Ga naar inhoud

Twee vrouwen en een parkeerplaats

RobC

Aanbevolen berichten

• Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

MAN,

Ik kom niet meer bij....

En zeggen dat wij soms iemand zijn plaatsje inpikken door gewoon sneller te zijn....

Moraal van het verhaal (volgens mij toch :D ):

Als vrouwen gaan shoppen, geef ze zeker uw Z3 niet mee ;)

Link naar reactie

Ik kwam dit draadje ineens ongelezen tegen...

Prachtig !!!

Dit is nu ook de reden dat ik geen grote JEEP o.i.d. heb.

Met zo'n koeienvanger erop ben ik dan echt niet meer te houden.

Trouwens.... vrachtwagen chauffeur is ook niet aan mij besteed denk ik.

Ik zou binnen een maand in de bak zitten met een aanklacht voor poging tot doodslag aan mijn broek. -_-

Link naar reactie

Ik heb vandaag zo iets soorts gelijkt meegemaakt. Ik zal het hieronder even uitleggen.

Vanavond naar de stad geweest met de auto, het was erg druk bijna geen parkeerplaats te vinden. Op een gegeven moment na paar rondjes gereden te hebben 1 gevonden waar iemand net wou instappen om te vertrekken ik netjes de auto er schuin voor zetten zodat de andere auto er goed uit kan, staat er ineens een groepje vrouwen (3) op de parkeerplaats van hier zijn wij (haha sukkel nu kan je er niet langs dachten ze natuurlijk) Vervolgens kwam ook de andere auto eraan zetten de auto er ook voor. En nadat de andere auto weg reed heb ik hem er voor gegooit want ik stond ten slotte meteen goed en was ook als eerste. Maar nu komt het die 3 vrouwen hadden de parkeerplaats geblokkeerd en ging niet aan de kant!!! Stond ik daar 3 vrouwen voor de auto, vervolgens ik raampje omlaag om te vragen wat het probleem was aan de vrouw in de auto ja zei was al... bla bla bla lang aan het wachten... Ik zeg ijskoud sorry mevrouw maar ik was toch echt eerst (dat kon ze niet uitstaan en begon te schreeuwen) Ik raampie weer dicht, en toen ben ik gewoon blijven staan want ik stond al voor een kwart op de parkeerplaats dus de auto kon er van de dames zowieso niet in :rolleyes: . Ik had geen haast dus ik dacht ah dan wachten we toch even auto in de neutraal en handrem erop en wachten maar :schater: . Na wel geteld ong 2 minuten gingen 2 vrouwen weg en dacht ah gewoon rustig naar voren rijden gaan ze wel aan de kant en vervolgens de laatste vrouw ging ook maar aan de kant. Toen stond onze auto dus netjes geparkeerd. En heb toen ik uitstapte tegen de dames gezegt: Zielig dat jullie hier zo'n stamphei van moeten maken.... En ze waren echt vet pissed echt zielig...

Ik vond dat dit hier wel paste het was net zo'n gevalletje van 2 mensen die zelfde parkeervak inrijden.... Ik had duidelijk geen zin om me toe tegeven aan een stel dames.. (sorry) :wave: Vond het eigenlijk erg kinderachtig maarja als zei kinderachtig doen doe ik lekker mee :schater:

Link naar reactie

Dit doet me denken aan een verhaal van mijn baas, volgens hem echt gebeurt, volgens mij een mopje..

Op een singel aan de gracht in Amsterdam komen ook twee auto's af op het laatste parkeerplaatsje, een smartje, duidelijk een local, en een flink gepimpte Hummer/PCHooft-tractor. Het smartje is sneller met indraaien, en de bestuurder stap lachend uit. "Dit kan je nu doen met een kleine auto", sneert hij naar de bestuurder van de Hummer, die inmiddels zijn raampje al naar beneden draaide, en hij liep weg om een kaartje te trekken. Dat had hij beter niet kunnen zeggen want de bestuurder van de Hummer draait in, tegen de Smart aan, en duwt met een flinke portie gas het smartje over het stoeprandje zo de gracht in... de hummer bestuurder stapte uit, en liep naar de Smart bestuurder af en zei "en dat kan je nu doen als je heel veel geld hebt".... :wave:

:thumbup::schater::thumbup::rolleyes:

Link naar reactie
Het kan ook zo... video

Ja, ken 'm , was al eens geplaatst. Frappant vind ik dat de dames niet eens kijken naar de omvergereden paal, het intereseert ze geen ene moer, het enige dat telt is de MB. Neem aan dat ze de schade hebben moeten vergoeden, hun nummerbord is immers prima in beeld. ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in