Ga naar inhoud

Ongelofelijk


Andre

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je richt wel aardig de aandacht op je bedrijfje met dit soort stunts. De free-publicity is onbetaalbaar. Vind er verder niks aan. Maar hij is nog altijd mooier dan een spyker.

Link naar reactie
zeker als je beseft hoe slecht die auto's normaal zijn. En dan geef je gas en hoor jet het zoemen van die V12 of V10 of V8 of wat dan ook van BMW ;)

Vind dat net zoiets als van die joggies die een TT motor in een gollufie leggen en dan gaan kicken als ze een dikke auto eruit trekken. Kost enorm, levert geen drol meer op en je rijd nog steeds in een rare auto.

Link naar reactie
ik vind het altijd beter dan een dikke cabrio met een maar 1.8 tje ...

ehhh

oops ;)

-_- :schater::P

zal ook wel wat duurder kosten. als ik geld zat had kocht ik bv echt geen z3 1.9. Laat staan een z3 station. -_-

Link naar reactie
Hij is echt cool geworden :nono:

Die gasten hebben lef, en veel geld denk ik:P

Alleen wat jammer is bij die 6, dat het interrieur er niet echt meer bij past.

veel geld? Wie weet is gewoon een extreme vorm van "omkatten"

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.