Ga naar inhoud

Hufters

crusader

Aanbevolen berichten

Dat de politie alleen bonnen uitschrijft is gelukkig niet waar. Althans in Bemmel.

Onderstaand gebeuren heb ik nadat ik op de vroege zondagmorgen wakker was geworden van rumoer buiten, gadegeslagen vanuit mijn zolderraam en ik vond het toch wel knap dat slechts 2 agenten uiteindelijk 3 inbrekers wisten te pakken, dat was niet makkelijk omdat je in deze wijk overal kan verstoppen en er veel openbaar groen is. Ze hadden een aardig doorzettings- en uithoudingvermogen. Petje af voor deze dienende politieman en vrouw. Maar ja frusterend als de heren inbrekers al weer na een paar uur buiten staan. Het ligt niet aan het politieapparaat maar aan justitie... Zij bepalen vanuit hun luie stoel hoeveel bonnetjes de politie per maand dient uit te schrijven om hun quota te halen en hoe hoog de strafmaat is tegen dit soort tuig.

Publicatiedatum: 27-11-2006 13:07:28

Bemmel - De politie van Bemmel heeft zondagochtend vroeg drie mannen opgepakt op verdenking van poging tot diefstal. Buurtbewoners aan de Randwijkstraat waarschuwden rond zeven uur de politie nadat ze gezien hadden dat er zich enkele mannen verdacht ophielden bij een geparkeerde auto in de straat. Bij aankomst zagen agenten twee mannen wegrennen bij de bewuste auto. Eén ervan werd na een zoektocht op de Bonenkamp aangetroffen. Twee anderen op de Overkamp. Het bleek te gaan om een 17-jarige Bemmelnaar, een 18-jarige uit Gendt en een 21-jarige man uit Nijmegen. Bij het trio werden onder meer inbrekerswerktuigen en drugs aangetroffen. Of het de drie te doen was om diefstal van de auto of om er goederen uit te halen is nog niet duidelijk. Het trio is voor verder onderzoek ingesloten.

Link naar reactie
  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij elke heterdaad een vinger afhakken... wordt het steeds moeilijker om inbrekersgereedschap vast te houden.

Edit

Oeps misschien wel een erg harde opmerking... :thumbup:

Misschien beter een fotootje in het plaatselijke suffertje. ;)

/Edit

Link naar reactie

Och, wie denkt er anders over. Weg met dat soort. Zoals al eerder gezegd, blijf met je vingers af van wat ik leuk vind. Waar ik met werken mijn verdiende centen aan uitgeef. Blijf er van af en sodemieter vooral op.

Link naar reactie

Walgelijk Henk ;)

Hoop dat de verzekering niet al te moeilijk doet, de politie................. daar hoef je toch niets van te verwachten ;)

Kan je na verloop van tijd nog een "klantenservice" telefoontje van verwachten : "of alles naar wens is verlopen :D ?" Zo is het bij ons na een inbraak gegaan. :thumbup:

Link naar reactie

Een lawaaiig alarmpje doet ook wonderen; je was in ieder geval wakker geworden.

Ik heb mijn radaralarm zo afgesteld dat als je tegen de ruiten komt [aan de buitenkant] het al afgaat; krijgt de parkeerpolitie ook nog 'ns de schrik van hun leven.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in