Ga naar inhoud

Hartge velgen

janwillem

Aanbevolen berichten

• Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Is wel maar 17 inch die zijn normaal niet zo geliefd dus wellicht heb je geluk, achter heb je trouwens nog wat spoorverbreding nodig om de wielkasten een beetje te vullen. Zou wel eens vragen of de randen nieuw gepolijst zijn, normaal glimmen deze origineel Harge niet zo en hebben veel last van blazen onder lak :wave:

Link naar reactie
Is wel maar 17 inch die zijn normaal niet zo geliefd dus wellicht heb je geluk, achter heb je trouwens nog wat spoorverbreding nodig om de wielkasten een beetje te vullen. Zou wel eens vragen of de randen nieuw gepolijst zijn, normaal glimmen deze origineel Harge niet zo en hebben veel last van blazen onder lak :ph34r:

En of ze daarna ook weer gelakt zijn. Dat laten sommigen ook achterwege. En als ze dan met de foute lak behandeld zijn krijg je helemaal puinzooi. Goed opletten dus.

Link naar reactie
En of ze daarna ook weer gelakt zijn. Dat laten sommigen ook achterwege. En als ze dan met de foute lak behandeld zijn krijg je helemaal puinzooi. Goed opletten dus.

ik heb de foto's van de banden die op de site van de verkoper staan bekeken, de randovergang van de 2 velghelften doet me twijfelen. Eigenlijk moet je dit soort velgen dus eerst bekijken.

Link naar reactie
ik heb de foto's van de banden die op de site van de verkoper staan bekeken, de randovergang van de 2 velghelften doet me twijfelen. Eigenlijk moet je dit soort velgen dus eerst bekijken.

Niet eigenlijk, moet gewoon! Als het geen nieuwe zijn altijd eerst gaan kijken.

Iedereen heeft andere kwaliteitseisen en verkooptechnieken :ph34r:

Laatst nog naar Duisburg gereden voor een paar velgen in TOPzustand, waren rijp voor de schroot. :m:

Enige voordeel was dat ik de touring nog eens heb kunnen uitlaten was erg rustig op de wegen op zaterdagochtend.

Link naar reactie
Niet eigenlijk, moet gewoon! Als het geen nieuwe zijn altijd eerst gaan kijken.

Iedereen heeft andere kwaliteitseisen en verkooptechnieken :ph34r:

Laatst nog naar Duisburg gereden voor een paar velgen in TOPzustand, waren rijp voor de schroot. :m:

Enige voordeel was dat ik de touring nog eens heb kunnen uitlaten was erg rustig op de wegen op zaterdagochtend.

bedankt voor je advies Pierre, zal er rekening mee gaan houden.

Link naar reactie

Ik heb ze zelf ook, maar dan 18". Ook waren mijn velgranden gepolijst zoals in de advertentie staat. Dit is heeeeel vervelend. Bij slecht weer en te weinig poetsen krijg je ze niet meer schoon!

Ik heb ze opnieuw laten polijsten en van een nieuwe blanke laklaag laten voorzien (de randen)

Ook zie ik dat de originele ventielen er niet meer bij zitten.

Qua prijs............. ik zou niet te hoog gaan, ik heb zelf namelijk voor mijn velgen met gloednieuwe Pirelli's 1150 euro betaald.

Het opnieuw polijsten en laten spuiten van de randen koste me ook nog eens 180 euro.

Al me al nog niet te veel geld voor 18ers. Dus voor deze 17ers...............laat ze toch liggen en zoek naar 18 of 19 inch.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in