Ga naar inhoud

windgeruis

Bob01

Aanbevolen berichten

• 3 weken later...
  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vandaag de aansluiting softtop met raamstijl (horizontaal) afgeplakt. vertikale stijl en portierraam afgeplakt. Ventilatieroosters en ruitenwissers afgeplakt...

Geen verschil, het windgeruis blijft alhoewel er vandaag hier aan de kust wel erg veel wind staat.

Ik weten het even niet meer....

Bob

Link naar reactie

ik heb dit laatst ook gehad dit probleem .... bij mij was toen de schroefdraad aan de bestuurderskant naar het grootje....

dan zit er een spleet tussen je dak en het rubber ... als je dit hebt kun je het best ffkes een nieuwe schroefdraad laten tappen in je hardtopje :lol:

dan sluit ie gelijk mooi aan en je geruis is weg :sleepy:

Link naar reactie

Vandaag weer stukje gereden. Omdat mijn vrouw achter het stuur zat kon ik constateren dat het bij mij ook inderdaad aan de bestuurderskant zich voordoet.

Het geluid doet zich voor zoals al eerder gezegd bij harde wind en dan vanaf 120 km/u. De wind staat dan op de kop van de auto of dwars (90 graden) op de auto aan de bestuurderskant. Zover ben ik nu.

Fer e zie je PM.

Groet

Bob

Link naar reactie

Sledge leg eens uit wat je precies bedoelt.

Ik heb nog een ander idee. Onderaan het voorraam zit een stuk kunststof. Hierin zit ook de toevoer van de verwarming. Op dit stuk kunststof zitten ook

hoe zal ik het zeggen kleine H profielen. Zou hier het geluid vandaan kunnen komen. Ik heb er inmiddels een paar afgeplakt. Volgende week alles even afplakken en dan maar weer proberen.

Groet

Bob

Link naar reactie

Dit draadje gaat wel heeeeeeeeeeel lang door over een beetje windRUIS !!!??? -_-

Ik zou zegge; WAT RUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIST ER IN HET STRUIUIUIUIUIUIUIUIK GEWAS ???? :schater:

3ys23o9.jpg

;)

Link naar reactie
Gast Guest_bob01_*

Marvin, als het inderdaad sec windgeruis zou zijn heb je helemaal gelijk. Bij mij is het echter een hoge fluittoon die al ontstaat bij 120 km met tegenwind. In dit kader is misschien de titel van het onderwerp een beetje ongelukkig gekozen. Kijk als die fluittoon nu ontstaat bij 180 km/u of hoger dan zou je mij niet horen.

Hoop op je begrip

Bob

Link naar reactie
Marvin, als het inderdaad sec windgeruis zou zijn heb je helemaal gelijk. Bij mij is het echter een hoge fluittoon die al ontstaat bij 120 km met tegenwind. In dit kader is misschien de titel van het onderwerp een beetje ongelukkig gekozen. Kijk als die fluittoon nu ontstaat bij 180 km/u of hoger dan zou je mij niet horen.

Hoop op je begrip

Bob

Begrijp je helemaal, maar er moest ff een geintje tussen door !!! :thumbup::thumbup:

Link naar reactie
Gast Guest_bob01_*

Gisteren heb ik een groot deel van de raamrubbers afgeplakt. Tevens onder de voorruit nog de kunststof "H"stukjes afgeplakt.

Er is genoeg wind, nu nog even tijd zoeken en beter worden (zit tegen griep aan) en dan meld ik mij weer

groet

Link naar reactie

Goedemorgen,

Zoals eerger gezegd heb ik de stijl aan de bestuurderskant alsmede onderkant voorruit afgeplakt. Dus de aansluiting onderkant voorruit met het kunststof. (weet de naam niet). Vandaag even gereden. 150 km/u tegen wind in en er staat veel wind aan de kust. GEEN fluittoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus nu ga ik vervolgens volgens de determinatie methode proberen te achterhalen waar precies dat geluid vandaan komt. Dit doe ik door steeds een stukje plakband weg te halen. Volgens mij ben ik er dichtbij.... Persoonlijk denk ik toch dat het ergens zit bij het kunststof gedeelte onderaan het voorraam...

Ik houd jullie op de hoogte.

Groet

Bob

Link naar reactie
Kep ook nooit eens prijs bij julllie !!! :blink:

Als jij weet welke kleur Huubs ZZZ heeft, of 'ie in GRNNGN of LWRDN woont en hoe zijn lieve Reinata heet, mag je zijnes wassen, hebben Huub en ik besloten. Kop 'm d'r maar in Marv. Al raken we helaas steeds verder :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in