Ga naar inhoud

Op zoek

wout

Aanbevolen berichten

Hey Forummers,

Waar kan ik passende velgemblemen vandaanhalen?

Ik heb 17 inch Cupvelgen vaarvan de emblemen zijn geoxideerd,toch heeft iemand geprobeerd er een af tehalen :lol: .

Gevolg een stuk van de lak van de velg af,thanx medemens.Dus eigenlijk zouden voor het goede de velgen een opknapbeurt moeten hebben.Zo hierendaar een pitje en krasje.

De velgendokter heb ik van gehoord,maar de recensies zijn wisselend.

groet wout

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je kunt gaan struinen op ebay, maar het makkelijkste is rechtreeks naar de dealer te gaan.

Indien de diameter van de naafkappen afwijkend is van de standaard BMW maat kun je bij de dealer aluminium stickers kopen en deze op de originele naafkap plakken.

bridders heeft dit gedaan en ik had ditzelfde gedaan op mijn velgen van mijn "oude rooie" :lol:

Succes!

Link naar reactie
Je kunt gaan struinen op ebay, maar het makkelijkste is rechtreeks naar de dealer te gaan.

Indien de diameter van de naafkappen afwijkend is van de standaard BMW maat kun je bij de dealer aluminium stickers kopen en deze op de originele naafkap plakken.

bridders heeft dit gedaan en ik had ditzelfde gedaan op mijn velgen van mijn "oude rooie" :newblush:

Succes!

Aha,zal er eens langsrijden.

Had al op Ebay gekeken,alleen emblemen voor motorkap/achterklep

Gelijk eens vragen of een opknapbeurt voor de velgen niet te gek is.Volgens mij zijn het BMW velgen.Of hebben die nooit Cups gemaakt?!

Strax zit de winterset er weer onder.als het echt koud wordt.

De HT gaat er binnenkort ook weer op.

Thanx voor tips,allen!

@Chris heb jij weleens bij Auco besteld?

greets wout

Link naar reactie
Ik heb wel eens bij Auco besteld ja, why?

Alles ging soepeltjes en naar tevredenheid. Levering binnen een week.

Heb gekeken naar zo'n binnenhemeltje.

zij zijn de enige geloof ik op BMW zelf na.

vandaar

gr

Link naar reactie
Hey Forummers,

Waar kan ik passende velgemblemen vandaanhalen?

Ik heb 17 inch Cupvelgen vaarvan de emblemen zijn geoxideerd,toch heeft iemand geprobeerd er een af tehalen :foto: .

Gevolg een stuk van de lak van de velg af,thanx medemens.Dus eigenlijk zouden voor het goede de velgen een opknapbeurt moeten hebben.Zo hierendaar een pitje en krasje.

De velgendokter heb ik van gehoord,maar de recensies zijn wisselend.

groet wout

De velgen \doctor NOOIT MEER die heeft het gepresteerd om plaatjes in mijn velg te lassen !!!!!

Ga dan naar Wheelcare in zeeland die jingen heeft er verstand van hij heeft mijn Z3 M velegn weer als nieuw gemaakt !

Link naar reactie
Plaatjes? :D Om flinke stoeprand schade bij te werken of wat moet ik mij hier bij voorstellen?

@sledge,

Twee velgen zijn ooit eens beschadigd door ze op de grond te leggen(not me)

En een velg hebben ze met een schroevendraaier mishandeld,om het embleem eraf te wippen.Mis ongeveer een vierkante cm lak.

Andere emblemen zijn gecorrodeerd. Ik ga om raad bij mijn dealer om ze 100% te maken van de winter. Heb toch strax de winterset eronder.

Ik heb er geen foto's van.

greets wout ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in