Ga naar inhoud

witte knipperlichten voor


driek

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hoi,ik wil mijn oranje knippers voor veranderen door "witte glaasjes" bmw dealer zegt dat de glaasjes niet nieuw te bestellen zijn, dat worden nieuwe units?is er geen simpele/goedkopere oplossing hiervoor?

gr,henk.

Het favoriete topic van heelwat members hier :schater:

Als je daar niet voldoende tips en meningen over vind, dan weet ik het niet meer... :sleepy:

BTW ik ben hier zowat de enige die het geen r... kan schelen die oranje knippers.

Link naar reactie
Het favoriete topic van heelwat members hier :schater:

Als je daar niet voldoende tips en meningen over vind, dan weet ik het niet meer... :sleepy:

BTW ik ben hier zowat de enige die het geen r... kan schelen die oranje knippers.

Behalve hoop ik bij een gevaarlijke kruizing of spoorwegovergang !!!! :schater:

Link naar reactie

De nieuwe Mini gezien?

Of de FJcruiser?

Oranje knippers komen weer in,logisch,wit was een tijdelijk modeverschijnsel maar nu bijna alle auto's witte knippers hebben schakelen de fabrikanten weer over op oranje.

Kunnen alle meelopers [no offence] al die lampen weer gaan ombouwen en wedden dat dat ook gaat gebeuren?! :)

Link naar reactie
De nieuwe Mini gezien?

Of de FJcruiser?

Oranje knippers komen weer in,logisch,wit was een tijdelijk modeverschijnsel maar nu bijna alle auto's witte knippers hebben schakelen de fabrikanten weer over op oranje.

Kunnen alle meelopers [no offence] al die lampen weer gaan ombouwen en wedden dat dat ook gaat gebeuren?! :)

Ik vind wit nu eenmaal aanmerkelijk beter staan. Wedden dat deze meeloper écht niet teruggaat naar oranje? :)

Link naar reactie

't Wordt allemaal zo flets.... als alles wit is. Zeker bij zilvergrijs. Een beetje contrastkleur mag dan wel....

Gelukkig wil niemand een wit nummerbord.

Link naar reactie

Ik ben er nog niet uit. Ik ben wel bereid de koplampen eruit te halen maar in de oven stoppen ???? ;)

Ik krijg daar nog niet eens fatsoenlijk eten uit.

En ergens een schroevendraaier in plastic steken heb ik wisselende ervaringen mee met vaak een slechte afloop. :wave:

Dus ik moet me laten helpen maar om nu m'n koplampen naar het buitenland te sturen lijkt me toch ook geen goed idee. En in Nederland bij barthobraat vind ik het teveel geld. :muur:

Is er niet een handig iemand in ons forum die dit kan? :D

Link naar reactie

Onderhand een heleboel........ :D

Heb het zelf al zo'n 4 x gedaan, bij onze ZzZ's en voor anderen.

Het lijkt echt ingrijpender dan het werkelijk is. Je kunt ook een verf stripper gebruiken, maar dan moet je iets meer opletten dat het niet te heet wordt en gaat smelten.

Link naar reactie
Denk dat ik er inmiddels al 8 heb gedaan ofzo. :blink: Wanneer je naar het zZzuiden afreist om je Z een poetsbeurt te laten geven, wil ik je ze best er in zetten. :)

Een zeer genereus aanbod Sledge! :thumbup::nono::P

Ik heb net Roodkapje een meel gestuurd of hij die knippers nog heeft.

Link naar reactie
Viel mij ook op, dacht eerst dat het een Amerikaan zou zijn, maar toch heeft hij 321 Europese Pk's. :D

Even <_< : Bij het zoeken naar een Amerikaanse Z3M viel me een 2.3 op. Ik wist niet dat die ook al bestond,

naast een 2.2 en 2.5.

36_4.JPG

Link naar reactie
Zou het wel combineren met het poetsgebeuren want de lampen moeten 3 á 4 uur drogen. :thumbup:

Ik zou ook 2 x kunnen rijden. Voor mij is het circa een uurtje rijden.

Ik heb echter eerst wat andere probleempjes op te lossen. De auto heeft toch wat meer lakschade dan in eerste instantie gezien :thumbup:

Dat wil ik eerst laten bekijken.

Verder zit er geen adapter bij om de anti diefstal velgmoeren te demonteren. Het ziet eruit als een zwartmetalen ring met 3 opstaande nokjes. Ik zal eens bij de dealer informeren of dit standaard BMW is want op het zwart plastic afdekdopje staat BMW.

Link naar reactie
Ik zou ook 2 x kunnen rijden. Voor mij is het circa een uurtje rijden.

Ik heb echter eerst wat andere probleempjes op te lossen. De auto heeft toch wat meer lakschade dan in eerste instantie gezien :newblush:

Dat wil ik eerst laten bekijken.

Verder zit er geen adapter bij om de anti diefstal velgmoeren te demonteren. Het ziet eruit als een zwartmetalen ring met 3 opstaande nokjes. Ik zal eens bij de dealer informeren of dit standaard BMW is want op het zwart plastic afdekdopje staat BMW.

Martin, je hebt mail.

Over de anti diefstal moeren, ik denk dat het hakken wordt, zonder nummer is er geen adapter te bestellen ;)

Link naar reactie

Het is dus hakken geworden... :thumbup:

Toen bleek dat de fuseekogel niet uit de draagarm kwam en er moest dus ook een nieuwe draagarm gekocht worden :nono:

Het blijkt dat er aluminium draagarmen en gegoten draagarmen zijn. De eerste kan niet hergebruikt worden en de 2e wel. Natuurlijk had ik het alu type...

Toen bleek een rubber niet overgezet te kunnen worden en dus weer terug om een rubber te halen die er vanavond ingeperst moet worden. :wave:

Wordt een leuk rekeningetje en dat terwijl ik er zelf nog geen 5 km mee gereden heb. :newblush:

Nou ja, meestal wordt dit weer snel vergeten :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.