Ga naar inhoud

Dat vind ik nu jammer


bridders

Aanbevolen berichten

Jammer en zonde. Ook BMW is overgestapt op het lompe zware stalen vouwdak. Maar met 1 geluk, de auto is niet uit proporties gerukt zoals de Focus CC en de 307 CC.

Maar waarom? Wat is er mis met de lichtgewicht canvas dak? Het zwaartepunt komt alleen maar hoger te liggen en kofferruimte is er helemaal niet meer bij geopende auto. En hoe betrouwbaar is het mechanisme?

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Moet wel om met de concurentie mee te doen, ik vind het een prachtcar :)

Moet wel zeggen dat het bij z'n auto past, luxe en comfort dat moet je hebben dus met dichte kap moet er zeker bij auto's van dit segment geen windgeruis zijn.

Gestroomlijnd is ie wel de diesel heeft een top van 245 :D

Link naar reactie

Zeker een mooie BMW, maar dat zeggen BMW liefhebbers al gauw !! :D

Ik zet alleen me vraagteken bij :

een “royale en variabele bagageruimte”, volgens eigen zeggen voldoende voor twee grote koffers of twee golftassen.

:)

Eerst zien, dan geloven ! Dat variabel is natuurlijk met dak open of dicht !!!??? :D

Link naar reactie

Ik vind het ook niet uitzien met die onderbrekingen in je dak maar kan me voorstellen dat sommige mensen het argument nodig hebben om de auto te kopen, ze zouden zo'n dak eigenlijk als optie moeten aanbieden net als bij de MX5 :D

Trouwens wel een Supercar, die nieuwe QP/cabrio :)

Link naar reactie
Als hij zodanig in prijs gezakt is dat ik 'm eindelijk kan betalen... dan is ie wel heel handig want een CC is te verzekeren als "vast" dak! en dat scheelt aanzienlijk :D

beetje van 2 walletjes mee-eten jij he! :rolleyes:gfightsmiley.gif

Ik vind overigens zo'n dak echt goed. Laat ze hem maar op de z4 zetten!

Link naar reactie

Ik vind deze BMW met stalen dak juist een van de eerste CC is waarbij het lijnenspel van de auto behouden blijft. Vaak zie je CC gesloten rijden waarvan ik denk deze auto zou alleen maar open op de weg mogen komen want het is gesloten een gedrocht!!

nu maar wachten op de opvolger van de Z4 met een stalen vouwdak?!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.