Ga naar inhoud

ZZZ Meet and Greet - Zuid Holland


Roodkapje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 511
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Change of plans, gisteren lukte het niet om te gaan sporten, was te laat. Vandaag ook weer te laat. Dus ik ga woensdag (en neem me voorzichtig voor vrijdag ook te gaan). Dan kan ik donderdag dus mee!

Zal ik de reservering donderdagmiddag maken? Vorige keer waren we allemaal vergeten dat ze graag vooraf weten hoeveel mensen er komen eten. Graag uiterlijk donderdag 15.00 uur opgeven of je blijft eten. Dan bel ik ze vast morgen op met een ruwe schatting. Dat ze wel genoeg eten inslaan (wat was er nou ook alweer op? Kipsate of zoiets... dat bedenk je toch niet). Ohja, ik durf het bijna niet te vragen :newblush: ..... Ruhuuuuud....??? ;) :newblush: ;) , had je nog gekeken naar die andere tent waar je goed kon parkeren, die heel goed bereikbaar was, uitermate geschikt leek en naar schatting een zeer vriendelijke bediening heeft?? :rolleyes: Voor volgende maand?? ;)

Link naar reactie
Lekker soekkoe jakkie eten ;)

Lekker poepsjinees... ;) ik ga ervoor...

Link naar reactie

Voor het eerst in maanden kan ik helaas een keertje NIET komen.

(Ik zie dat ik al uit gewoonte op de aanwezigheids lijst was gezet)

Mijn vrouw heeft een vergadering van een raad van commissarissen.

Ik heb dus oppas dienst komende donderdag.

Veel plezier allen.... Tot de volgende meeting.

Link naar reactie
Change of plans, gisteren lukte het niet om te gaan sporten, was te laat. Vandaag ook weer te laat. Dus ik ga woensdag (en neem me voorzichtig voor vrijdag ook te gaan). Dan kan ik donderdag dus mee!

Zal ik de reservering donderdagmiddag maken? Vorige keer waren we allemaal vergeten dat ze graag vooraf weten hoeveel mensen er komen eten. Graag uiterlijk donderdag 15.00 uur opgeven of je blijft eten. Dan bel ik ze vast morgen op met een ruwe schatting. Dat ze wel genoeg eten inslaan (wat was er nou ook alweer op? Kipsate of zoiets... dat bedenk je toch niet). Ohja, ik durf het bijna niet te vragen :newblush: ..... Ruhuuuuud....??? :unsure::newblush::kisstogether: , had je nog gekeken naar die andere tent waar je goed kon parkeren, die heel goed bereikbaar was, uitermate geschikt leek en naar schatting een zeer vriendelijke bediening heeft?? :rolleyes: Voor volgende maand?? ;)

Gelukkig dat je er bent, naar een andere lokatie nog niet naar uitgekeken. had het ff een weekje druk, maar ik ga samen met Puk nog op onderzoek uit.

Geef maar even en belletje voor de resrervering :kisstogether: ik vergeet het toch weer :newblush:

Link naar reactie
Gelukkig dat je er bent, naar een andere lokatie nog niet naar uitgekeken. had het ff een weekje druk, maar ik ga samen met Puk nog op onderzoek uit.

Geef maar even en belletje voor de resrervering ;) ik vergeet het toch weer :unsure:

He jij hoeft niet altijd overal aan te denken... :wave:

Simone blijft dus ook eten (even aanpassen op pagina 1), dan kom ik op 12. Ik ga straks bellen - internet heeft hier kuren, krijg de telefoongids niet opgestart. Ik reserveer dus voor 12 mensen, eten rond 19.30 uur als dat iedereen uitkomt. Als er nog wijzigingen komen, kunnen we morgenmiddag het nieuwe aantal opgeven. :blink:

Link naar reactie

Nou hehe, de telefoongids deed het eindelijk weer (heel raar, je kunt dan wel doorgaan op de huidige sites, maar nieuwe sites starten dan niet op...).

Heb gereserveerd voor 12 personen, 19.45 uur. Heb beloofd morgenmiddag te bellen als het aantal verandert.

;)

Link naar reactie
:blink::blink: Oeps.... Ik leer het nooit...

Ik bedoel dus WEER: Nicole.... ipv Simone.... Sorry Nicole dit komt echt niet meer goed.... Met dank aan Edwin, die inmiddels weet hoe onverbeterlijk ik ben....

Joh geen probleem, ik raak er bijna een beetje aan gewend hihi ;) ;)

Link naar reactie
Nou hehe, de telefoongids deed het eindelijk weer (heel raar, je kunt dan wel doorgaan op de huidige sites, maar nieuwe sites starten dan niet op...).

Heb gereserveerd voor 12 personen, 19.45 uur. Heb beloofd morgenmiddag te bellen als het aantal verandert.

:newblush:

Dan lag de DNS server van je provider eruit.

Link naar reactie
Ik zou er dolgraag bij zijn maar ik kan er niet op tijd geraken ik moet werken tot vier uur en het is een 150km ver.

Volgende maand!

greetz

Als je volgende maand inderdaad voor die paar uur (hoe leuk ook) 300 km rijdt: chapeau! :newblush:

Link naar reactie

Zeker bere gezellig. En weer wat geleerd over een demontabele "hardtop". :muur::blink: ;)

Was trouwens later thuis dan gepland. Zag een voor mij bekende auto langs de A16 staan, dacht ik. Eerst denk je laat maar 't zal wel iemand anders zijn met dezelfde auto.

Toch eerste afslag en terug gereden en ..... inderdaad een collegaatje met pech.

Verder geholpen en toch nog een compliment ontvangen op de nationale complimentendag!!

Link naar reactie
Zeker bere gezellig. En weer wat geleerd over een demontabele "hardtop". :unsure:<_<:thumbup:

Was trouwens later thuis dan gepland. Zag een voor mij bekende auto langs de A16 staan, dacht ik. Eerst denk je laat maar 't zal wel iemand anders zijn met dezelfde auto.

Toch eerste afslag en terug gereden en ..... inderdaad een collegaatje met pech.

Verder geholpen en toch nog een compliment ontvangen op de nationale complimentendag!!

Goed werk :thumbup:

Edwin zal wel met de :foto: :foto: komen van de demontabele hardtop ;)

Link naar reactie

Nou dat was wel een mysterie, die hardtop!! :thumbup: Mooie ontknoping! :thumbup:

Inderdaad erg gezellig, leuk om buurman Klaas te ontmoeten, een prachtig verhaal gehoord van Joost met zijn supervakantie met sleehonden! En we hebben genoten van de big ben! Foto's volgen op zijn vroegst vanavond, als Ed nog puf heeft (hij is niet zo fit vandaag), anders wordt het morgen... Werk ze iedereen!

Link naar reactie

Had de <_< vanmorgen ff snel op de laptop gezet dus die volgen zo. Kwaliteit is alleen niet zo :thumbup:

Was weer een topavond met grote opkomst.

Lokale peugeotdealer enthousiast gemaakt voor het forum dus als hij zich nog niet aangemeld heeft komt dat vast nog wel :thumbup:

Had een "demontabele hardtop" bij de ZZZ gekregen waarbij hij dit onderdeel

imgp0736largegl6.jpg

uit een hoes toverde. Ik herkende het ook niet maar later zijn we uit nieuwsgierigheid toch maar even gaan kijken wat het nou was.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.