampjes ingebouwd. Een geweldige oplossing lijkt me.

nightlight1132cea7kx0.jpg

Zie de website http://www.z3mirrors.com/

Succes :rolleyes:

Link naar reactie
FOTO!!!??? Ruuhuud? waarom kan dat niet in de cabrio? :thumbup:

hm, misschien omdat de raamstijl smaller is? :D

past niet omdat het bij de QP in de dakhemel zit, die lampjes.

Voor de gemiddelde Z3 rijder;

dak (het ~, ~en)

2 als bedekking dienend bovenstuk van iets

:schater:

Link naar reactie

Ha bedankt Martin,

dat geeft de burger weer moed! :D

Kweenognie of ik m'n M spiegel kwijt wil, maar inderdaad zit ie behoorlijk in de weg met mijn 1.81m. Kan hem gelukkig zo eraf klikken als 's zomers de koffer achterop zit en ik er toch niets door kan zien.

Maar, wellicht kan ik eens zo'n steun aanpaassen en iets doen met die leds!!!

(OK dames, kom maar op met de volgende verhelderende foto.. :thumbup: )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.