Ga naar inhoud

Nieuwe baan


Martin-Z3

Aanbevolen berichten

Martin , ook van mij van harte met je nieuwe baan ! :D

Wel een grote beslissing lijkt me, maar goed overwogen !

Een huis naar jullie zin moet zomaar is op je pad komen denk ik maar als ik wat passends denk te zien hoor je het !! :D

Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is me vooralsnog een beetje te ver naar Zaandam. Bedankt voor de tip in ieder geval.

Beter ten halve gekeerd dan ten volle gedwaald zullen we maar zeggen. Het enige mooie aan Brabant zijn de vrouwen vind ik. :D Welkom terug!!

Wat jij zoekt wordt lastig in de gewenste regio binnen de genoemde prijsklasse. Wordt dan toch boven Alkmaar. Beter ten halve gekeerd dan ten volle gedwaald zullen we maar zeggen. Het enige mooie aan de plaatsen boven Alkmaar is dat het zo vlak is. Zo zie je bromsnor van verre aankomen als je te hard met je ZZZ door The middle of nowhere rijdt. :D

Link naar reactie
Beter ten halve gekeerd dan ten volle gedwaald zullen we maar zeggen. Het enige mooie aan Brabant zijn de vrouwen vind ik. :D Welkom terug!!

Wat jij zoekt wordt lastig in de gewenste regio binnen de genoemde prijsklasse. Wordt dan toch boven Alkmaar. Beter ten halve gekeerd dan ten volle gedwaald zullen we maar zeggen. Het enige mooie aan de plaatsen boven Alkmaar is dat het zo vlak is. Zo zie je bromsnor van verre aankomen als je te hard met je ZZZ door The middle of nowhere rijdt. :thumbup:

Kom d'r maar in, Brabant en West-Friesland... :D

Link naar reactie
En zo zijn er wel meer te vinden.............

Bedankt Chris :D

Je hebt het lang volgehouden vannacht.

Het is erg aardig van je mee te zoeken op de woningsites maar dat hoeft natuurlijk niet. Vaak staan huizen op die sites al langer te koop omdat ze te duur zijn of op een verkeerde plek staan of dat er veel aan opgeknapt moet worden etc.

Ik bedoel dat er soms regelmatig woningen te koop komen op een mooie plek die vaak als eerste weg zijn. Ofwel "de kans van je leven" huizen.

Die zoek ik en als iemand daar tips over heeft dan graag.

Link naar reactie
Bedankt Chris :D

Je hebt het lang volgehouden vannacht.

Het is erg aardig van je mee te zoeken op de woningsites maar dat hoeft natuurlijk niet. Vaak staan huizen op die sites al langer te koop omdat ze te duur zijn of op een verkeerde plek staan of dat er veel aan opgeknapt moet worden etc.

Ik bedoel dat er soms regelmatig woningen te koop komen op een mooie plek die vaak als eerste weg zijn. Ofwel "de kans van je leven" huizen.

Die zoek ik en als iemand daar tips over heeft dan graag.

Het is ook niet gauw goed hè zeikert :D :thumbup:<_<

Link naar reactie

Ook vanuit het wonderschone Niehove (Gron) veel geluk en wijsheid met je nieuwe baan en dat nieuwe huis komt er vast wel, als je maar wat geduld hebt :thumbup:

voor die centjes waar je het over hebt, rollen bij ons de ogen toch wel een beetje uit de oogkast , en kun je er hier wel een heeeel mooi en rustig en rustiek stulpje voor bemachtigen met een garage waar wel

7 Z tje`s in kunnen. Het hoge noorden heeft ook Z`n voordelen. :sleepy:

sukses met het zoeken

Groetjes Sijtse en Jane :wave:

Link naar reactie
Van Harte Martin,

Veel succes met de nieuwe job en met het opzeggen deze week.

Wordt het geen tijd te vertellen wat je gaat doen?

Ja dat wordt tijd en dit kan nu ook want op m'n werk is iedereen ingelicht.

Mijn nieuwe werkgever wordt GTI en binnen GTI is weer een bedrijf wat zich bezighoudt met elektrische en mechanische aandrijftechniek. Zie http://www.electroproject.nl/

GTI is voor nederlandse begrippen een relatief groot bedrijf met nog zo'n 7200 man dus het zal vast wel zo zijn dat er forummembers zijn die er ook werken of gewerkt hebben.

Binnen dat bedrijf kom ik de commerciele binnendienst ondersteunen als technisch projectleider. Ik zit al 14 jaar in de aandrijftechniek en ik ben meer dan welkom heb ik gemerkt. Wel een lekker gevoel.

Veel mensen hebben geen idee wat aandrijftechniek is en dat is ook helemaal niet erg :P Voor degene die zich afvragen wat dit uberhaupt voorstelt denk dan maar dat alles in de industrie letterlijk draait om elektromotoren en dat is precies het vakgebied. Dus motoren en alle producten daaromheen. Vermogens van 1 kW tot circa 2 MW.

Link naar reactie
GTI is voor nederlandse begrippen een relatief groot bedrijf met nog zo'n 7200 man dus het zal vast wel zo zijn dat er forummembers zijn die er ook werken of gewerkt hebben.

Ik heb ooit stage gelopen bij GTI te Bergen op Zoom. Vestiging bestaat volgens mij inmiddels niet meer.

Link naar reactie

Martin, gefeliciteerd met je baan.

Mochten wij voor een nette prijs het huis tegenkomen dat jij zoekt ben ik bang dat we het zelf gelijk grijpen :blink:

Schagen ligt trouwens een eind fietsen van Zaandam.

Misschien weten Anne & Wilko wel iets.

Zij komen uit het noorden en hebben daar een prachtig huis.

Nooit geschoten is altijd mis :wave:

Anne

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.