Ga naar inhoud

Overspuiten

Aanbevolen berichten

Een kennis van mij heeft een Ferrari 348 GTB in de kleur "ferrari rood". Wat een kleur. :blink:

Ik heb een rode ZZZ maar de kleur is natuurlijk inmiddels wat "verschaald" :D

Iemand een idee wat het kost om hem helemaal over te laten spuiten (in ferrari rood)

Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

BMW heeft Hell Rot I en Hell Rot II.

Reken zo rond de 2000 (soms nog meer) voor geheel overspuiten.

Prijzen zijn relatief, Mijn zwager heeft een jaguar in dsl met spatbord en bumperschade, in dsl is 3000 euro uitgekeerd ben in Delft naar een topherstel bedrijf gegaan die heeft het op 1088 euro ex btw getaxeerd.

Later heeft hij het bij een twee mansbedrijf laten herstellen perfect gedaan voor 400 ex. dat is dus kassa.

Ik wil ermaar mee aangeven shoppen, daar kan je goed wijzer van worden.

Daarom de prijs is op afstand niet te bepalen ivm het strak maken van de auto 2000 euro vind ik persoonlijk veel geld.

Link naar reactie

hier op het forum zit ook iemand die de lak voor weinig geld weer véél beter maakt.

denk eraan, ook al wordt je wagen perect gespoten, je zal het toch altijd zien.

niemand kan een wagen zoals en een fabriek spuiten.

probleemzones: afplakken van alle rubber strips, rondingen op de kont, motorkap, enz

een kenner haalt een full respray er toch altijd uit.

Link naar reactie
Ok, ik dacht dat hij zijn mooie autokleur bedoelde maar ik weet niet wat de kleur Imola is. sorry :sleepy:

Nog op internet gezocht maar zo snel niet gevonden. :sleepy:

dit is imola rot II!!!!

dsc03242zt4.jpg

Als je lak verweerd is is een lakverzegeling een juiste en goedkope oplossing dmv eerst polijsten en dan de lak te verzegelen rood is zo'n kleur wat je heel goed moet behandelen.

Zie topic voor meer info

Greetz :sleepy: coupe for life

Link naar reactie

Dank voor alle reacties :thumbup:

Het verhaal is rond. Ik laat dus eerst de deukjes eruit wrijven, daarna een lelijk bijgewerkte frontkras bijwerken met spot repair (als dat lukt) en dan hop naar Hoensbroek voor zowel de lak als het leer. :D

Link naar reactie

Grappig, er wordt op dit forum voor tienduizenden euro's uitgegeven aan uitlaten, verlagingssets, velgen etc. etc maar we maken ons druk over een "paar euro" voor overspuiten. :thumbup:

Het is maar wat je belangrijk vindt.

Link naar reactie

Klopt helemaal........ maar zoals met alles als je het ergens goedkoper kunt vinden.......... (we blijven Hollanders :thumbup: )

Maar goed, zoals ik al eerder zei, reken op rond de 2000, natuurlijk kan iedereen wel een mannetje vinden die het voor minder doet.

Ga gewoon van de normale prijs uit en ga dan zoeken waar én de kwaliteit goed is én de prijs je aanstaat.

Link naar reactie
Grappig, er wordt op dit forum voor tienduizenden euro's uitgegeven aan uitlaten, verlagingssets, velgen etc. etc maar we maken ons druk over een "paar euro" voor overspuiten. -_-

Het is maar wat je belangrijk vindt.

Daar ben ik het toch niet mee eens. Niet iedereen heeft zoveel geld (over) voor zijn 2e (of in mijn geval) 3e auto. :newblush:

Link naar reactie
Daar ben ik het toch niet mee eens. Niet iedereen heeft zoveel geld (over) voor zijn 2e (of in mijn geval) 3e auto. :newblush:

en daarbij : als we het economisch verantwoord kunnen oplossen, waarom dan meer uitgeven?!!!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in