Ga naar inhoud

Met de X3 of de WRX op wintersport??

Rubenz3

Aanbevolen berichten

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Toch staat het wel schattig zo'n WRX in de sneeuw !!?? :groupwave:

2ekublk.jpg

T'is dat deze in het zilver is anders dacht ik even dat het de mijne was. Twee jaar geleden op wintersport werd ik wakker op een morgen en stond de mijne er precies zo bij. Maar dan wel zonder de sneeuwkettingen :birthday: Die zijn voor mietjes.... :guitar: :banaan:

Link naar reactie
Kan wel voor mietjes zijn - maar ik geloof dat in Frankrijk je controles krijgt dat je de bergen niet in mag zonder de kettingen ...

Klopt helemaal. Oostenrijk bijvoorbeeld kent ook een dergelijke regelgeving, waar je kettingen om moet doen wil je bepaalde passen berijden. Heb je 4x4 met winterbanden, geldt dat in veel gevallen weer niet. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. En bij enige twijfel natuurlijk altijd je kettingen omdoen ook al is het niet verplicht :o

Link naar reactie

Zoals het er nu voorstaat, heb ik beide auto's tot mijn beschikking in Oostenrijk :thumbup:

Ik ga met de X3 en mijn vriendin met de WRX. Er heeft op het laatste moment nog een liefhebber aangediend om mee te gaan op wintersport en dan moeten we wel met twee auto's. Tja, t'is dat het niet anders kan..... :newblush::thumbup: :foto:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in