Ga naar inhoud

Afstandbediening van centrale vergrendeling

Martin-Z3

Aanbevolen berichten

Mijn Zetje is van het minimalisme. Geen airco, geen boardcomputer, geen traction control, geen etc..

Ik mis dat ook allemaal niet (kan het ook niet kapot gaan :newblush: ) behalve een afstandbediening in de sleutel voor de CV. Is dat te upgraden, liefst met een zender in een BMW sleutel? Of wordt dat een prijzig verhaal?

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

FF Ruud zaterdag vragen Martin ! :newblush:

ga naar marktplaats/auto onderdelen/onderdelen bmw/ type binnenspiegel als zoekopdracht en je kan er op laag kostenniveau een uitzoeken. (waren die dating sites ook maar zo gemakkelijk)

Link naar reactie
ga naar marktplaats/auto onderdelen/onderdelen bmw/ type binnenspiegel als zoekopdracht en je kan er op laag kostenniveau een uitzoeken. (waren die dating sites ook maar zo gemakkelijk)

Ik weet niet of het zo eenvoudig is. Wie zegt dat ik die bedrading al in m'n auto heb. En hoe zit het dan met de sleutels? Die zitten er niet bij. :newblush:

En dating sites heb ik geen ervaring mee maar jij dus wel zo te zien :thumbup:

Link naar reactie
Ik weet niet of het zo eenvoudig is. Wie zegt dat ik die bedrading al in m'n auto heb. En hoe zit het dan met de sleutels? Die zitten er niet bij. :newblush:

En dating sites heb ik geen ervaring mee maar jij dus wel zo te zien :thumbup:

Niet aan gedacht, als beginnend Z3 rijder heb ik met die bedrading uiteraard ook geen ervaring, maar je zal in ieder geval zo'n spiegel nodig hebben?

Wat betreft die dating sites, ach je hoort zo wel eens wat.

Link naar reactie

Nog een uitspraak van mohikaan:

Moet nog paar dagen wachten op kenteken, maar ga er elke dag even in zitten om te dromen dat ik nu eindelijk ook eens succes bij de vrouwen zal krijgen.

We beginnen zo langzamerhand een aardig beeld van je te krijgen :newblush::schater:

Link naar reactie
Ik neem aan dat het gaat om ab. op de cv.

Dure grap wil je het origineel doen.

After markt setje heb je voor 50,-

Of gelijk een alarm erin :newblush:

Een goedgekeurd alarm is zeer prijzig Ruud. Het gaat me alleen om de AB. Heb jij zoiets?

Link naar reactie
Niet aan gedacht, als beginnend Z3 rijder heb ik met die bedrading uiteraard ook geen ervaring, maar je zal in ieder geval zo'n spiegel nodig hebben?

Printplaat gaat in je eigen spiegel, is geen speciale voor nodig.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in