Ga naar inhoud

Stemmen


The Shrike

  

45 leden hebben gestemd

  1. 1. wat stem jij?

    • CDA
      5
    • PVDA
      2
    • VVD
      24
    • SP
      2
    • D66
      2
    • Groenlinks
      0
    • Klein christelijk
      0
    • klein rechts
      7
    • anders
      3


Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zie je wel dat je niet naar lijsttrekkers moet luisteren.... Het worden een beetje Amerikaanse praktijken: de ander onderuit halen en moddersmijten... wat een niveau....

Nog even en we krijgen hier dus ook dat ieder's doopceel wordt gelicht en je dan te horen krijgt dat Rutte als kleuter onder de rokjes gluurde, Halsema coke heeft gesnoven, JP-tje een keer bij de hells angels binnen is geweest, Wouter Bos het vroeger met zijn neefje heeft gedaan, en Rouvoet toch stiekem een tv op zolder heeft.

Waar gaat het nog over...

Link naar reactie
Zo, heb ik toch mijn mening gegeven. Had gedacht dat ik het niet ging doen.

laagdrempelig medium, dit forum :newblush:

tja, VVD stond op 3 in mijn geval, maar op 1 als ik klein rechts wegstreep :thumbup:

Mijn motivatie is simpel: ik ben voor marktwerking (politiek benader ik eigenlijk met name vanuit een economisch standpunt) en dan valt alle links eigenlijk al af.

Iets meer nuance: de grote lijn eigen initiatief, zelfstandigheid, eigen kracht past bij mijn idee van het land besturen. Dus liberaal. Alle detailinvulling hou ik me niet zo mee bezig, misschien dom, maar dan verzuip ik te snel in onoverzichtelijke mitsen en maren. :lol:

Link naar reactie
dat Rutte als kleuter onder de rokjes gluurde.

Als jochie van een jaar of 8 liet ik mijn potlood ook vaak genoeg in de klas op de grond vallen, om dan stiekem tegen het slipje (nou ja was toenertijd meer een legertent) van mijn lerares te kijken.

Ben ik daarom soms ook rechts???....., nee linksdragend. :thumbup::newblush:

Link naar reactie
Mijn motivatie is simpel: ik ben voor marktwerking (politiek benader ik eigenlijk met name vanuit een economisch standpunt) en dan valt alle links eigenlijk al af.

Iets meer nuance: de grote lijn eigen initiatief, zelfstandigheid, eigen kracht past bij mijn idee van het land besturen. Dus liberaal. Alle detailinvulling hou ik me niet zo mee bezig, misschien dom, maar dan verzuip ik te snel in onoverzichtelijke mitsen en maren. :newblush:

Ivo kan me jouw bewoording vinden en neem dat ook als standpunt het andere politieke gewouwel is een hoop prietpraat en we moeten toch met elkaar door het leven of we nu rechts of links stemmen.

Link naar reactie
Als jochie van een jaar of 8 liet ik mijn potlood ook vaak genoeg in de klas op de grond vallen, om dan stiekem tegen het slipje (nou ja was toenertijd meer een legertent) van mijn lerares te kijken.

Ben ik daarom soms ook rechts???....., nee linksdragend. :lol::newblush:

Marcel hier heb je het over een staandpunt :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Kan iemand van jullie niet een poitieke partij beginnen waar ik het helemaal mee eens ben. Want van de bestaande partijen is er niet 1 met wie ik het voor meer dan 2/3 van de punten eens kan zijn. Kiezen tussen SP en VVD is erg lastig :wub: Stemwijzer zegt CDA maar ik ben voor scheiding van kerk en staat en bovendien niet gecharmeerd van uitstelpolitiek. Wat nu? :(

Link naar reactie
Kiezen tussen SP en VVD is erg lastig :wub: Stemwijzer zegt CDA maar ik ben voor scheiding van kerk en staat en bovendien niet gecharmeerd van uitstelpolitiek. Wat nu? :(

Dat is toch niet zo lastig? Ga je voor het verder terugdringen van de regeldruk en mensen zelf meer verantwoordelijkheid laten nemen of kies je voor een Maoïstische beweging?

Link naar reactie

Tussenstand.

graph21.png

SP op 30

Het CDA komt op 38 zetels, gevolgd door de PvdA met 34. De SP staat op drie met 30 zetels. De VVD komt volgens de RTL Nieuws-prognose op 20 zetels. De partij van Wilders krijgt acht zetels, de ChristenUnie zeven en GroenLinks zes.

Dierenpartij

De Partij voor de Dieren komt in de Kamer met twee zetels en EénNL met één. D66 houdt twee zetels over, net als de SGP.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.