Ga naar inhoud

echt waar


sander

Aanbevolen berichten

Jongens, wees al blij dat je baas de grootste kosten van je auto op zich neemt. Of dat nou een Mondeo, Peugeot of Skoda is, met of zonder airco, LM-velgen of weet ik wat. Geen geklaag, je rijdt voor weinig geld in een nieuwe auto... :blink:

Link naar reactie
  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ben afgezien van mijn huidige motor ook nog steeds tevreden over mijn Avensis.

Als hier nou de D-CAT in lag ........

Daar heb ik wel eens in gereden. Te veel koppel voor de auto. Voortdurend TC dat ingrijpt. Alleen leuk op de snelweg maar daarvoor zweeft ie weer te veel. Verder best ok vanbinnen. Die Japanners beginnen het wel te leren.

Link naar reactie
mondeo blijft een proleten bak: veel (te veel) staal voor je geld :D

Dat is een genuanceerde opmerking. :wave:

k'heb er geen, ook nooit 1 gehad en mijn omgeving heeft er ook niemand zo'n ding, maar ik geloof dat er verder niks mis is met een Ford Mondeo. Volgens mij gewoon goede autos met alleen een beetje weinig inspiratie en beleving bij het afmaken van het plaatje.

Als je het nu over een opel hebt, dan kan ik ook ongenuanceerde opmerkingen maken! ;)

Link naar reactie

Mondeo is een hele fijne auto, ik heb er 1 gereden ;)

Geen probleem, zeker zo'n Platinum met die strakker bumpers ziet er goed uit. Maar het blijft een proletenbak, net zoals ik een proleet blijf :wave:

pro·leet (de ~ (m.), -leten)

1 [pej.]persoon van grove levensopvatting of van onbeschaafd gedrag => lomperd

Link naar reactie
Daar heb ik wel eens in gereden. Te veel koppel voor de auto. Voortdurend TC dat ingrijpt. Alleen leuk op de snelweg maar daarvoor zweeft ie weer te veel. Verder best ok vanbinnen. Die Japanners beginnen het wel te leren.

Ook die had ik op mijn lijstje staan voor de 407, helaas toen alleen nog maar in 110 pk verkrijgbaar + interier was niet zo mijn smaak. Wel HELE goede wegligging voor een station & onopvallende maar strakke (zakelijke) uitstraling ;)

Link naar reactie
Jongens, wees al blij dat je baas de grootste kosten van je auto op zich neemt. Of dat nou een Mondeo, Peugeot of Skoda is, met of zonder airco, LM-velgen of weet ik wat. Geen geklaag, je rijdt voor weinig geld in een nieuwe auto... :lol:

Helemaal mee eens! Elke keer als ik weer in de WRX stap bedank ik mijn baas :thumbup: En helemaal als ik straks weer een paar keer lekker op wintersport ga. Heerlijk zo'n buitenland pas :newblush:

Link naar reactie
Ben ik weer de enige die GEEN AUTO VAN DE BAAS heeft ?? Dus gewoon alles zelf betalen.

Als dat zo is ben ik ook de enige die geen bijtelling heeft!

ikke heb er ook geen Ivo, lijkt me wel luxe zo'n keuze probleem, zie sommige buitendienst collega's maandenlang met allerlei top tien lijstjes rondrennen, komen dan telkens om advies vragen :D

Wat kies je een kale duitser uit de rij BMW, Audi, Mercedes, met de zwakste motor of een mindere Duitser of aanverwant met sterkere motor en betere uitrusting. ;)

Link naar reactie

Wij hebben twee skoda's rondrijden, een prive en een zakelijk. Niets op aan te merken, en nog lekker snel ook. Compleet en zeer efficient. Gefeliciteerd, je zult er geen spijt van hebben. Overigens, ik rijd als het even kan toch liever in de ZZZ.

Groetjes,

Adriaan.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.