Ga naar inhoud

ZZZ Meet and Greet - Zuid Holland

Roodkapje

Aanbevolen berichten

Dames en heren, vanavond slaat Bassie de meet en greet een keer over. Gezien het komende weer (www.buienradar.nl; www.knmi.nl) verwacht ik veel files en slecht zicht. Ik ga dit risico niet nemen vandaag gezien de relatief grote hoeveelheid km´s die ik zou moeten rijden van huis naar werk naar Zevenhuizen en dan weer naar huis.

Ik denk dat ik de meerderheid van de delegatie ook a.s. zondag wel zal zien. Tot dan dan!

Link naar reactie
  • Reacties 511
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:huh: jammer, maar wel te begrijpen.

Zou het niet op gaan drogen dan vanavond?

Misschien wel, maar is nu al te laat. Ik ben met de knalgele rups naar het werk gegaan...

Mocht het vanavond beter weer zijn, dan kom ik misschien een borreltje pakken maar eten zeker niet meer.

Tot zondag in ieder geval :m:

Link naar reactie

Agenda+gespreksonderwerpen voor vanavond.

Wie heeft de mooiste ht. :D

ht's zijn voor watjes.

hoe bevallen de xenon lampen.

wintertrial.

voorjaarsritten. :thumbup:

Rob (sorry, als je er niet bij bent, wordt er altijd over je gesproken). :schater:

Binnenkort een Z4 voor een habbekrats (op autoscout staan er nu 500 te koop uit 2003). :m:

Voor-/nadelen div. navigatiesystemen.

+ Bonus : Gratis consumptie voor degeen die met open kap komt. :huh:

Link naar reactie
Rob (sorry, als je er niet bij bent, wordt er altijd over je gesproken). :schater:

:schater::m::schater: :D

+ Bonus : Gratis consumptie voor degeen die met open kap komt. :huh:

Daar hou ik je aan !!! :thumbup:

Link naar reactie

Kan beter wachten totdat er weer een nieuw rolletje is ontwikkeld.

(Ja....., Ik ben ouderwets :m: )

De foto's van een pasgeboren baby zijn altijd zo rommelig.

Maar voor de liefhebbers zal ik toch even een selectie maken. :huh:

Link naar reactie
Dames en heren, vanavond slaat Bassie de meet en greet een keer over. Gezien het komende weer (www.buienradar.nl; www.knmi.nl) verwacht ik veel files en slecht zicht. Ik ga dit risico niet nemen vandaag gezien de relatief grote hoeveelheid km´s die ik zou moeten rijden van huis naar werk naar Zevenhuizen en dan weer naar huis.

Ik denk dat ik de meerderheid van de delegatie ook a.s. zondag wel zal zien. Tot dan dan!

Sjammer :m: het is hier droog met zonnetje :huh:

Link naar reactie

Het was weer gezellig! Aardig wat mensen open gekomen, uiteraard Karin en Richard.

Foto's volgen later (we waren na middernacht thuis en toen moest Edwin nog met de buurman - opnieuw - de schutting vastsjorrren want die stond weer op instorten, zoals eerder die avond). Dus veel te kort gezzzzlapen.... en nog steeds niet wakker :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.