Ga naar inhoud

Otopoets Hilversum

BaZ3

Aanbevolen berichten

Hallo ZZZ vrienden,

heeft iemand ervaring met het bedrijf "Otopoets" te Hilversum. Ik wil daar met Zetje laten poetsen maar wil natuurlijk wel eerst weten of dit een goedaadrres is daarvoor. (Kroymans laat daar zij Ferrari's cleanen dus ik denk dat het wel goed zit maar toch...)

Alvast dank en de groeten,

Bas

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo ZZZ vrienden,

heeft iemand ervaring met het bedrijf "Otopoets" te Hilversum. Ik wil daar met Zetje laten poetsen maar wil natuurlijk wel eerst weten of dit een goedaadrres is daarvoor. (Kroymans laat daar zij Ferrari's cleanen dus ik denk dat het wel goed zit maar toch...)

Alvast dank en de groeten,

Bas

Geen ervaring met Otopoets, wel een goed adres is Hier op het forum bij Emanuel, daar is de ZzZ niet zomaar een auto die netjes gemaakt moet worden, hij doet er een dosis liefde bij ;) :(

Link naar reactie
Geen ervaring met Otopoets, wel een goed adres is Hier op het forum bij Emanuel, daar is de ZzZ niet zomaar een auto die netjes gemaakt moet worden, hij doet er een dosis liefde bij :( ;)

En ik vermoed dat het financieel ook iets aantrekkelijker is ;)

Link naar reactie

Detmar kent een toko waar ze het voor 80 euro binnen en buiten doen. Is natuurlijk geen permaguard ofzo :D

Als ik het zelf doe weet ik tenminste dat het goed gebeurd en is het nog gratis ook!

-wassen (hogedruk)

-polijsten (met schijf)

-Zaino behandeling (blijft half jaar goed en is vuilafstotend)

- en dan de binnenboel natuurlijk

Al met al wel een paar uurtjes werk, gelukkig vind ik dat niet erg :lol:

Link naar reactie
Als ik het doe weet ik tenminste dat het goed gebeurd en is het nog gratis ook!

-wassen (hogedruk)

-polijsten (met schijf)

-Zaino behandeling (blijft half jaar goed en is vuilafstotend)

- en dan de binnenboel natuurlijk

Al met al wel een paar uurtjes werk, gelukkig vind ik dat niet erg :lol:

ok, ik kom binnenkort ff mijn auto brengen. Een gratis beurt goed poetsen sla ik niet af. Zal ik zaterdag ook ff bij Dr Phil langs komen, dan kun je daar poetsen? :D

Link naar reactie
ok, ik kom binnenkort ff mijn auto brengen. Een gratis beurt goed poetsen sla ik niet af. Zal ik zaterdag ook ff bij Dr Phil langs komen, dan kun je daar poetsen? ^_^

jahoor geef je auto maar aan mij, dan zal ik je tandjes ff poetsen en vervolgens de plaat. Mag jij m'n duitse helm ff poetsen, dat lag jou toch zo goed? :schater: ;)

Link naar reactie
Mag jij m'n duitse helm ff poetsen, dat lag jou toch zo goed? :schater::wave:

Mmmm, moet die duitse helm met een ruwe hand of met een fluwelen hand gepoets worden? De een is wel mijn specialiteit, de ander niet. Daarnaast ben ik als dancemusic liefhebber een beetje bang van kale mannen. Die hebben me te vaak een hele harige kont! :D ^_^ ;)

Link naar reactie
Mmmm, moet die duitse helm met een ruwe hand of met een fluwelen hand gepoets worden? De een is wel mijn specialiteit, de ander niet. Daarnaast ben ik als dancemusic liefhebber een beetje bang van kale mannen. Die hebben me te vaak een hele harige kont! :wave: ;) :D

Wie had het gister nu over niveau ^_^

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in