Ga naar inhoud

Hond mee in de auto

Aanbevolen berichten

• Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Grappig aanzetje Marvin...... gezien dat er best aardig wat honden eigenaren hier zijn, misschien een leuk foto topicje (om het luchtig te houden)......... My Z & My pet..... natuurlijk niet alleen voor honden, maar een kanarie is een beetje lastig poseren naast de auto...

Link naar reactie

Nou het gaat wel hoor. De hond vindt zijn eigen plek wel en hij kan ook op de grond zitten. Ik heb zelf dus ook zo'n lobbes van 45 kg schoon aan de haak. Het tuigje is wel het beste. Dan kan ie geen kant uit. Maar begin eerst even een paar keer in de straat op en neer te rijden om de hond te laten wennen. En zorg dat je op de snel weg eventueel een hand vrij hebt om de hond te corrigeren.....

Wesley_in_BMW_Z3_2.jpg

Link naar reactie

Heb onlangs aan een politieman gevraagd (prive vallen vaak ze reuze mee) of een hond op de bijrijderstoel is toegestaan.

Het antwoord : Wettelijk gezien bestaat, in dit verband, de term hond niet. Een hond is lading en dient goed vastgesjord te zijn. Een halsband met korte riem, 50cm? vastgemaakt aan stoel of carrosserie moet dus kunnen.

Zijn jullie niet bang voor scherpe nagels op stoel- en deurbekleding of lak op het portier (Je moet thuis de krassen op onze voordeur eens zien, want ze is heel enthousiast en heeft altijd haast).

Link naar reactie
Grappig aanzetje Marvin...... gezien dat er best aardig wat honden eigenaren hier zijn, misschien een leuk foto topicje (om het luchtig te houden)......... My Z & My pet..... natuurlijk niet alleen voor honden, maar een kanarie is een beetje lastig poseren naast de auto...

Kanarie of parkiet?

afbeelding0621ka4.jpg

Link naar reactie
He :blink: wist niet dat ik ook een hond had.

:wave::lol:

Wel makkelijk, want dan kan ik de riem aan het " LUSJE "boven op de stoel vastmaken. ;)

Weten we eindelijk waar dat lusje voor is. :D :schater:

Stiekum ff je auto voor de foto-shoot gebruikt toen je niet keek Walter !! :lol:

Link naar reactie
Nou het gaat wel hoor. De hond vindt zijn eigen plek wel en hij kan ook op de grond zitten. Ik heb zelf dus ook zo'n lobbes van 45 kg schoon aan de haak. Het tuigje is wel het beste. Dan kan ie geen kant uit. Maar begin eerst even een paar keer in de straat op en neer te rijden om de hond te laten wennen. En zorg dat je op de snel weg eventueel een hand vrij hebt om de hond te corrigeren.....

Het gaat dus wel zo te zien :lol:

Ik zal het eens proberen. Wat voor tuigje heb je daar voor nodig? Bedoel je een "gentle leader" ?

Link naar reactie
Bi de dierenzaak te verkrijgen een lijn van ongeveer 50 cm lang die je vastklikt in gordelsysteem, je moet dan wel een tuigje omdoen bij de hond.

Dit is dochter Linky!!!

Dit is zoon Snoop!!!

Zo te lezen ben je ook helemaal gek met je honden. Ik zal ze zaterdag wel zien hoop ik. Kan ik gelijk de lijn bekijken wat in de gordel geklikt kan worden. :lol:

Link naar reactie
Bi de dierenzaak te verkrijgen een lijn van ongeveer 50 cm lang die je vastklikt in gordelsysteem, je moet dan wel een tuigje omdoen bij de hond.

dit zijn de onze!!!

de twee boeven die bij ons een heel luxe leventje hebben!!!

Dit is dochter Linky!!!

linkyinvolornaatwv8.jpg

Dit is zoon Snoop!!!

snoop007ap5.jpg

Hee,dat lijkt wel het broertje van onze kleine meid Sienna!sienna1lt8.jpg

Link naar reactie
twee druppels :lol: die blik in de ogen he, oh zo onschuldig en dandy :D

Ja ziet er altijd heel onschuldig uit, dat is ze overigens ook maar ik neem haar toch maar niet mee in de roadster, ze kan zich erg druk maken als ze op straat andere honden of katten ziet...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in