Ga naar inhoud

waar dromen we van?


pj311

Aanbevolen berichten

heb in vele andere draadjes gezien en gelezen dat er nog een enorme hoeveelheid aan droomwagens en verlanglijstjes bestaan.

bij deze kunnen we misschien stoppen met de andere draadjes te vervuilen en hier 2 wagens (met een goede uitleg natuurlijk) posten.

eentje die we misschien in dit leven nog nastreven (1)

en een andere (2) die we met ons mierenloontje nooit kunnen kopen

voor mij

1) 965 (964 turbo) vind ik echt een geweldige wagen met die prachtige ronde koplampen, dikke plots losbrekende +300pk's! geen antispin of andere bandensparende electronica... pure ventenbak

porsche2096520turbo202xx2.jpg

2)rs200 minstens 650 briesende volbloed hengsten yihaa! Martin Schanches recordauto. geband van de circuits wegens te snel... oh yeah

rskontap2.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

da's bij mij 1 en dezelfde ;

3200GT_05.jpg

Weliswaar haalbaar (ik had hem bijna gekocht voordat ik de :foto: QP kocht) maar ik denk niet dat ik hem ooit zal kopen :foto:

Ik zou er niet mee durven rijden, bang dat er wat kapot gaat. En dan is-ie gelijk niet meer haalbaar. :schater:

Link naar reactie

nummer 1 voor mij Porsche 993 TurboS (laatste luchtgekoelde boxer )

6-cilinder boxer 424 PK top 296 km/h 0-100 km/h 3.8 sec

albumpicbq8.jpg

En als miljonair. (eigenlijk kan ik dan niet kiezen)en als het geld er dan toch niet toe doet....

Porsche carrera GT

Motorinhoud 5.7 liter

Aantal cilinders 10

Aantal kleppen per cilinder 4

Vermogen 612 pk @ 8.000 tpm

Koppel 590 Nm @ 5.750 tpm

Prestaties

Acceleratie 0-100 km/h 3,9 sec.

Topsnelheid 330 km/h

Diversen

Gemiddeld verbruik 17,8 l/100 km

Leeg gewicht 1.380 kg

carreragt0601ft1.jpg

Link naar reactie

Op nummer 1 (wachtende op een goede erfenis :schater: ) en hoe kan het ook anders, de Wiesmann MF-3. Liefst met de 343pk S54 blok en SMG-II.

wiesmannfe1.jpg

Maar... gedeeld met de volgende 1e plek: De BMW M3 CSL:

m3cslot2.jpg

De onhaalbare nummer 2.... hmmm.... toch onhaalbaar maar als het dan toch moet: Bugatti Veyron:

untitled1em0.jpg

Link naar reactie
nummer 1 voor mij Porsche 993 TurboS (laatste luchtgekoelde boxer )

6-cilinder boxer 424 PK top 296 km/h 0-100 km/h 3.8 sec

albumpicbq8.jpg

En als miljonair. (eigenlijk kan ik dan niet kiezen)en als het geld er dan toch niet toe doet....

Porsche carrera GT

Motorinhoud 5.7 liter

Aantal cilinders 10

Aantal kleppen per cilinder 4

Vermogen 612 pk @ 8.000 tpm

Koppel 590 Nm @ 5.750 tpm

Prestaties

Acceleratie 0-100 km/h 3,9 sec.

Topsnelheid 330 km/h

Diversen

Gemiddeld verbruik 17,8 l/100 km

Leeg gewicht 1.380 kg

carreragt0601ft1.jpg

:newblush: ik heb een keer de mazzell gehad om mee te rijden met z,n 993 turbo ik heb gewoon een week diarree gehad wat een bruut geweld :groupwave:

Link naar reactie

Quote Puk;

:thumbup: ik heb een keer de mazzell gehad om mee te rijden met z,n 993 turbo ik heb gewoon een week diarree gehad wat een bruut geweld

Toen ik mij eerste 911 kocht kreeg ik vlinders in mijn buik. Bij de tweede 911 (964 carrera 4) nog net geen diarree maar als er ooit de 993 turboS komt koop ik een doos NORIT erbij :wave::P (voor de eerste week) :schater::schater::schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.