Ga naar inhoud

z3 1,9 aangeschaft!

Gast adriaan

Aanbevolen berichten

Het is alweer een paar maanden geleden dat wij een blinkende zwarte Z3 hebben gekocht. Schitterende auto, rijdt perfect. Heel wat lol mee gehad, afgelpoen zomer. Mooie tochtjes geaakt door de Achterhoek. Staat nog een rondje Ijselmeer op het programma, waar het weer gooit roet in het eten. De ZZZ rijdt er lekker op los, we hebben geen enkel mankementje kunnen vinden. Mijn garage heeft hem inwendig onder zocht, prima! Zat een volledige onderhoudshistorie bij, keurig door de dealer onderhouden. De auto is van mdio 1998 en eeft 92K op de teller. Er zitten ook wat leuke fratsen in zoals een stuurtje met M logo, en kek pookje met M, verchroomde tellerranjes en zo meer. Prijs was bij de garage 12,5 k euro. Redelijk of niet?????

Ik ben n ieuw op dit Forum, maar het is een perfect middel om lekker te ouwehoeren over de ZZZ!

adriaan

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je zal er zeker plezier aan beleven om regelmatig op het forum te kijken !!! ;)

Veel succes met de ZZZ, en maak eens een mooie rapportage in de Members Gallery !!?? -_-

:m:

Link naar reactie

quote: we hebben geen enkel mankementje kunnen vinden. Mijn garage heeft hem inwendig onder zocht, prima

Adriaan wij willen foto's zien!!!!! zwart is de kleur......

Veel plezier ermee, enne ik heb nu 2 jaar geleden mijn Z3 gekocht en heb tot op heden alleen maar een uitlaatbeugel vervangen(o Ruud heeft dat gedaan) verder absoluut niets met de auto gehad wat gemaakt moest worden, zelfs niet na 4000 km door Frankrijk te hebben gereden (in 2 weken) en enkel een 0.25 ltr olie erbij moeten gooien om hem goed op pijl te houden................................

Werelds die BMW's

Groeten André :D

(ps en Martine rijdt er iedere dag mee naar d'r werk)

Link naar reactie

Adriaan, welkom op het forum, de 1.9 is een hele fijne wagen waar je veel plezier aan gaat beleven.

Zoals hierboven beschreven, de ZzZ heeft in de regel geen grote problemen, soms wat kleine onhebbelijkheden, ramen sluiten en openen slecht, stoelen waar ruimte in de geleiders komen, lampjes in je middenconsole die stuk gaan en moeilijk te vervangen zijn. Maar niets wat onoverkomelijk is.

Als jij het bedrag wat je ervoor betaald hebt redelijk vind, ben je toch klaar? Natuurlijk kunnen we allemaal wel een goekopere vinden, maar what's the point? Je hebt hem nu al, geniet er maar van.

Link naar reactie
Welkom Adriaan,

Je hebt de mooiste kleur uitgekozen :(

en laat je niet door (jaloerse) anderen vertellen dat het niet zo is ;)

Adriaan gefeliciteerd en veel veilige kilometers en wat die kleur betreft........................maar goed dat niet alle zzz artic silver zijn...... werden ze nog jaloers..........

Link naar reactie
Adriaan,volgens mij heb ik je Z3 op de autoweek-reviewsite gezien;met rood leer toch?

Kan niet, want het interireur is lekker zwart. Overigens geniet ik elke dag van mijn zzz met dit mooie weer!

adriaan

Link naar reactie
quote: we hebben geen enkel mankementje kunnen vinden. Mijn garage heeft hem inwendig onder zocht, prima

Adriaan wij willen foto's zien!!!!! zwart is de kleur......

Veel plezier ermee, enne ik heb nu 2 jaar geleden mijn Z3 gekocht en heb tot op heden alleen maar een uitlaatbeugel vervangen(o Ruud heeft dat gedaan) verder absoluut niets met de auto gehad wat gemaakt moest worden, zelfs niet na 4000 km door Frankrijk te hebben gereden (in 2 weken) en enkel een 0.25 ltr olie erbij moeten gooien om hem goed op pijl te houden................................

Werelds die BMW's

Groeten André :sleepy:

(ps en Martine rijdt er iedere dag mee naar d'r werk)

Klopt, want na een paar 1000 km's genieten is er geen merkbaar olieverlies. De kleur is zelfs nog honingachtig, dus vervuiling treedt er ook niet op. Zal een paar leuke fotootjes maken dit weekend.

Groet, Adriaan

Link naar reactie
Hai adriaan, heel veel plezier met je zzz.

Ben niet jaloers maar vind montreal blue eigenlijk mooier :sleepy:

Anne

Een an de aangename dingen van een zzz rijden is dat andere zzz rijders je meestal wel even groeten. Zeker als de kleur hetzelfde is!

Leuk is ook die jongens afzeiken die met een Golfje proberen bij een stoplicht eerder weg te zijn. Is ze tot nu toie nog niet gelukt....

Adriaan

Link naar reactie
Adriaan gefeliciteerd en veel veilige kilometers en wat die kleur betreft........................maar goed dat niet alle zzz artic silver zijn...... werden ze nog jaloers..........

Bedankt voor je reactie!!

adriaan

Link naar reactie
Hai adriaan, heel veel plezier met je zzz.

Ben niet jaloers maar vind montreal blue eigenlijk mooier :)

Anne

Fraaie kleur, blue, maar ik houd het toch maar op lekker zwart. Overigens, toen ik hem kocht ad ik geen uitgesproken voorkeur voor een bepaalde kleur. HIj was toevallig zwart, en daar ben ik ni best content mee.

Bedankt voor je reactie

Adriaan :) :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in