Ga naar inhoud

hebbu hebbu hebbu M5

Ivo

Aanbevolen berichten

Een heeeeeeeele aardige klant :birthday: heeft me vandaag in zijn nieuwe (1.5 jaar oude) :m: 5 laten rijden :banaan:

Tering, wat is dat ding onwaarschijnlijk snel :drank::wave:

Hij brak uit bij het schakelen van 2 naar 3 (denk ik), net boven de 110 km/u :guitar:

Gelukkig wel hulpmiddeltjes, zodat we lachend doorbliezen :wave:

Opblaasbare stoelen, V10, lekker, lekker, man man man :groupwave:

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Zo had ik vorig jaar een klant met een nieuwe Maserati quatroporte.

Hij bood mij aan om het even te proberen....

Toen kwam de rest van de genodigden en gingen we in overleg.

Helaar nooit meer iets van gekomen. :groupwave:

Link naar reactie
geluid moet niet gewoon zijn!

uitlaatbrul valt mee (geen Eisenmann en daar had ik net zelf een uurtje naar geluisterd :schater: ),

maar de motor bezorgt je idd kippevel :birthday::guitar:

En dat head-up display is geniaal, en het elektrische zonnescherm achter, de flippers, ..... kwijl kwijl

en het verbruik :groupwave::schater:

Link naar reactie

Het HUD wordt op de E60 fora ook bejubeld, wil ik ook wel in de volgende. Het electrische gordijn achter had ik in de E39 en nu weer. Geniaal nietstoevoegend knopje. Je voelt je een koning met dat stomme knopje :o B) :lmao: :lmao: :clapping: . Ik heb nu ook voice control voor de tel enzo, maar nog nooit ingesteld/mee gespeeld. Dat gordijnknopje daarintegen. :D

ivopillenfs8.jpg

Ben overigens vanochtend ff bij Kalfsbeek geweest en een z4 QP3.0 gepast. Het is weer krappies en dat geeft mij toch wel een twijfel deze keer. Misschien toch maar een roadster? Verder opvallend was dat de deurhendel nog steeds zo'n ouwerwetse nagelschraper is en er is nu een passenger airbag off knopje (heel prominent) en dat is een primeur voor BMW, voor zover ik weet. Finally, die motorkap, die is grooooot. Is me bij de vorige/roadster nooit opgevallen dat die zoooooooooo groot was.

De QP is wel weer erg lekker om te zien van buiten, maar ik ga nu bijna aan een roadster of een 130i denken, want die laatste geeft mij binnen toch een prettiger gevoel. En ik zit binnen.

Link naar reactie
Ik heb de klanten wel die bij mij op bezoek komen - maar nog even niet de sleutel te pakken kunnen krijgen ...

am75cf.jpg

Kwamen die voor de wietplantage in de boomgaard (achter de heg)??? :o

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in