Ga naar inhoud

De beste wensen voor 2007!!


bridders

Aanbevolen berichten

Ik wil iedereen alvast een fijne jaarwisseling toewensen en dat het volgend jaar nog warmer mag worden dan 2006. Kunnen we nog plezieriger open rijden en genieten van de Z, ZZZ, :wave: ZZZ, ZZZZ, :wave: ZZZZ of ZZZZZZZZ.

We gaan zo naar vrienden toe, dus tot volgende jaar!! :thumbup:

EDIT: Sorry coupe-rijders, ook uiteraard voor jullie veel rijgenot het volgende jaar... dat het ook minder mag regenen dan :rolleyes: . Proosten op veel grip...

firework.gif

Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik wil me hier alvast bij aansluiten, zijn we lekker de eersten, hé Bridders... :thumbup:

Vanuit Belgie dus een warme groet en veel succes en gezondheid voor 2007.

En uiteraard aan idereen een hoop fijne kilometers gewenst met jullie Zetjes. :rolleyes:

Tsss, Chris... Ik wil helemaal GEEN cabrio, ook niet in 2007 !

Link naar reactie

Saludos mede Z3-eigenaars.

Ik wens jullie allemaal een prettige nieuw jaar! ;)

Moge wij allemaal een succesvolle 2007 in gaan.

Btw Ik had zo net gelezen over vuurwerk & softkap. Ik heb een afdekhoes voor mijn auto, dus ik zal die snel gaan plaatsen.

Link naar reactie

Voor een ieder ALLES WAT WENSELIJK IS IN HET NIEUWE JAAR !!! :wave:

En laten we ook even denken aan de mensen/members die dit jaar wat minder gaan beginnen, door welke omstandigheden dan ook !!! ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.