Ga naar inhoud

Top gear's Vicky met Z3 M

IvoZ3

Aanbevolen berichten

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Met deze Vicky zou ok ik wel eens een snelle rit willen maken, maar dan wel in een ZZZ <_< ;)

Link naar reactie
Ik denk dat Vicky wel eens van de andere kant zou kunnen zijn.... :mellow:

zeg, zie jij dat niet een beetje heel vaak. Ik ga nu toch twijfelen aan je eigen interesses hoor :thumbup:

Volgende keer eens ff met Eva praten (en de'r zusje dan ook maar gelijk :schater: )

Link naar reactie
eefsaarab4.jpg

Die linker bedoel je? Helaas voor jou gaat die binnenkort trouwen :P

Die rechter mag ook meekomen hoor -_- . Een keer met de Shrike zal haar leven veranderen, ze keek de laatste keer al zo smachtend en daarnaast, er is genoeg Shrike om te verdelen onder de vrouwen. Beetje de SP gedachte die door NL waait.

Maarre, je bedoelt dus dat de zus van Eva wel bij een goedopgevoede vent is die eerst met haar trouwt voordat hij haar zwanger maakt? Dat zal gezellig zijn in de familie :P:schater:

Link naar reactie
Lennart toch... Tegen de tijd dat jij haartjes kreeg woonde ik al lang samen... :P

Waarschijnlijk was ik nog niet eens geboren :D

Die rechter mag ook meekomen hoor -_- . Een keer met de Shrike zal haar leven veranderen, ze keek de laatste keer al zo smachtend en daarnaast, er is genoeg Shrike om te verdelen onder de vrouwen. Beetje de SP gedachte die door NL waait.

Maarre, je bedoelt dus dat de zus van Eva wel bij een goedopgevoede vent is die eerst met haar trouwt voordat hij haar zwanger maakt? Dat zal gezellig zijn in de familie :P:schater:

Kom d'r maar halen zou ik zeggen, en trouwen is trouwens zoooo passé :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in