Ga naar inhoud

Zijn er meer mensen met plannen voor een Z4


Andre

Aanbevolen berichten

Het hoort niet echt thuis bij Z4 techniek maar er is nog geen specifieke optie " praatgroep Z4" misschien dat Ivo deze eraan kan toevoegen (als dat mogelijk is hoor.. :thumbup: ) en misschien vinden jullie dat het bij gewone praatgoep hoort kan allemaal.

Het lijkt me leuk om hier aan te geven wie er eigenlijk nog meer plannen heeft zoals mij om een Z4 te kopen en wat je dan zou willen en je ervaringen met de Z4 met ons te delen, voor en nadelen bijvoorbeeld.

Mijn voorkeur gaat uit naar :

Z4 liefts met 3.0 in de kleur Stahlgrau of Artic Silver

Optie's als cruise control, PDC, regensensor, navigatie etc.. zijn dingen die ik ook wel belangrijk vindt.

Mvg. André :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

;)

ik heb ook wel plannen, eigenlijk

wellicht volgend voorjaar

het hoeft voor mij niet een z4 met een zware motor te zijn,

ik ga gewoon voor het model :wave: dus 2.2 is al voldoende

kleur: moeilijk vind die merlot rode wel erg mooi, of zilvergrijs met rood of ... zwart....

ben er nog niet uit dus

Link naar reactie
Mijn voorkeur gaat uit naar :

Z4 liefts met 3.0 in de kleur Stahlgrau of Artic Silver

Optie's als cruise control, PDC, regensensor, navigatie etc.. zijn dingen die ik ook wel belangrijk vindt.

Mijn voorkeur gaat uit naar :

Z4 liefts ///M in de kleur Imola Rot

Optie's als cruise control, PDC, regensensor, navigatie etc.. zijn dingen die ik ook wel belangrijk vindt, maar die er al op zouden moeten zitten :wave: .

Oh ja ...........en pas als de ///M 2e hands is te vinden met de nieuwe V8..................... over 100 jaar dus

Link naar reactie

Wij zijn serieus van plan een Z4 3.0 aan te schaffen.

(hoewel ik er gisteravond een tussen de 3tjes zag staan en begon te twijfelen)

Het is dan de bedoeling beide ZZZ's voor een Z4 te ruilen, scheelt een auto.

Zoals gezegd met behoorlijk wat opties zoals Sportstoelen liefst M, Sportonderstel, Sportstuur, Xenon, Navigatie, goede geluids installatie, niet meer dan 40K en dus gebruikt.

Over de kleur ben ik nog niet uit, Stahlgrau, of een individual als die te vinden is. In de folder die ik heb staat een mooie Phoenixgelb.

Na de komende vakantie om te beginnen maar eens orienteren op verkoop van de Coupe.

Misschien bedenken we ons wel........

Wilko

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Even een wat ouder topic omhoog halen.

Ik zal mezelf gelijk kort voorstellen:

Tom, 23 jaar. Mijn eerste eigen auto was een Honda S2000. Een geweldige auto, maar na veel problemen heb ik deze weggedaan. Daarvoor in de plaats heb ik een BMW 330i Executive gekocht bij de dealer. Echt een ontzettend mooie uitvoering met M Sportpakket II. Auto is helemaal perfect en bevalt mij erg goed (BMW qua merk/motoren ook), maar ik mis wel het cabriogevoel. Vandaar dat ik aan het rondkijken ben naar een Z4. Ik heb geen haast, maar als ik deze zomer kan genieten van een cabrio is dat weer 'een zomer' mooi meegenomen <_<

Ik wil wel een handgeschakelde Z4 3.0i. Dat is dezelfde motor als in mijn 330i, maar dan gekoppeld aan een 6-bak.

Omdat er hier in Nederland erg weinig aanbod is zit ik ook te kijken naar Duitsland. Je hebt daar een veel grotere keuze. Garantie vind ik wel belangrijk (een auto moet gewoon starten zonder gezeik :foto:), dus ik wil em bij een Duitse BMW-dealer kopen met Europlus-garantie.

Vraagje aan Andre, ik begreep dat jij hetzelfde hebt gedaan, wat zijn de verschillen qua uitvoering/uitrusting met Nederland?

Eisen qua uitrusting: leder (dat is op de 3.0i ook standaard verwarmd?), M sportonderstel, climate control (zit in S-pakket incl. elektr. stoelbediening?), xenon.

Mooi meegenomen: Hifi professional, 18 inch velgen (liefst styling 108), navigatie.

De 3.0i is hier in Nederland al behoorlijk compleet, dat is in Duitsland ook zo?

Ik las ergens iets over het alarm wat niet standaard in Duitsland erop zit. Heeft iemand daar details over? Klasse III zal vast en zeker een eis zijn om het te verzekeren, en een af-fabriek alarm heeft mijn voorkeur.

Verder nog tips waar ik op moet letten?

Wellicht wat veel vragen, maar als iemand het al eerder uitgezocht heeft scheelt het mij een hoop zoekwerk :lmao:

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Even een wat ouder topic omhoog halen.

Ik zal mezelf gelijk kort voorstellen:

Tom, 23 jaar. Mijn eerste eigen auto was een Honda S2000. Een geweldige auto, maar na veel problemen heb ik deze weggedaan. Daarvoor in de plaats heb ik een BMW 330i Executive gekocht bij de dealer. Echt een ontzettend mooie uitvoering met M Sportpakket II. Auto is helemaal perfect en bevalt mij erg goed (BMW qua merk/motoren ook), maar ik mis wel het cabriogevoel. Vandaar dat ik aan het rondkijken ben naar een Z4. Ik heb geen haast, maar als ik deze zomer kan genieten van een cabrio is dat weer 'een zomer' mooi meegenomen <_<

Ik wil wel een handgeschakelde Z4 3.0i. Dat is dezelfde motor als in mijn 330i, maar dan gekoppeld aan een 6-bak.

Omdat er hier in Nederland erg weinig aanbod is zit ik ook te kijken naar Duitsland. Je hebt daar een veel grotere keuze. Garantie vind ik wel belangrijk (een auto moet gewoon starten zonder gezeik :foto:), dus ik wil em bij een Duitse BMW-dealer kopen met Europlus-garantie.

Vraagje aan Andre, ik begreep dat jij hetzelfde hebt gedaan, wat zijn de verschillen qua uitvoering/uitrusting met Nederland?

Eisen qua uitrusting: leder (dat is op de 3.0i ook standaard verwarmd?), M sportonderstel, climate control (zit in S-pakket incl. elektr. stoelbediening?), xenon.

Mooi meegenomen: Hifi professional, 18 inch velgen (liefst styling 108), navigatie.

De 3.0i is hier in Nederland al behoorlijk compleet, dat is in Duitsland ook zo?

Ik las ergens iets over het alarm wat niet standaard in Duitsland erop zit. Heeft iemand daar details over? Klasse III zal vast en zeker een eis zijn om het te verzekeren, en een af-fabriek alarm heeft mijn voorkeur.

Verder nog tips waar ik op moet letten?

Wellicht wat veel vragen, maar als iemand het al eerder uitgezocht heeft scheelt het mij een hoop zoekwerk :lmao:

Alvast bedankt.

Hoi Tom welkom op het Forum.

Ik heb de Z4 3.0 gekocht bij een handelaar omdat de prijs nogal scheelde en ik er een tegenkwam die eigenlijk aan al mijn eisen voldoet, ik ben toen in Duitsland met de sleutel naar de dealer gereden die hem nieuw had geleverd en heb daar de history nagelopen met een medewerker van de garage.

Ik heb het 2003 model en daar nog geen nederlandse prijslijst van, ter vergelijking heb ik de prijslijst ned. 2005 en toen zijn er op de 3.0 al meer optie's bijgekomen dan in Duitsland in 2003.

Ik heb inderdaad geen alarm, ik wil zeker minimaal een klasse 3 alarm gaan inbouwen en de originele spullen via de dealer bestellen.

Ik vind het een goede keuze de 3.0 zou zeker niet voior minder gaan als de mogelijkheden er zijn (financieel) hij rijdt echt helemaal super.

Houd deze site gewoon in de gaten en je ziet alle info vanzelf voorbij komen.

Groet,

André

Link naar reactie
Hoi Tom welkom op het Forum.

Ik heb de Z4 3.0 gekocht bij een handelaar omdat de prijs nogal scheelde en ik er een tegenkwam die eigenlijk aan al mijn eisen voldoet, ik ben toen in Duitsland met de sleutel naar de dealer gereden die hem nieuw had geleverd en heb daar de history nagelopen met een medewerker van de garage.

Na de problemen met de S2000 (heeft mij 10.000 euro in 1,5 jaar tijd gekost, exclusief de normale afschrijving van de auto) is een goede garantie echt een eis. Ik begreep dat je in heel Europa aanspraak kon doen op de Europlus garantie van BMW. Dat is een groot voordeel voor mij. Ik spaar liever verder zodat ik een model naar wens dat 100% klopt kan kopen.

Ik heb het 2003 model en daar nog geen nederlandse prijslijst van, ter vergelijking heb ik de prijslijst ned. 2005 en toen zijn er op de 3.0 al meer optie's bijgekomen dan in Duitsland in 2003.
Okay zal eens nakijken wat ik erover kan vinden. De Nederlandse prijslijst die ik heb liggen is ook van 2005.
Ik heb inderdaad geen alarm, ik wil zeker minimaal een klasse 3 alarm gaan inbouwen en de originele spullen via de dealer bestellen.

Toevallig al navraag gedaan naar de kosten bij BMW voor zo'n origineel alarm?

Een aftermarket alarm van Clifford (erg goed merk, klasse III voor een cabrio) kostte mij destijds met inbouw en certificaat 900 euro.

Ik vind het een goede keuze de 3.0 zou zeker niet voior minder gaan als de mogelijkheden er zijn (financieel) hij rijdt echt helemaal super.

De motor ken ik al, en erop achteruitgaan qua vermogen wil ik niet. Dus dat het een 3.0i gaat worden staat vast <_<

Tnx.

Link naar reactie

Ik geef mijne Z3 roadster niet af, zeker niet voor een Z4 roadster!

Dikke neus en veel te platte kont! Da's mijn ongezouten mening. :surprise:

Nee, met de tijd, 2de hands misschien een Z4 coupé, dan de Z3 is een blijvertje.

Link naar reactie

Nou ik heb net een z3 gekocht en ga hier nog wel even van genieten! Ben immers nog een broekie van 22. Maar de volgende gaat wel een z4 worden! Ben laatst op zakenreis geweest in duitsland. Toen even bij Indivuals wezen loeren en sjonge jonge zo een z4 individual mag er zeker wezen....Ik droom al langzaam weer weg hahah

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.