Ga naar inhoud

gemiddelde leeftijd Z bezitter...

Z3 Roberto

Leeftijd Z rijders  

107 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe oud ben jij?

• 15 tot 20
      6
    • 20 tot 25
      10
    • 25 tot 30
      17
    • 30 tot 35
      15
    • 35 tot 40
      10
    • 40 tot 45
      16
    • 45 tot 50
      13
    • 50 tot 55
      13
    • 55 tot 60
      3
    • 60 tot 65
      2
    • 65+
      2
    • 0
    • 0
    • 0
    • 0

Aanbevolen berichten

• Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Die vraag je naar haar maten! :newblush:

vanmorgen Mn eerste bekeuring in de Z3 sind jaren gekregen door! 2 dames agenten , waren het nu maar mooie dames geweest met verlijdelijke maten, maar ze waren ook nog oerlelijk, en dan ook nog €130.- boete voor een simpele overtreding die volgens mij ook nog onterecht was Maar ja mijn woord tegen de hunnen en ze moesten nog wat quotum halen denk ik. :thumbup: Ik had dit geld liever aan hele mooie dames besteed , met zeer verlijdelijke maten maar dan wel voor een ander quotum.

De politie Mn beste vriend? ja vooral de jongens die zo langzamerhand afgehaakt zijn in dit buraucratische systeem

(sorry, moest deze frustratie even kwijt) :wave::wub:

groet sijtse

Link naar reactie
Die vraag je naar haar maten! :newblush:

vanmorgen Mn eerste bekeuring in de Z3 sind jaren gekregen door! 2 dames agenten , waren het nu maar mooie dames geweest met verlijdelijke maten, maar ze waren ook nog oerlelijk, en dan ook nog €130.- boete voor een simpele overtreding die volgens mij ook nog onterecht was Maar ja mijn woord tegen de hunnen en ze moesten nog wat quotum halen denk ik. :thumbup: Ik had dit geld liever aan hele mooie dames besteed , met zeer verlijdelijke maten maar dan wel voor een ander quotum.

De politie Mn beste vriend? ja vooral de jongens die zo langzamerhand afgehaakt zijn in dit buraucratische systeem

(sorry, moest deze frustratie even kwijt) :wave::wub:

groet sijtse

Link naar reactie
Bumperkleven? Over de doorgetrokken streep?

nee sledge, ik reed achter een politieauto op ± 50 meter toen er op een brug het oranje lample voor voetgangers ging knipperen als teken dat de brug omhoog gaat, alleen voor motorvoertuigen springt het grote licht direct op rood en in mijn geval was ik toen 10 meter van de brug en reed door in de veronderstelling dat dit nog makkelijk kon. de desbetrefende politieagent was inmiddels de brug al een eind gepasseerd en ze keek in de spiegel en ik reed midden op de brug terwijl het licht aan haar kant op rood stond, nou je voelt het al aankomen, eerst een kleine weigering bij de police maar toch maar even stop stop stop, je weet wel. Die dames stapten uit en bekeken die mooie Z3, vroegen naar de papieren (natuurlijk dik in orde) namen het mee de police car in en kwamen met een vette boete terug. Als je hier niet pissig en gefrustreerd van raakt geeft me wat de police betreft een wel zeer onveilig en onbetrouwbaar gevoel. Ik laat het dus wel voorkomen en wie weet :newblush:

Link naar reactie
nee sledge, ik reed achter een politieauto op ± 50 meter toen er op een brug het oranje lample voor voetgangers ging knipperen als teken dat de brug omhoog gaat, alleen voor motorvoertuigen springt het grote licht direct op rood en in mijn geval was ik toen 10 meter van de brug en reed door in de veronderstelling dat dit nog makkelijk kon. de desbetrefende politieagent was inmiddels de brug al een eind gepasseerd en ze keek in de spiegel en ik reed midden op de brug terwijl het licht aan haar kant op rood stond, nou je voelt het al aankomen, eerst een kleine weigering bij de police maar toch maar even stop stop stop, je weet wel. Die dames stapten uit en bekeken die mooie Z3, vroegen naar de papieren (natuurlijk dik in orde) namen het mee de police car in en kwamen met een vette boete terug. Als je hier niet pissig en gefrustreerd van raakt geeft me wat de police betreft een wel zeer onveilig en onbetrouwbaar gevoel. Ik laat het dus wel voorkomen en wie weet :newblush:

Je maakt absoluut geen kans als er twee agenten waren. Het is 2 tegen 1 qua getuigenis dus zonde van de moeite om te procederen.

Link naar reactie
Je maakt absoluut geen kans als er twee agenten waren. Het is 2 tegen 1 qua getuigenis dus zonde van de moeite om te procederen.

Zelfs bij één agent delf je al het onderspit, zei hebben de eed afgelegd en hun verklaring overruled die van de normale burger, oftewel iedere .............die zich agent mag noemen kan en mag je op de bon slingeren :thumbup:

Link naar reactie
Zelfs bij één agent delf je al het onderspit, zei hebben de eed afgelegd en hun verklaring overruled die van de normale burger, oftewel iedere .............die zich agent mag noemen kan en mag je op de bon slingeren ;)

Legale Mafia politiekr5.gif

Link naar reactie

Zojuist ervoor gezorgd dat de categorie 40-45 de leiding neemt. Ik ben 44 en heb sinds februari mijn eerste ZZZ. Was vanmorgen even bij de BMW dealer om de winterwielen te laten monteren onder de 325 en daar stond een zwarte Z4 Coupe 3.0. Dat is ook erg mooi. Zou ik er ook wel bij willen hebben maar de buurvrouw vindt ons met 3 auto's nu al decadent. En ondanks een superjaar qua omzet, 71k voor een "erbij auto" gaat zelfs een BMW gek als mij een beetje te ver.

Link naar reactie
Wie trekt zich nu iets aan van wat de buren denken. Ik heb altijd geleerd als je hard gewerkt hebt moet je jezelf belonen :mellow:

PS: Nooit gedacht dat de midlifers aan de leiding gaan binnen het forum :P

De crisis die erbij hoort komt er ook al aan. Er loopt in het gebouw waar ik mijn kantoor heb een meisje rond van 23 met een meestal door weinig kleding omgeven voorbumper. Dat is echt killing :angry:

Link naar reactie
De crisis die erbij hoort komt er ook al aan. Er loopt in het gebouw waar ik mijn kantoor heb een meisje rond van 23 met een meestal door weinig kleding omgeven voorbumper. Dat is echt killing :groupwave:

Meisjes van een generatie jonger zijn moeilijk op hun leeftijd te schatten.... Waarschijnlijk is ze 19!!!

Het is natuurlijk een hele uitdaging, maar kan je dat nog wel bijbenen denk je ???

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in