RobC Geplaatst: 4 november 2006 Delen Geplaatst: 4 november 2006 schreef navigator: Ouwe knarren, hé ;) ;)Hoezo? ;) Quote Link naar reactie
MarcelZ3 Geplaatst: 5 november 2006 Delen Geplaatst: 5 november 2006 Een basis bezetting geeft altijd een heerlijk eerlijke sound en sfeer.Wat tegenwoordig uit de "herrieboxen"wordt getoverd is niet echt sfeervol, geef mij maar het geluid van een eerlijk drumstel en het geluid van een electrische gitaar, versterkt door een "echte buizen versterker" En ik verdom het om een ouwe lul te worden. Quote Link naar reactie
Huub Geplaatst: 5 november 2006 Delen Geplaatst: 5 november 2006 schreef MarcelZ3: En ik verdom het om een ouwe lul te worden. Maar je bent er wel een qua leeftijd Quote Link naar reactie
Gast ArjanR1 Geplaatst: 5 november 2006 Delen Geplaatst: 5 november 2006 Cool topic dit Ik vind muziek met een echte gitaar solo echt top!!!Ik vind bijv. de solo van Fleetwood Mac ---> I'm so afraid (live) echt super :D Ook diverse solo's van Dire Straits (live) Of die van Clapton, Layla...De originele lange uitvoering Quote Link naar reactie
navigator Geplaatst: 6 november 2006 Delen Geplaatst: 6 november 2006 mmmm, Clapton. Is echt wel een van mijn lievelingsgitaristen. Moet je hem eens Blues horen spelen. Heerlijk ! Quote Link naar reactie
DJLeonardo Geplaatst: 7 november 2006 Delen Geplaatst: 7 november 2006 Mischien weet hier dan iemand wie de solo speelt in "Sensa una donna" van Zuchero en Paul Young?verschrikkelijk mooi geluid a la Vox AC30. Het had goed Brain May kunnen zijn qua stijl maar kan er niks over vinden. Heeft iemand de CD?Is voor mij de mooiste solo allertijden ^_^ Quote Link naar reactie
RobC Geplaatst: 7 november 2006 Delen Geplaatst: 7 november 2006 schreef DJLeonardo: Mischien weet hier dan iemand wie de solo speelt in "Sensa una donna" van Zuchero en Paul Young?verschrikkelijk mooi geluid a la Vox AC30. Het had goed Brain May kunnen zijn qua stijl maar kan er niks over vinden. Heeft iemand de CD?Is voor mij de mooiste solo allertijden ^_^Het was inderdaad even zoeken, maar hier komt 'ie:"Senza una donna - Without a womanA relaxed and gentle melody, which gets progressively inflamed by the sound of soul. The voices of Zucchero and Paul Young empower this atmosphere through a complete sense of complicity, whilst Eric Clapton’s guitar adds elegance and poetry to it all."Bron.Ik ken Zuchero helemaal niet ;) , maar al googelende leerde ik dat ik daarmee wat mis. Hoogste tijd voor een download dus. Quote Link naar reactie
MarcelZ3 Geplaatst: 7 november 2006 Delen Geplaatst: 7 november 2006 schreef Huub: Maar je bent er wel een qua leeftijd Maar ik speel wel veel beter gitaar dan jij, lekker ph ^_^ Vervelende jonge God ;) Quote Link naar reactie
DJLeonardo Geplaatst: 7 november 2006 Delen Geplaatst: 7 november 2006 schreef Rob: Het was inderdaad even zoeken, maar hier komt 'ie:"Senza una donna - Without a womanA relaxed and gentle melody, which gets progressively inflamed by the sound of soul. The voices of Zucchero and Paul Young empower this atmosphere through a complete sense of complicity, whilst Eric Clapton’s guitar adds elegance and poetry to it all."Bron.Ik ken Zuchero helemaal niet ;) , maar al googelende leerde ik dat ik daarmee wat mis. Hoogste tijd voor een download dus.Ah dus toch! ^_^ Ik had zijn naam al eens voorbij zien komen. Hij heeft met veel mensen samengespeeld o.a. Clapton. Maar nu staat het zwart op wit. Tof! Ik ben blij dat ik dat nou eens weet. Ik heb het normaal niet zo heel erg op Clapton, maar ik moet dat oordeel nu wel herzien :D Zuchero, tja, ik vind dat hij een mooie stem heeft. Verder ken ik ook niet zo veel nummers van hem hoor. Quote Link naar reactie
navigator Geplaatst: 7 november 2006 Delen Geplaatst: 7 november 2006 Ik ken Zuchero helemaal niet ^_^ , maar al googelende leerde ik dat ik daarmee wat mis. Hoogste tijd voor een download dus. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.