Ga naar inhoud

Z3 Roadster spoiler

MarcelZ3

Aanbevolen berichten

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dank je Pierre en Chris.

Dus als ik het goed begrijp is het een standaard BMW Z3 onderdeel.

Ik heb diverse vorrbeelden van spoilers gezien, maar vind ze buitenproportioneel en veelal te kids. :D

Ga van de week ff vragen wat het kost, lijkt me inderdaad dat een after sale goedkoper is, maar wie heeft dit?

Een ander idee lijkt me zelf een (ingetogen) spoiler te ontwerpen en deze te bevestigen op de reeds bestaande gaten tbv het kofferrekje.

Ga een wat proberen te tekenen en prutsen.

Thanxs again :D

Link naar reactie
Dank je Pierre en Chris.

Dus als ik het goed begrijp is het een standaard BMW Z3 onderdeel.

Ik heb diverse vorrbeelden van spoilers gezien, maar vind ze buitenproportioneel en veelal te kids. :D

Ga van de week ff vragen wat het kost, lijkt me inderdaad dat een after sale goedkoper is, maar wie heeft dit?

Een ander idee lijkt me zelf een (ingetogen) spoiler te ontwerpen en deze te bevestigen op de reeds bestaande gaten tbv het kofferrekje.

Ga een wat proberen te tekenen en prutsen.

Thanxs again :D

Ja is origineel BMW, is per saldo wel beter dan die andere spullen uit de vrije markt, voldoet aan de strenge pasvorm en spuiteisen van BMW en de prijs is niet echt gek :wave:

Link naar reactie
Heeft Michel#1 uit Apeldoorn niet een die had die aërodynamica set toch???

Ja klopt, ik heb de volledige set erop gehad. Maar doordat ik de achterschermen heb vervangen ligt alles in de schuur.

Het zag er toen wel leuk uit. (lelijke velgen, het was winter :D )

afbeelding070acp6.jpg

Als je geïnteresseerd bent......

Link naar reactie
Ja klopt, ik heb de volledige set erop gehad. Maar doordat ik de achterschermen heb vervangen ligt alles in de schuur.

Het zag er toen wel leuk uit. (lelijke velgen, het was winter <_< )

afbeelding070acp6.jpg

Als je geïnteresseerd bent......

Ja Michel#1, die spoiler bedoel ik.

De earodynamicaset (waarvan Rob het montageschema heeft gepost vind ik net iets te veel en wat onhandig om mee te nemen) wel fijn dat je met me meedenkt Rob ;)

Michel, zeg maar wat je er voor moet hebben. (als je 'm tenminste kwijt wilt) ;)

Huub, leuk weer eens van je te lezen.

Ik heb begrepen dat je inmiddels bent verhuisd en dat je lekker aan het klussen bent in jullie nieuwe casco woning. Het leuke aan een casco is dat je je ei en expressie in kwijt kunt, gaaf hoor. B)

Link naar reactie
Ja Michel#1, die spoiler bedoel ik.

De earodynamicaset (waarvan Rob het montageschema heeft gepost vind ik net iets te veel en wat onhandig om mee te nemen) wel fijn dat je met me meedenkt Rob ;)

Michel, zeg maar wat je er voor moet hebben. (als je 'm tenminste kwijt wilt) ;)

Ik heb begrepen dat je inmiddels bent verhuisd en dat je lekker aan het klussen bent in jullie nieuwe casco woning. Het leuke aan een casco is dat je je ei en expressie in kwijt kunt, gaaf hoor. B)

Je hebt PM MarcelZ3. <_<

Link naar reactie

Ja Huub ook bedankt voor de tip ;) ,we zijn nog niet verhuist en leven lekker in onze al verkochtte woning en klussen en laten klussen in onsze nieuwe woning en kan er lekker mijn eigen in kwijt <_<

Marcel top vent ;) maar Hanneke heeft toch geen spoiler nodig die is van nature al mooi gestroomlijnt

Link naar reactie
Nu dit draadje toch die kant opgaat, was dat dat huis waar wij langs zijn gelopen tijdens de Friesland meeting?

Ja dat huis,een impressie toen het casco was.

dsc00856wc1.jpg

dsc00876hy4.jpg

dsc00872pz0.jpg

051930044740500010000001.jpg

Link naar reactie
Ja Huub ook bedankt voor de tip B) ,we zijn nog niet verhuist en leven lekker in onze al verkochtte woning en klussen en laten klussen in onsze nieuwe woning en kan er lekker mijn eigen in kwijt :wub:

Marcel top vent <_< maar Hanneke heeft toch geen spoiler nodig die is van nature al mooi gestroomlijnt

Ja Huub, top voor de tip. :schater:

Ik zou niet willen rotzooien/modelleren aan Hanneke's spoilers, maar je weet ze rijdt nog steeds met haar

rekje achterop, is misschien een mooie gelegenheid om 'm er af te schroeven en de spoiler er voor in de plaats te monteren ;) ;)

Kwestie van een beetje pienter boezoek zijn toch! ;)

Link naar reactie
Prachtige woning man!! Dus de aanhouder heeft toch gewonnen. ;) Jullie nog veel succes gewenst met de verbouwing.

Zo, dat was mijn offtopic geneuzel. ;)

Marcel, wil je de gaatjes dicht lassen/primeren?

Daar ben ik nog niet helemaal uit Danny.

Ik liep met de gedachte (als de spoiler niet te verkrijgen was) om er zelf een te knutselen en de bevestiging van de spoiler dan te monteren op de bestaande gaten van het rekje.

Zal me wel weer een hoop werk op m'n hals halen, maar daarentegen hou ik ook wel van een uitdaging en je bent uniek.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in