Ga naar inhoud

neon plaatsen aan voeten

Gast kenneth

Aanbevolen berichten

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Black light, heb ik nog wel een paar staafjes van.

Neon als binnenverlichting mits subtiel ingebouwd is best wel fraai, beter dan het saaie wit/gele binnenverlichtingslampje.

Neon onder de ZzZ sick.gifmeer iets voor DGB auto's

Ruud toch... :thumbup:

Link naar reactie
Wie kwam ook alweer hier het forum op met het idee om deze foeilelijke spaakwielen onder zijn Z3 te plaatsen? :schater:

naamlooshr0.png

Lelijk??? :wave: Lelijk zijn ze zeker niet. Of ze passen bij het design van de Z is de vraag en daarom ben ik van het idee afgestapt toen ik de combi zag. Maar lelijk zijn ze zeker niet! :thumbup:

Link naar reactie

Lieve Rudy, jij schrijft `Neon als binnenverlichting mits subtiel ingebouwd is best wel fraai, beter dan het saaie wit/gele binnenverlicht.`

Doe mij een lol en herroep dat. Ik kan niet geloven dat je dat meent!

Link naar reactie
De combinatie dan. :surprise:

:huh: Daar ben ik het inmiddels wel mee eens. Wat een forum al niet kan doen he. Was ik bijna geld kwijt geweest aan su-perdure spaakwielen die niet passen :lol: Gelukkig heb ik m'n geld uit kunnen geven aan andere dingen die ik anders NOOIT zou hebben gekocht <_<

Link naar reactie
Wie kwam ook alweer hier het forum op met het idee om deze foeilelijke spaakwielen onder zijn Z3 te plaatsen? :schater:

naamlooshr0.png

Kijk, en dat vind ik nu weer geheel niet onaardig. De Z3 is in mijn ogen toch wel een retro auto en daar kunnen dit soort velgen best wel onder.

Link naar reactie
Kijk, en dat vind ik nu weer geheel niet onaardig. De Z3 is in mijn ogen toch wel een retro auto en daar kunnen dit soort velgen best wel onder.

Deze staan naar mijn mening alleen onder een oude Engelse auto; een oude Morgan bijvoorbeeld. Daarnaast zijn ze ook te klein :blink::muur:

Link naar reactie
Deze staan naar mijn mening alleen onder een oude Engelse auto; een oude Morgan bijvoorbeeld. Daarnaast zijn ze ook te klein :blink::muur:

Een nieuwe Morgan kan ook. Mijn buurman heeft er een. Heeft zijn eigen garage met verwarmde vloer....

Rieten mandje achterop en Pa heeft van die autorijd handschoentjes met van die open vingertjes. Geweldig om te zien als dat wegrijdt.

Maar een inch-je groter zou inderdaad wat mooier zijn. Ik zou trouwens wel twijfelen om ze onder een Z3 te zetten maar ik vind het absoluut niet lelijk.

Link naar reactie

Koop maar niet van deze gast. Hij heeft de techniek niet helemaal op orde. Heb ledjes van hem gehad en die gingen allemaal stuk. Na omruilen en weer stuk gaan heb ik m'n geld terug gekregen. Anderen gekocht en die gingen niet stuk.....

Link naar reactie

Ook nog een vette disco er in en een petje achterste voren op en planken maar. <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in