Ga naar inhoud

wanneer stopt het?


AnneWilko

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik wil me ook nog even graag mengen in deze stelling van Anne. Ik ben het er nl ook helemaal mee eens. Ik ben ook voorzichtiger geworden met mijn reacties op dit forum, omdat ik ook wel eens reacties kreeg , die niet altijd even fijn waren. Vaak bedoelen we wat anders, maar reageren we wat ondoordacht.

Ik vind het overigens wel altijd heel gezellig hier en ook de diverse ritten. Een mooi kleurrijk gezelschap en dan bedoel ik niet de Z3's . Zeg wat je bedoelt en probeer mensen niet te kwetsen. Dan komt het allemaal goed.

Heel veel plezier allemaal nog op dit forum. Ik geniet (bijna) elke dag.

Harrie

voorheen dameskapper :schater:

Link naar reactie
Slot erop klaar :wave:
Wanneer je het niet erg vindt dan wil ik toch mijn € 0,02 (my 2 cents) kwijt hierover.

Wat betreft de Z ben ik een aardige newbie maar ik struin de laatste jaren toch wel regelmatig fora af die mijn interesse hebben (Groundhoppen, politiek) en de sfeer hier is regelmatig best wel beklemmend en zeker voor een forum wat mensen in één richting trekt (politiek heb je links/rechts, voetbal heb je PSV/ajax maar hier is het alleen maar de keus of je wel of niet een permanente hardtop hebt).

Heel vreemd ergens want wanneer je mensen leert kennen dan is het vaak gelijk gezellig; rondje rijden met de M van Michel#1 terwijl je slechts een domstrebe komt ophalen, leuk PB-contact met anderen vanwege een klein zinnetje, iedereen komt even langs wanneer je een uurtje bij de cursus in Lelystad bent enz.

Maar soms gaan op het forum toch even de wenkbrauwtjes omhoog met als meest recente voorbeeld mezelf. Enige tijd terug was ik vrij ongenuanceerd tov een bepaalde garage en zowel open als via pb kreeg ik vrij heftige reacties van met name één persoon, uiteraard denk ik daar dan over na en binnen no-time was mijn post daarover aangepast maar onlangs vond diezelfde persoon het nodig om me even te moeten affikken omdat ik de 3 mooier vond dan de 4 met als top-tekst "jij met je 1.9-tje" en dan denk ik wel even waar dat voor nodig is (en niet alleen omdat ik een 1.8 heb volgens de boekjes).

Mijn primaire reactie is dan even een kans afwachten en dan toeslaan en die kwam gisteren ook en die heb ik gebruikt. Gelukkig heeft één van de anderen me daar op gewezen want zo wil ik ook niet zijn en dus is die post weer keurig ge-edit. Maar toch tekent het wel een beetje hoe het er hier soms aan toe gaat en ik vind dat verder best want ik concentreer me liever op 'n (technische) vragen aangezien ik links ben en 2 rechterhanden heb en verder lees ik overal wel een beetje langs aangezien de ontmoetingen wel altijd positief zijn maar sommigen heb je gewoon geen behoefte aan op die manier.

Zo, wie heeft deze klaagzang tot het einde toe doorgelezen? :unsure:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.