Ga naar inhoud

In memoriam Ellie


RobC

Aanbevolen berichten

X2

Zo word je weer met je neus op de werkelijk belangrijke zaken in het leven gedrukt, dan is het mooi hoe wij allemaal toch eens wél een keer on-topic kunnen blijven en gelijkgestemd denken en voelen :thumbup:

:m:

Link naar reactie
  • Reacties 154
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Elly en Aad

Ik ken jullie ook niet, maar het is goed om te weten denk ik, dat er altijd veel mensen zijn, die zich kunnen inleven in de ellende van iemand anders. Het is niet altijd rozegeur en maneschijn en dat is hier ook weer zo. Ook ik heb in het verleden mijn portie gehad en daarom weet ik, is het goed dat ook compleet vreemden, maar toch verbonden door dat ene autootje, hun medeleven en belangstelling tonen.

Heel veel sterkte in deze tijd

Groeten

Harrie

Link naar reactie

Een paar dagen geleden mochten we een mooie kaart van het Z3 forum ontvangen, vanuit Friesland.

Heel leuk dat jullie, zelfs tijdens een gezamenlijke tourrit, aan ons gedacht hebben. Dat doet ons heel goed.

Momenteel gaat het redelijk. Het is hard werken om alle bijverschijnselen van de beenmergtransplantie het hoofd te kunnen bieden. Maar, zeggen we, iedere dag is er een en de dag die achter ons ligt komt (gelukkig) niet meer terug. We richten ons dus op de toekomst en hopen dat die er net zo mooi uit mag zien als het bericht, dat we niet lang geleden gekregen hebben.

in de toekomst hopen we er weer bij te zijn en samen met jullie te genieten van onze gezamenlijke hobby.

Nogmaals dank voor alle belangstelling, kaarten en mails en goede wensen.

Hartelijke groet

Ellie en Aad

Link naar reactie

in de toekomst hopen we er weer bij te zijn en samen met jullie te genieten van onze gezamenlijke hobby.

Dat hoop ik (en ik denk de rest van het forum) ook van harte, Aad. Top dat het beter gaat en hopen dat de vooruitgang doorzet hoe klein de stapjes ook mogen zijn.

Gr. IvoZ3

Link naar reactie
Heel leuk dat jullie, zelfs tijdens een gezamenlijke tourrit, aan ons gedacht hebben. Dat doet ons heel goed.

Dat zijn de momenten dat de ZZZ familie op z'n best is :groupwave:

We hopen jullie daar inderdaad snel een keer te kunnen ontmoeten.

Link naar reactie
In de toekomst hopen we er weer bij te zijn en samen met jullie te genieten van onze gezamenlijke hobby.

Hartelijke groet

Ellie en Aad

Dat Zou toch wel heel bijZonder Zijn, Ellie en Aad, we kijken er naar uit... :console:

Dat hoop ik (en ik denk de rest van het forum) ook van harte, Aad. Top dat het beter gaat en hopen dat de vooruitgang doorzet hoe klein de stapjes ook mogen zijn.

Gr. IvoZ3

Nice talking IvoZ3... :smart:

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Fantastisch nieuws, mensen!!

Bericht van Aad, van hedenmorgen:

De artsen konden gisteren mededelen, dat het beenmerg dat afgelopen woensdag bij Ellie is afgenomen schoon is! Er zijn GEEN leukemiecellen te traceren!!

Ellie heeft weliswaar nog veel last van zeer ongemakkelijke bijwerkingen, maar weet ook die te doorstaan. Mentaal is ze een kanjer en ze ondergaat positief alles wat ze doorheen moet.

Een geweldige resultaat, dat vertrouwen geeft voor de toekomst.

Ellie, Aad en kinderen, van harte gefeliciteerd! :rolleyes:

Link naar reactie
Mentaal is ze een kanjer en ze ondergaat positief alles wat ze doorheen moet.

Nou, dat was me al duidelijk toen ik haar sprak in Limbokikkerland.

Wat een geweldig nieuws Zeg. Ik Zal er eentje op drinken... :clapping:

@Rob: Toch wel frapant. Ik was al een paar dagen van plan om je te P.M.men om te vragen of je nog wat had gehoord... :thumbup:

Link naar reactie

Aad en Ellie

Het moet voor jullie ook een steun zijn zoveel reacties te zien van mensen die om jullie geven, terwijl je ze niet kent. Ik ken jullie ook niet. Ik schreef het de vorige keer ook al, wat een auto niet allemaal met je kan doen. De kaart die spontaan langs ging op de vorige toertocht in Friesland. Je ziet dan toch heel veel sociale verbondenheid. Klinkt wat hoogdravend, maar jullie begrijpen hoop ik wat ik bedoel.

Heel veel sterkte in ieder geval gewenst ook van ons

Harrie en Margreet

Link naar reactie

Hierbij wil ik Ellie en Aad geluk wensen met dit goede nieuws en haar een spoedig herstel toewensen.

Ik heb nog niet eerder gepost in dit topic.

Niet dat ik het niet goed meen, maar meer omdat ik niet goed weet wat te melden in dit soort situaties.

Mijn reactie is zoiets van: "stil blijven zitten en hopen dat het goed afloopt".

Nu ik dit zo allemaal lees is het voor ons allen een opluchting dat het goed gaat met Ellie.

Het is nl. geen triest bericht meer, maar heel goed nieuws.

Ik stel daarom voor om dit topic een andere naam te geven.

Wilko

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.