Ga naar inhoud

Luie z*k

The Shrike

Aanbevolen berichten

Ik ben er een, dus vraag ik jullie om een antwoord in plaats van het zelf uit te zoeken.

Heeft iemand IE7 al zover dat ik de scripted windows kan toestaan voor bepaalde websites (zoals z3forum)?

Heeft iemand IE7 al zover dat de blinker gewoon begint in de google search box? (nu moet ik eerst er in klikken, zeer irri)

p.s. svp nu niet weer gaan zeggen dat ik firefox moet gaan gebruiken.

p.p.s. en nee, ook niet lollig gaan verwijzen naar mijn ps

p.p.p.s. echt niet

Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het werkt voor de rest ook ok, gaat alleen wat langzamer met de phishing filter , dit is link voor een update, om hem te verbeteren.

Een voorbeeld van wat ik bedoel is wanneer ik een link wil invoegen in een topic op het forum. Dan moet ik steeds eerst toestaan dat de pop up via een scriptje mag worden aangemaakt. Erg jammer. Mijn 2de probleempje is dat ik voorheen mijn homepage (google) startte en gelijk kon typelen waar ik naar zocht. Nu oet ik steeds met mijn muis in het typel boxje klicken voordat ik kan tikken. Misschien een resultaat van de tabs, maar blijft jammer.

Link naar reactie

ah, nu begrijp ik je.

Nu zie ik ook waarom ik mijn web mail niet aan de gang kon krijgen. Ik had de pop-ups enabled voor de website, maar hij kwam steeds terug met "pop up blocked". Ik denk dat hij even via een andere site ging dan of zo. Was wel even lastig.

Link naar reactie
Het werkt voor de rest ook ok, gaat alleen wat langzamer met de phishing filter , dit is link voor een update, om hem te verbeteren.

Een voorbeeld van wat ik bedoel is wanneer ik een link wil invoegen in een topic op het forum. Dan moet ik steeds eerst toestaan dat de pop up via een scriptje mag worden aangemaakt. Erg jammer. Mijn 2de probleempje is dat ik voorheen mijn homepage (google) startte en gelijk kon typelen waar ik naar zocht. Nu oet ik steeds met mijn muis in het typel boxje klicken voordat ik kan tikken. Misschien een resultaat van de tabs, maar blijft jammer.

Ik kan direct beginnen met tikken in Google (persoonlijke homepage), dus wat jij omschrijft heb ik niet. verder heb ik de standaard zoekfunctie vervangen door de Google plug in, dus ik kan direct zoeken vanuit elke pagina.

Phishing filter heb ik uit gezet, is gewoon te traag en het bevalt prima zo :thumbup:

En scriptjes hoef ik niet te activeren hier op het werk, thuis heb ik dat wel eens gehad, ook wel eens dat ik opnieuw moet inloggen. Lijkt wel of cookies te kort blijven bewaard?

Link naar reactie

ik heb mijn pop up blocker echter niet aan staan (gebruik hem regelmatig om een webcastje te doen met een klant), dus dit lijkt me niet de oplossing voor mij.

Let wel, het was een scripted window dat geblockt werd. Ik heb het nu opgelost door dit een trusted website te maken in security. Om de 1 of andere vage reden kun je dat niet direct doen via de IE information bar die opkomt om te waarschuwen dat iets niet wordt toegestaan. Daar mocht ik hem enkel steeds voor deze ene keer toestaan.

Ik ben dan toch maar google gaan gebruiken via het rechtsboven searchbox (heb geen plug in geinstalleerd Ivo)

Link naar reactie
Ik ben dan toch maar google gaan gebruiken via het rechtsboven searchbox (heb geen plug in geinstalleerd Ivo)

ik heb zelf ook de Google balk weggehaald nu, is ok niet meer nodig met de Google searchbox rechtsboven :thumbup:

Link naar reactie
Ik heb het nu opgelost door dit een trusted website te maken in security.

ehhh, oh ja, dat heb ik wel moeten doen, direct na install IE7 tijd geleden :thumbup: sorry, vergeten :thumbup:

Link naar reactie
p.s. svp nu niet weer gaan zeggen dat ik firefox moet gaan gebruiken.
Wil je van al die zever en last die IE7 meebrengt verlost zijn,probeer "Firefox" dan eens,zoveel meer mogelijkheden en veel gebruiksvriendelijker!!!! :thumbup:

Je maakt zo geen vrienden met de Shrike :D

Link naar reactie

scripted windows, IE7, firebox? :blink:

Werk met XP en alle software van MS office + photoshop, dreamweaver en DTP van ADOBE, maar weet niet waar jullie het over hebben. Zal maar weer eens een groot letterboek kopen om bij te blijven. :wave:

Link naar reactie
scripted windows, IE7, firebox? :blink:

Werk met XP en alle software van MS office + photoshop, dreamweaver en DTP van ADOBE, maar weet niet waar jullie het over hebben. Zal maar weer eens een groot letterboek kopen om bij te blijven. :wave:

Je bent écht een ouwe lul, hè? ;)

Link naar reactie
scripted windows, IE7, firebox? :rolleyes:

Werk met XP en alle software van MS office + photoshop, dreamweaver en DTP van ADOBE, maar weet niet waar jullie het over hebben. Zal maar weer eens een groot letterboek kopen om bij te blijven. :thumbup:

Je updates niet aanstaan, mohikaan?

Mijn XP/IE heeft zich gister geupdate, met daarin oa de IE7

Vanavond ook eens kijken of ik dezelfde problemen heb.

Link naar reactie
Mijn XP/IE heeft zich gister geupdate, met daarin oa de IE7

Lieve anja, je bedoelt het vast goed, maar ik weet niet wat IE7 is en wil het geloof ik niet meer weten ook.

Zal vanavond met een fles cognac de situatie nog eens analyseren en hoe dit nu verder moet in 2007.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in