Ga naar inhoud

Een Eisenmann eronder

Martin-Z3

Aanbevolen berichten

Dagje "op de brug bij Roodkapje" gehad.

Ruud en Marijke leren kennen als een stel hartelijke mensen die zeer begaan zijn met de Z3-tjes B)

Ruud heeft tussen de vele bakken koffie door een aantal werkzaamheden uitgevoerd, te weten:

1) Eisenmann 2x70mm eronder B)

2) Witte knippers

3) Bagageklep dingetje

4) Ander lichtknopje dat wel heel was

5) Auto goed bekeken :thumbup:

6) Oliepeil check van versnellingsbak, transmissie en motor gecontroleerd.

Hij kan zelfs ruiken wat voor olie erin zit ;)

Hieronder wat foto's en een korte video van de Eisenmann sound. Op de video klinkt het nog bescheiden maar op de terugweg schoten de mede weggebruikers van schrik in de vangrail als ik gas gaf. :lol:

origineleuitlaat1jp9.jpg

Originele uitlaat 1

origineleuitlaat2uc2.jpg

Originele uitlaat 2

eisenmann1af2.jpg

Eisenmann 1

eisenmann2nm4.jpg

Mooi B)

Sound video:

rodeknippersyg1.jpg

Rode knippers

steviewondertz3.jpg

Even Stevie Wonder... :D

fohntruukzl7.jpg

De Fohn truuk

witteknippersoc6.jpg

Witte knippers :wub:

dinkeytoyte6.jpg

Dinkey Toy op de brug..

achterklepdingetjeuu2.jpg

Achterklep dingetje in voorbereiding.

Bedankt Ruud voor de goede zorgen en gastvrijheid en ZEKER tot de volgende keer. B)

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

achterklepdingetjeuu2.jpg

Achterklep dingetje in voorbereiding.

Ruud heeft zich wel héél erg uitgesloofd, dit keer. Hij heeft bij mij een tijd geleden eveneens zo'n kofferbaklift geplaatst, maar afplakken, ho maar. ;)

Koffie, koffie???? Heb jij koffie gehad???? :thumbup:

Link naar reactie

Goedemorgen,

Ik was vorige week bij Ruud en heb de hele week geen koffie meer gedronken zoveel koffie kreeg ik.

Het is echt gezellig bij Ruud. Ik ben begonnen met veren. Maar als ik vaker langs ga ben ik bang dat ik steeds meer laat aanpassen........

Ruud nog bedankt !!!!

Groet

Bob

Link naar reactie
Ruud heeft zich wel héél erg uitgesloofd, dit keer. Hij heeft bij mij een tijd geleden eveneens zo'n kofferbaklift geplaatst, maar afplakken, ho maar. B)

Koffie, koffie???? Heb jij koffie gehad???? :thumbup:

Niet alleen koffie. Ook nog een mooi Z3 forum petje B)

Dus zo'n achterklep dingetje heet een kofferbaklift. Deftig woord voor een stukje verchroomd plastic. Maar het werkt perfect.

Rob, heb je die chromen deurklink plakkers al ontvangen? Ik ben benieuwd of alles past. ;) ?

Link naar reactie
Niet alleen koffie. Ook nog een mooi Z3 forum petje :nono:

Dus zo'n achterklep dingetje heet een kofferbaklift. Deftig woord voor een stukje verchroomd plastic. Maar het werkt perfect.

Rob, heb je die chromen deurklink plakkers al ontvangen? Ik ben benieuwd of alles past. :thumbup: ?

Ruud mag je wel, zo te lezen. ;) Wij eenvoudige forummers moesten gewoon betalen bij Ivo. :D

Ja, de handles zijn binnen, maar nog niet gemonteerd. Hoop dat komende week te doen. Moet na het weekend weer even een vaste hand zien te krijgen ;) , want het plakken van die handles vereist goed mikken, zoals Pierre dat ooit geestig uitdrukte. Ze moeten er in 1x goed op.

Link naar reactie
Schopje naar foto's. ;)

Dat is een hele bups modificaties in een keer zeg. ;) Weer een tevreden klant erbij Ruud. :nono:

@Rob, bij mij was de koffie ook ver te zoeken. :D

Ja, bedankt Sledge. Hij stond sowieso verkeerd onder "doe het zelf"

Ikzelf heb er namelijk geen r**t aangedaan. Mwah, misschien een paar schroefjes aangedraaid.

Het is toch wel erg fijn om mensen om je heen te hebben die er een hoop verstand van hebben. Ik had nooit een enorme gatenboor op m'n achterklepje willen loslaten. :thumbup:

Link naar reactie
Zou die truuk met zeepsop niet werken? Dat gebruiken ze ook bij zonnenfolie en dergelijke. Dan kan je het plakkertje nog naar vrije wil bewegen voor dat het sop is opgedroogd.

Ruud is gewoon jaloers omdat wij meer posts hebben dan hij. :thumbup:

Ik overdrijf een beetje met "mikken". Zelfs mij lukt het in 1x. :nono:

Link naar reactie
Sorry, niks dan goeds over Ruud :nono: , dacht zelf meer aan de reisafstand....

Ik begrijp je uiteraard heel goed, Jos. Natuurlijk bedoel je dat positief. :thumbup:

Maar je snapt ook wel wat ik bedoel: Ruud doet onze ZZZ-tjes in min of meerdere mate ook, om de maagjes van zijn hongerige kindertjes te kunnen vullen. ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in