Ga naar inhoud

BBS CH Velgen 19"

Mr. Jones

Aanbevolen berichten

Hey allemaal

Het is om te vragen of er iemand een idee heeft wat ongeveer de prijs is van 4 tweedehands 19" BBS CH Velgen (alle vier 8.5 breed) met band. De staat van de banden weet ik niet, maar ik denk dat deze wel nog relatief goed zullen zijn.

Alvast bedankt en hopelijk zo spoedig mogelijk reactie ;)

Mr. Jones

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

BBS CH.... één van de mooiste velgen die er zijn... Maar persoonlijk zou ik, zeker op de zzzz, achteraan een bredere versie van de velg zetten. Bij de CH is het niet zo heel opvallend, omdat het een vlakke velg is, maar is heel subtiel toch dat éxtraatje!

Veel succes met de zzzz!! Superkleur!

Link naar reactie
BBS CH.... één van de mooiste velgen die er zijn... Maar persoonlijk zou ik, zeker op de zzzz, achteraan een bredere versie van de velg zetten. Bij de CH is het niet zo heel opvallend, omdat het een vlakke velg is, maar is heel subtiel toch dat éxtraatje!

Wou ik net zeggen Rob maar je vergeet het belangrijkste stuk :D :lol:

Die brede achterkant schreeuwt gewoon om een bredere achtervelg :D

Link naar reactie
Ff wat meer info over deze velgen:

Het zijn BBS motorsport velgen in de maat 8,1/2 x 19" ET35 met Dunlop Sportmax banden in de maat 235/35/19. De banden zijn halfweg ongeveer en de velgen hebben lichte stoeprand schade.

Aan wat prijs denken jullie ?

Greetz

10 Euro per stuk? :wave:

Link naar reactie

Het zijn BBS motorsport velgen in de maat 8,1/2 x 19" ET35 met Dunlop Sportmax banden in de maat 235/35/19. De banden zijn halfweg ongeveer en de velgen hebben lichte stoeprand schade.

Greetz

Als je ze voor € 1.200 zou hebben zit je goed, IMHO. Aan de andere kant: je moet nieuwe banden monteren. Dus of mijn bedrag correct is??? Subjectief, zonder werkelijke kennis van zaken, zou ik dat er wel voor over hebben. Maar de kenners zullen je hopelijk antwoorden.

En Martin, ach, die wil alleen maar posts plaatsen. :wave:

Link naar reactie

Ik denk dat een prijs van idd rond de 1200 redelijk te noemen is.

Banden halverwege?? Eerst zelf maar eens zien dan (profiel diepte), misschien dat je dan een (kleine) onderhandelingsruimte kan bewerkstelligen van zon 100 tot 200 (niet veel meer).

En Martin,.......... soms is een antwoord geven zonder ongein is ook wel mogelijk :wave:

Link naar reactie

Greetz

Ik zou tot max. 1000,- euro gaan. is toch ook weer geld, beter iets meer uitgeven en iets bredere velg en band voor achter nemen IMHO :birthday:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in