Ga naar inhoud

verzekering tegen het licht houden


Jos

Aanbevolen berichten

  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op deze site kan je handig online verzekeringen vergelijken. :)

Altijd slim om je premie even tegen het licht te houden :muur: (Houdt ook de voorwaarden in de gaten)

ik betaal minder voor WA + Casco dan wat deze site voor alleen WA rekent :schater: en dat zonder ER :blink:

Leve Interpolis met "persoonlijk aanbod van de bank" ;) ^_^

Link naar reactie
ik betaal minder voor WA + Casco dan wat deze site voor alleen WA rekent :schater: en dat zonder ER :blink:

Leve Interpolis met "persoonlijk aanbod van de bank" ;) :D

Inderdaad Ivo, LEVE interpolis.

Ik betaal nu vanaf 1 december €615,- per jaar voor de 2.8 coupe bij de rabobank!

75% no claim, 13 schadevrije jaren, trede 18.

Dat is lachen!!! Je kunt verzekeringen trouwens ook vergelijken op INDEPENDER.NL

Groeten Maarten -_-

Link naar reactie
Op deze site kan je handig online verzekeringen vergelijken. ;)

Altijd slim om je premie even tegen het licht te houden :) (Houdt ook de voorwaarden in de gaten)

Mooie site, netjes ingevuld, en dit kreeg ik te zien :D

Resultaat premieberekeningDe hieronder genoemde resultaten waarachter 'Info' is weergegeven kunt u direct online afsluiten.Met de door u ingevulde gegevens is het niet mogelijk u direct een aanbieding te doen. Neem contact op met uw tussenpersoon voor een advies op maat.

T 0541-531144 E info@supportgroep.com

Link naar reactie
Inderdaad Ivo, LEVE interpolis.

Ik betaal nu vanaf 1 december €615,- per jaar voor de 2.8 coupe bij de rabobank!

75% no claim, 13 schadevrije jaren, trede 18.

Dat is lachen!!! Je kunt verzekeringen trouwens ook vergelijken op INDEPENDER.NL

Groeten Maarten :)

Ja ik zit ook bij interpolis en dan nog extra pakketkorting, niet verkeerd ;) ( o ja heb geen aandelen interpolis ) :schater:

Link naar reactie
Mooie site, netjes ingevuld, en dit kreeg ik te zien :D

Resultaat premieberekeningDe hieronder genoemde resultaten waarachter 'Info' is weergegeven kunt u direct online afsluiten.Met de door u ingevulde gegevens is het niet mogelijk u direct een aanbieding te doen. Neem contact op met uw tussenpersoon voor een advies op maat.

T 0541-531144 E info@supportgroep.com

:schater: Tja, een :m: heeft wel een extra risicofactor lijkt me.... ;)

Link naar reactie
  • 4 jaren later...

Zittende achter de PC, zit ik enveloppen met facturen open te maken.

O.m. die van de Z4 verzekering.

Gelijk maar even posten:

Voor een Z4, nieuwaaarde €E. 67.235. WA +Cascocompleet. Tot 20.000km/jaar, + ongevallen inzittenden, eigenrisici E. 150/jaar is de bais premie €E. 328/maand = ca. € E. 4000/jaar.

Wegens 8 schadevrije jaren = Bonis Malus korting 70% betaal ik ca. €. 1200/jaar. Bij ASR

Heb het even ingetypt op de site waar dit topic over gaat http://www.verzekering.nu/autoverzekering.html

Daar zou ik voor mijn eigen maatschappij (ASR) uitkomen op € 1000/jaar (zal dat eens bij mijn verzekerings navragen)

In iedergeval zit ik bij een van de goedkoopste verzekeringen uit de lijst.

Noot : De door de site berekende dagwaarde is ca. 1000 minder dan ik 3 maanden geleden voor de auto betaald heb

Link naar reactie

Het maakt natuurlijk niet uit of de auto jong of oud is.

De premie is gebaseerd op de nieuwwaarde, 6 cilinder Individual, met full options (=68.000 Euro)

Er zal ook een fors premie verschil zijn tussen een Z3 1.8 uit 1998 en bijv.een Z3M uit 1998.

Link naar reactie
Het maakt natuurlijk niet uit of de auto jong of oud is.

De premie is gebaseerd op de nieuwwaarde, 6 cilinder Individual, met full options (=68.000 Euro)

Er zal ook een fors premie verschil zijn tussen een Z3 1.8 uit 1998 en bijv.een Z3M uit 1998.

Lijkt me dat het wel wat uitmaakt, ik heb een auto uit 1998. nieuwwaarde 75k en een premie van ca 33 euro per maand (all risk met no-claim garantie etc). Daarnaast nog een auto uit 2003, nieuwwaarde 35k, premie ca 40 euro per maand. Enige verschil is aantal kilometers per jaar (<12k per jaar vs <20k per jaar). De auto uit 1998 heeft zogenaamde bouwjaarkorting oid (omdat de restwaarde lager is, dan bij een auto uit 2006).

Overigens verzekerd bij Interpolis.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.