Roodkapje Geplaatst: 9 januari 2007 Delen Geplaatst: 9 januari 2007 schreef Tobiastoeter: Heb besloten om de rit mee te rijden, kan ik jullie koppen weer eens zien.Als gezelschap komt mijn zus mee en we blijven na de rit ook mee eten als het nog kan.Zie er alvast HEEL erg naar uit, lekker ff toeren. :D Zie jullie dan.Kan iemand mij het startadres even mailen?Helemaal toppie startadres weet ik ook nog niet. Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 9 januari 2007 Delen Geplaatst: 9 januari 2007 schreef Martin-Z3: Ziet er prima uit Huub. Kan Ruud nog een frikandelletje nemen Als het restaurant is weggevlogen Link naar reactie
Martin-Z3 Geplaatst: 9 januari 2007 Delen Geplaatst: 9 januari 2007 schreef Tobiastoeter: Heb besloten om de rit mee te rijden, kan ik jullie koppen weer eens zien.Als gezelschap komt mijn zus mee en we blijven na de rit ook mee eten als het nog kan.Zie er alvast HEEL erg naar uit, lekker ff toeren. Zie jullie dan.Kan iemand mij het startadres even mailen?Leuk Toni. Goed besluit. ;) Het startadres is vanaf 10.00 uur in Eetcafe Jonker Sikke, Hegedyk 22 Jellum.Dat staat gewoon in het begin van de topic. (Of ben ik nou gek) :D Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 9 januari 2007 Delen Geplaatst: 9 januari 2007 schreef Martin-Z3: Leuk Toni. Goed besluit. Het startadres is vanaf 10.00 uur in Eetcafe Jonker Sikke, Hegedyk 22 Jellum.Dat staat gewoon in het begin van de topic. (Of ben ik nou gek) :DZeker net gepost dan, niet gezien ;) Link naar reactie
puk Geplaatst: 10 januari 2007 Delen Geplaatst: 10 januari 2007 schreef Huub: Die tent heet PreviewRestaurant.deze plek lijkt mij wel geschiktRuud & MarijkeMartin & RiaEdwin & NadiaJoost & BiancaHuub & ReinataPuk & Suus ;) huub ik en suus willen ook graag mee een vorkje prikken Link naar reactie
Edwin Geplaatst: 10 januari 2007 Delen Geplaatst: 10 januari 2007 schreef Tobiastoeter: Heb besloten om de rit mee te rijden, kan ik jullie koppen weer eens zien.Gezellig Tony, toch ff er tussenuit. Link naar reactie
Tobiastoeter Geplaatst: 10 januari 2007 Delen Geplaatst: 10 januari 2007 schreef Edwin: Gezellig Tony, toch ff er tussenuit.Heb ik ff nodig, wordt gek in me 1tje ;) Link naar reactie
Nadia Geplaatst: 11 januari 2007 Delen Geplaatst: 11 januari 2007 Ja logisch, maar we slepen iedereen door z'n dipjes heen (althans we doen een verwoede poging!). Dus je zult er zeker geen spijt van krijgen! Link naar reactie
spycke Geplaatst: 11 januari 2007 Delen Geplaatst: 11 januari 2007 schreef Huub: Die tent heet PreviewRestaurant.deze plek lijkt mij wel geschiktRuud & MarijkeMartin & RiaEdwin & NadiaJoost & BiancaHuub & ReinataHuub,kunnen wij er nog bij? Tiele & Inge Gr Spycke Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 11 januari 2007 Delen Geplaatst: 11 januari 2007 schreef spycke: Huub,kunnen wij er nog bij? Tiele & Inge Gr Spycke10 Ztjes kunnen er staan dacht ik :sleepy: Link naar reactie
Martin-Z3 Geplaatst: 12 januari 2007 Delen Geplaatst: 12 januari 2007 schreef Roodkapje: 10 Ztjes kunnen er staan dacht ik :foto:Dat worden weer een paar leuke foto's dan :D Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 12 januari 2007 Delen Geplaatst: 12 januari 2007 schreef Martin-Z3: Dat worden weer een paar leuke foto's dan En film Link naar reactie
Huub Geplaatst: 12 januari 2007 Delen Geplaatst: 12 januari 2007 Ruud & MarijkeMartin & RiaEdwin & NadiaJoost & BiancaHuub & ReinataPuk & SuusIhiele & Ingekomen eten in Leeuwarden ,27 januari s'avondsnog een paar dagen dan ga ik reserveren. Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 12 januari 2007 Delen Geplaatst: 12 januari 2007 schreef Huub: Ruud & MarijkeMartin & RiaEdwin & NadiaJoost & BiancaHuub & ReinataPuk & SuusIhiele & Ingekomen eten in Leeuwarden ,27 januari s'avondsnog een paar dagen dan ga ik reserveren.Gezellig clubje Link naar reactie
RobC Geplaatst: 13 januari 2007 Delen Geplaatst: 13 januari 2007 schreef Roodkapje: Gezellig clubje :DIk mis een koppel. Link naar reactie
simca1999 Geplaatst: 13 januari 2007 Delen Geplaatst: 13 januari 2007 Hoi Sander,Haal het vraagteken maar weg bij onze naam, wij komen in ieder geval de 28e. Nog even kijken of we voor de 27e nog een hotel kunnen regelen.Groetjes en succes met de organisatie,Simon & Cara Link naar reactie
simca1999 Geplaatst: 13 januari 2007 Delen Geplaatst: 13 januari 2007 Net een kamer in Stadhouderlijk hof geregeld... dus we zijn de 27e erbij. Kunnen Marijke, Bianca en Cara, Firepalace weer onveilig maken.Kunnen we nog mee-eten de 27e met de groep?En hoe is het parkeren bij Huub precies geregeld?Groet,SimonSorry dat ik een beetje laat ben met alles... Link naar reactie
Huub Geplaatst: 13 januari 2007 Delen Geplaatst: 13 januari 2007 Ruud & MarijkeMartin & RiaEdwin & NadiaJoost & BiancaHuub & ReinataPuk & SuusTiele & IngeSimon & Carakomen eten in Leeuwarden ,27 januari s'avondsnog een paar dagen dan ga ik reserveren.Ga de gegevens voor het parkeren nog wel posten.Simon je staat erbij.@ Rob wie mis je?? Link naar reactie
Tobiastoeter Geplaatst: 13 januari 2007 Delen Geplaatst: 13 januari 2007 schreef Rob: Ik mis een koppel.Ja, ons zeker Zondag`s ben ik er wel Link naar reactie
RobC Geplaatst: 13 januari 2007 Delen Geplaatst: 13 januari 2007 schreef Tobiastoeter: Ja, ons zeker Zondag`s ben ik er welOok ja. Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 13 januari 2007 Delen Geplaatst: 13 januari 2007 schreef Huub: Ruud & MarijkeMartin & RiaEdwin & NadiaJoost & BiancaHuub & ReinataPuk & SuusTiele & IngeSimon & Carakomen eten in Leeuwarden ,27 januari s'avondsnog een paar dagen dan ga ik reserveren.Ga de gegevens voor het parkeren nog wel posten.Simon je staat erbij.@ Rob wie mis je??Je grote broer Huub Link naar reactie
RobC Geplaatst: 13 januari 2007 Delen Geplaatst: 13 januari 2007 schreef Huub: @ Rob wie mis je??V&R zouden er zijn, kunnen niet, zaterdagavond. Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 13 januari 2007 Delen Geplaatst: 13 januari 2007 schreef Rob: V&R zouden er zijn, kunnen niet, zaterdagavond. Zondag toch wel zaterdagavond tennisen :D Link naar reactie
ZeNnEr Geplaatst: 13 januari 2007 Delen Geplaatst: 13 januari 2007 Aangezien ik nieuw ben op die forum zou ik het wel zien zitten om ook mee te gaan zodat ik iedereen een beetje beter leer kennen.Ik laat nog iets weten of ik een gaatje vind. Greetz Link naar reactie
Huub Geplaatst: 13 januari 2007 Delen Geplaatst: 13 januari 2007 schreef Rob: V&R zouden er zijn, kunnen niet, zaterdagavond. Das jammer had wel rekening met jullie gehouden. Link naar reactie
Aanbevolen berichten