Ga naar inhoud

Z8 afgeschreven

M-roadster

Aanbevolen berichten

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wordt wel weer opgeknapt, zo te zien :D

Jonge bestuurders, dan zal pa en ma wel wat te verteren hebben.

Van mij kregen ze hem iig niet mee, zeker niet met dit herfstweer, zelf vandaag weer een aantal keren allerlei lampies zien branden van engelbewaardersysteempjes en dan rijd je nog niet eens erg hard ;)

Link naar reactie
Wordt wel weer opgeknapt, zo te zien ;)

Jonge bestuurders, dan zal pa en ma wel wat te verteren hebben.

Van mij kregen ze hem iig niet mee, zeker niet met dit herfstweer, zelf vandaag weer een aantal keren allerlei lampies zien branden van engelbewaardersysteempjes en dan rijd je nog niet eens erg hard :D

Daarom rij ik ook (liever) niet met dit weer. Ik heb namelijk geen "engelenbewaardersysteempjes" en ok, ik hou ook niet zo van poetsen.. ;)

Link naar reactie
Er wordt hier bij Ruud gezegd dat het de auto van Gordon is en dat 2 "werknemers" er mee gingen rijden !!!??? :kisstogether:

Ik wist heel niet dat ie er één had, tot dat ik vanavond hem op tv met een zilvere Z8 zag rijden. Waren opnames van een aantal weken geleden, dus deze kreukel-auto zou het zomaar kunnen zijn :kisstogether:

Link naar reactie
Staat toch bij dat ie het niet erg vind van zijn "splinternieuwe" James Bond auto... :groupwave:

Heb nog wat dingen gelezen op die site, wat een armzalig taaltje,zeg.

Is dat geen charmezanger of zo ? Veel hersenen blijkt ie niet te hebben,IMHO :thumbup:

Qutoe: "gisteravond stond ik in middel in de fucking of nowhere Harnis oftewel Middelharnis".

Hij zal er de kracht wel niet meer voor hebben gehad. Tsjonge jonge...

Link naar reactie
Staat toch bij dat ie het niet erg vind van zijn "splinternieuwe" James Bond auto... :groupwave:

Heb nog wat dingen gelezen op die site, wat een armzalig taaltje,zeg.

Is dat geen charmezanger of zo ? Veel hersenen blijkt ie niet te hebben,IMHO :thumbup:

't Is ongelofelijk dat deze man met z'n zangmaatje Joling zo'n succes heeft hier. Ze zitten nog in een (irritante) reclamespot ook. Twee giechelende "heren", niveau nul. En "Nederland" vindt het prachtig.

Wat een land...

Link naar reactie
't Is ongelofelijk dat deze man met z'n zangmaatje Joling zo'n succes heeft hier. Ze zitten nog in een (irritante) reclamespot ook. Twee giechelende "heren", niveau nul. En "Nederland" vindt het prachtig.

Wat een land...

Gelukkig hebben ze bij jou in Duitsland Jantje Smit :thumbup:

Link naar reactie
Tja.......... die Duitsers hebben zeker wat met jonge Hollandse ventjes :thumbup:

Heintje is natuurlijk nu veel te oud............

Hij woont hier, geniet hier van zijn geld en heeft nog steeds een ster (die niet meer straalt). Bij ons dus.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in