Ga naar inhoud

Waar vind ik de prijzen van de fabrieksopties

Aanbevolen berichten

Net een Z3 gekocht. Niet zo'n mooi monster als sommigen hebben. Gewoon een 1.8 om lekker te toeren als het mooi weer is.

Ik moet echter nog de BPM betalen en de douane kon me vooraf niet vertellen hoeveel dit wordt.

Waar kan ik de NL prijzen van de auto en de opties uit 1996 vinden zodat ik het zelf kan uitrekenen?

Misschien een hele stomme vraag: een v.d. opties is "sperdifferentieel 25%" Wat is dat? :m:

Groetjes,

Martin

Z3 1.8 uit mei 1996

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Welkom hier. Ik denk niet dat je op het forum een prijslijst uit 1996 vindt (dealer??), maar in het algemeen word je misschien hier wat wijzer over invoer en BPM. Met de zoekfunctie rechtsboven in beeld (gebruik bijvoorbeeld het woord prijslijst of invoer) vind je meer over dit soort zaken. Succes!

Link naar reactie
Net een Z3 gekocht. Niet zo'n mooi monster als sommigen hebben. Gewoon een 1.8 om lekker te toeren als het mooi weer is.

Ik moet echter nog de BPM betalen en de douane kon me vooraf niet vertellen hoeveel dit wordt.

Waar kan ik de NL prijzen van de auto en de opties uit 1996 vinden zodat ik het zelf kan uitrekenen?

Misschien een hele stomme vraag: een v.d. opties is "sperdifferentieel 25%" Wat is dat? -_-

Groetjes,

Martin

Z3 1.8 uit mei 1996

Allereerst WELKOM :m:

Gewoon ff de importeur in Rijswijk bellen die sturen je dan een kopie prijslijst, of op www.autoweek.nl kijken daar staan ook de prijzen van auto's, zal wel meevallen trouwens de BPM voor een 1996-er 1.8. AFAIK staat er nu nog 10% rest bpm ;)

Een 25%sperr zorgt voor betere verdeling van de aandrijfkrachten dus als een wiel geen optimale grip heeft wordt de kracht verdeeld.

Link naar reactie

Hartelijk dank voor jullie reacties.

Ik weet nu zelfs wat een sperdifferentieel doet plus een indicatie van de BPM. :m:

Een aantal links op de voorgestelde topic werken trouwens niet meer maar dat is te verwachten als het al wat ouder is. -_-

Ik heb een website gevonden van iemand die autofolders spaart en deze verkoopt en hij had ook nog een originele prijslijst incl. opties van maart 1996. Het is toch niet te geloven... ;)

Gr,

Martin

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in