Ga naar inhoud

Ook Gij, Anja??

RobC

Aanbevolen berichten

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ghost.gifDenk dat er in het jaar 2007 een behoorlijke verschuiving plaats zal vinden van ZzZ naar ZzzZ Laughing.gif

Worden de ZZZ-tjes weer minder waard. Aan de andere kant: wie dan nog een Z3///M wil kopen zit dan op rozen, relatief gezien.

Link naar reactie

Ja denk dat er velen van de roadster's niet ///M hier gaan wisselen. Weet nog niet of de ///M prijzen onder druk komen te staan, daar begint het al moeilijker te worden een goed gedocumenteerde met onder de 75K gelopen te krijgen.

Kwestie van geduld dan zullen de prijzen van de ///M weer langzaam gaan stijgen als ik zie wat je nu voor een goed gedocumenteerde M3 e30 betaald met onder 100K gelopen ;)

Link naar reactie
Ja denk dat er velen van de roadster's niet ///M hier gaan wisselen. Weet nog niet of de ///M prijzen onder druk komen te staan, daar begint het al moeilijker te worden een goed gedocumenteerde met onder de 75K gelopen te krijgen.

Kwestie van geduld dan zullen de prijzen van de ///M weer langzaam gaan stijgen als ik zie wat je nu voor een goed gedocumenteerde M3 e30 betaald met onder 100K gelopen :rolleyes:

Ik hoop het voor je, maar moet dat eerst nog zien.

Link naar reactie

Ja zien is natuurlijk geloven maar allereerst nog een paar jaartjes ff lekker genieten, hobby's kosten nu eenmaal geld.

Reed gister ff achter vrouwlief aan en dacht alweer wat een mooie la lopez heeft ze toch, zo mooi laag, rond en breed :angry:

PS: Ik bedoel natuurlijk de auto :rolleyes:

Link naar reactie

Tjee Rob, jij bent goed......

Gister pas op marktplaats gezet

Geen haast mee hoor, vind de Z3 nog steeds geweldig, maar die Z4... tja.. ;-)

Ik heb overigens wel twijfels. Soms denk ik , ik koop een hardtop, rolbeugels etc voor de Z3

maar kom toch steeds weer terug op die Z4

Dus, als ik mijn ZZZ goed kan verkopen dan wil ik (denk ik) in het voorjaar wel naar een Z4

Link naar reactie
Tjee Rob, jij bent goed......

Gister pas op marktplaats gezet

Geen haast mee hoor, vind de Z3 nog steeds geweldig, maar die Z4... tja.. ;-)

Ik heb overgens wel twijfels. Soms denk ik , ik koop een hardtop, rolbeugels etc voor de Z3

maar kom toch steeds weer terug op die Z4

Dus, als ik mijn ZZZ goed kan verkopen dan wil ik (denk ik) in het voorjaar wel naar een Z4

Ik zag 'm gisteren al... Maar dat terzijde. Volg je hart! :rolleyes:

Link naar reactie
is afwachten he

begreep van een dealer dat het jaar (2002) van mij Z3 niet echt een pluspunt is

moet nog te veel opbrengen ;-)

Dealer zal geen zin hebben om jouw prijs te betalen. Staat jouw auto eenmaal in zijn showroom vraagt hij er vrolijk 26000 (je hebt nog maar weinig km) voor en is hem wel snel kwijt.

Moraal: denk dat je er een alleszins redelijk prijs voor vraagt. De auto is z.g.a.n. De kleur racinggreen is apart mooi bij deze roadster. Iemand die hem koopt kan er nog tientallen jaren plezier van hebben

Link naar reactie
Ik zou alleen het woordje lookalike eruit halen. Klinkt erg negatief (nep) voor mij. Gewoon de BMW naam van de kleur geven.

DVG The Shrike

Jij schrijft het, en ik dacht het Bart !!! <_<

Link naar reactie
Ik zou alleen het woordje lookalike eruit halen. Klinkt erg negatief (nep) voor mij. Gewoon de BMW naam van de kleur geven.

DVG The Shrike

Jij schrijft het, en ik dacht het Bart !!! <_<

Sorry, dubbele klik (post) !!

Link naar reactie

Bevalt de ZZZ je wel?

Je hebt 'm zo kort gehad...

Overigens: ik heb een uitgebreide proefrit in een Z4 3.0 gemaakt en ja, de auto zelf voelt zwaarder/degelijker aan, maar het interieur vind ik minder dan bij een Z3 [met extented leather] en ook de styling vind ik minder, alleen in de juiste kleur met mooie velgen is een Z4 prachtig.

Door de gewichtstoename is de Z4 ook niet sneller dan een gelijk gemotoriseerde Z3.

Ik weet niet, het gaf me niet het gevoel wat ik verwacht had en wat m'n trouwe ZZZ me al 4 jaar geeft; klassiekerkenners voorspellen dat de Z3 ongetwijfeld een klassieker wordt en waarschijnlijk meer gewaardeerd wordt over 20/30jaar dan de Z4; dat zegt iets over het karakter van een auto.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind de Z4 een dijk van een wagen en in de juiste uitvoering ook heel mooi, maar ik vind de Z3 met M-carrosserie [dus ook de 1e generatie 6 cyl. met bredere kont dan generatie2] beslist mooier.

Ik ben dan ook een echte Z3fan, ook nu de prijzen dalen en de dure uitstraling dus minder wordt; ik rijd hem niet om te patsen en gezien te worden [hoewel dat 's zomers wel leuk is natuurlijk] maar omdat ik er zelf intens van geniet.

Wat mij betreft gaat 'ie dan ook ''nooit'' meer weg.

Link naar reactie

Mijn Z3 bevalt me erg goed. Het is een 2.2i 6 cylinder. Dat is voor mij meer dan voldoende.

Ik hoef niet zo nodig een zware motor want ik ga voor het model van de auto.

Vanaf dat de Z3 uitkwam heb ik altijd in mijn achterhoofd gehad dat ik er ooit een wilde hebben.

Dat is gelukt dus. en ik ben er erg blij mee. Dus als ik hem niet goed kan verkopen en ik besluit komend voorjaar om hem toch maar te houden, is dat beslist geen straf. :o Eigenlijk is het zelfs zo dat ik nog steeds wel plannetjes voor mijn Z3 heb, zoals rolbeugels (incl de opbergvakjes), velgen etc.

Maar Chris heeft gelijk. Sinds de Z4 enigs sinds betaalbaar is geworden, blijf ik er met een schuin oog naar kijken.

Hoeft voor mij niet een 3.0 ltr te zijn, maar een 2.2 of 2.5 is wat mij betreft voldoen.

De strakke lijnen spreken me hier erg aan. Het dashboard vind ik weer wat minder fraai.

Als ik eerlijk ben, zou ik eigenlijk beide Z-tjes willen hebben, maar tja.... helaas gaat dat niet...

Ik moet binnenkort maar eens ergens een proefrit gaan maken, wie weet, misschien valt het erg tegen ;-)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in