Ga naar inhoud

Hufters

crusader

Aanbevolen berichten

Vannacht mijn navigatie radio VDO 4200 uit mijn alfa gejat. Heb goede verlichting en video onder de carpoort , deert ze niets. Zie dus mooi om 04.07.45 een Kl..TZAK mijn afgesloten auto in duiken (hoe hij dit doet een raadsel) doet de binnenverlichting uit en met zaklamp binnen 1 minuut alles eruit. Heel netjes zonder schade, jat nog even mijn bril uit mijn zonneklep, en muntje 50 eurocent uit de asbak, pakt het frontje uit het zijvakje van de auto, laat het hoesje ervan achter op de vloer en uit alweer.

Het is zondag dus de politie werkt niet :thumbup: , Kan pas maandag aangifte doen en mijn video bandje inleveren. Wat kan je in G,s naam nog meer doen? Gek word ik ervan. Kom terug net van vakantie lees de krant, het enige waar de linkse eikels zich druk maken is een generaal pardon. Tja dat vindt ik nu ook echt het belangrijkste. Het begin van het einde is begonnen, maar dat is vast een andere topic

Moest ik ff kwijt :wave:

Link naar reactie
  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:wave: Ja Crusader in zo een wereld leven we nu eenmaal, en als je dit overkomt ben je natuurlijk helemaal woest :D en moet je die vent natuurlijk niet in in je poten krijgen, maar ja als je dat doet dan krijg je een aanklacht en ben jij het haasje :thumbup: dat soort figuren heb ik en moeten wij korte metten mee maken, weg met die beschreming voor dat soort gasten.

ik leef met je mee

groet sijtse

Link naar reactie
:wave: Ja Crusader in zo een wereld leven we nu eenmaal, en als je dit overkomt ben je natuurlijk helemaal woest :D en moet je die vent natuurlijk niet in in je poten krijgen, maar ja als je dat doet dan krijg je een aanklacht en ben jij het haasje :thumbup: dat soort figuren heb ik en moeten wij korte metten mee maken, weg met die beschreming voor dat soort gasten.

ik leef met je mee

groet sijtse

was vergeten in te loggen

Link naar reactie

Ik zag de titel en dacht meteen aan je Z3. :cooltext: Gelukkig is het "maar" een navigatie, en is er verder geen schade.

En inderdaad, Nederland at it's best:

Wildplasser doet aangifte van mishandeling

Een 19-jarige wildplasser uit Wijk bij Duurstede heeft bij de politie aangifte gedaan van mishandeling. Een plaatsgenoot bij wie hij door de brievenbus had staan plassen zou hem onder handen genomen hebben. De wildplasser liep daarbij een open wond op.

Het voorval vond vrijdagnacht plaats. Een 35-jarige man betrapte de 19-jarige jongen in zijn portiek. De mishandelde wildplasser meldde zich dezelfde nacht nog bij de politie om aangifte te doen. De politie heeft de van mishandeling beschuldigde man erop gewezen dat ook hij aangifte kan doen, maar dan van vernieling.

Link naar reactie
Een 19-jarige wildplasser uit Wijk bij Duurstede heeft bij de politie aangifte gedaan van mishandeling. Een plaatsgenoot bij wie hij door de brievenbus had staan plassen zou hem onder handen genomen hebben. De wildplasser liep daarbij een open wond op.

Dat die open wond zo groot moge wezen dat z'n snikkel is omgetoverd in een "overdoos"

Zieke k.t gasten :cooltext:

Link naar reactie

kan me helemaal inleven met je boosheid,maar stondtie wel op slot? Deze week ontdekte ik ochtends dat mijn auto ook niet op slot stond. Tip voor iedereen : toch altijd goed controleren!

Link naar reactie
Wildplasser doet aangifte van mishandeling

Heeft ie 'm aan zijn apparatuur door de brievenbus getrokken?

Link naar reactie

Wat een hufter. Waar halen ze het lef ook vandaan. Met verlichting en camera en dan toch lekker op z'n gemakkie inbreken.

Kleine pleister op de wonde is denk ik wel dat het netjes is gebeurd. Voor het zelfde geld was het hele zooitje vernield.

Ben ook eigenlijk wel benieuwd hoe ze binnen zijn gekomen. Wat Martin zegt, heb ik ook vaker gehoord. Vooral bij auto's van het Fiat-concern. Een paar jaar geleden was het nieuws dat tijdens de vakanties de mensen die met een FIAT-camper (onderbouw) op vakantie gingen goed op de camper moesten letten aangezien veel namaak sleutels in omloop waren. Schijnt toen een lek geweest te zijn bij FIAT.

Link naar reactie

Da's mooi kut Henk :angry: Je hebt gelukkig video, ook al heeft het niet gewerkt als afschrikmiddel, je hebt in ieder geval zicht op wat en wanneer het gebeurt is. :mellow:

Heb je een toevallig 156? Die heb je namelijk inderdaad in een paar seconden open zonder zichtbare schade, ik heb er zelf een gehad -_-

verder laat ik NOOIT spullen achter in mijn auto, waar die ook staat :thumbup: teveel inbraken meegemaakt / gehoord :nono:

Link naar reactie
Gepakt worden ze toch niet.

En als ze wel gepakt worden staan ze zo weer buiten, 't is niet genoeg om ze meteen vast te zetten. Dit valt helaas onder de "kleine criminaliteit". Paar maandjes wachten voordat er een veroordeling komt, als die al komt, tussendoor nog wat te verkopen scoren, werkstrafje van 40 uur (meelopen bij de gemeente, plantsoenendienst) en op naar de volgende. Dit soort heeft nergens respect voor en "daar moeten wij maar mee leven". De ellendelingen. :thumbup:

Link naar reactie
kan me helemaal inleven met je boosheid,maar stondtie wel op slot? Deze week ontdekte ik ochtends dat mijn auto ook niet op slot stond. Tip voor iedereen : toch altijd goed controleren!

gvrdgvrdgvrdgvrd :mellow: Ze moeten gewoon met de poten van een andermans spullen afblijven, als Mn Z3 open staat geparkeerd moet dat ook vertrouwd zijn, kijken mag maar aankomen niet. :thumbup:

Link naar reactie
Inderdaad, zie de (fraaie!) site van Henk.

juist ja, een 156, geef me 1 stukkie gereedschap en ik heb hem open in een paar seconden, 70% zeker zonder zichtbare schade :thumbup:

Geleerd van het autoschadebedrijf waar ik eens met mijn 156 gestaan heb :mellow:

Link naar reactie
Voel me je mee. Heb je alfa 2e hands gekocht? Misschien hadden ze al een sleutel nagemaakt. Zo werkt dat tegenwoordig heb ik me laten vertellen.

Nieuw gekocht, zag vanmorgen voor aangifte een klein plekje aan de buitenzijde en een kras aan de binnenzijde, schroevendraaier oid dus. Benieuwd of de polente iets met de video gaat doen, of zoals gebruiklijk geen priorteit? :thumbup:

Link naar reactie
Jeetje, bestaat dat ding nog steeds :D

Was 30 jaar geleden high tech maar ik dacht dat ze nu wel een vervanger hadden. :thumbup:

Met alle upgrades, zowel hardware, munutie en software, nog steeds onverslaanbaar als "close-in weapon system" !!! ;)

Dus geschikt als "anti-buglar system" ook , naar wij dachten !!! ;)

Link naar reactie
Met alle upgrades, zowel hardware, munutie en software, nog steeds onverslaanbaar als "close-in weapon system" !!! :thumbup:

Dus geschikt als "anti-buglar system" ook , naar wij dachten !!! :D

Ik hou het op een kwade Marcel. ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in