Ga naar inhoud

Boxter gereden

Rubenz3

Aanbevolen berichten

Een vriend van me heeft vrijdag zijn Boxter uit 2003 in ontvangst mogen nemen bij Porsche Amsterdam. Keurige en nette auto met een km-stand van slechts 15.000. Gisterochtend even stukje gaan rijden. Het eerste wat me opviel waren de gebruikte materialen van het middenconsole. Dacht even in een japanner te zijn gestapt. Dan kan Porsche nog wel wat leren. Veel ongebruikte knoppen, etc. Dakconstructie en stoelen zijn wel perfect.

Wat het rijden betreft is het natuurlijk een beetje appels met peren vergelijken: 220 pk t.o.v. 325pk. Dat zegt al genoeg :D

Nu moet ik wel zeggen dat de meest recente Boxter het heel wat beter doet wat het interieur betreft. Afgelopen zaterdag stond Porsche bij het Polo-tournooi met een aantal nieuwe modellen, waaronder de nieuwe Boxter. Ook even in de nieuwe 911 Turbo gezeten en goed bekeken. Wat een machine is dat zeg :D

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een vriend van me heeft vrijdag zijn Boxter uit 2003 in ontvangst mogen nemen bij Porsche Amsterdam. Keurige en nette auto met een km-stand van slechts 15.000. Gisterochtend even stukje gaan rijden. Het eerste wat me opviel waren de gebruikte materialen van het middenconsole. Dacht even in een japanner te zijn gestapt. Dan kan Porsche nog wel wat leren. Veel ongebruikte knoppen, etc. Dakconstructie en stoelen zijn wel perfect.

Wat het rijden betreft is het natuurlijk een beetje appels met peren vergelijken: 220 pk t.o.v. 325pk. Dat zegt al genoeg B)

Nu moet ik wel zeggen dat de meest recente Boxter het heel wat beter doet wat het interieur betreft. Afgelopen zaterdag stond Porsche bij het Polo-tournooi met een aantal nieuwe modellen, waaronder de nieuwe Boxter. Ook even in de nieuwe 911 Turbo gezeten en goed bekeken. Wat een machine is dat zeg B)

Ik heb voor dat ik mijn 2e z3 kocht in een Boxter non-S proefgereden, en vond het ook niet veel bijzonders. De tiptronic heeft wel wat meer fun gehalte, maar is daardoor trager. Hij heeft trouwens wel meer bagageruimte :) Aan de matrialen stoor ik me niet zo, alles best als het maar geen plastic hout is... ^_^

Link naar reactie

Maakt bij de Boxter wel uit of je een volleer interieur hebt of niet, een kennis heeft er twee gehad, een van de eersten met stof leer die had een interieur van een koreaan wat een aanfluiting, dan is de gemiddelde japanner met mooiere materialen afgewerkt. De tweede was een Boxter S met vollausstattung dus ook volleer dat zag er al aanmerkelijk beter uit.

Kan echter niet tippen aan de hele mooie interieurs van de ZZZ en de B) in het bijzonder.

En dan heb ik het nog niet over motorvermogen :)

Heb nog ff over getwijfeld (een volle S dan) toen Arno mijn ^_^ kocht echter niet langer dan twee seconden B)

Link naar reactie

Ik moet bekennen dat ik er ook naar gekeken heb. Maar ik vind het niet apart genoeg. Doe maar eens een zoekopdracht op mobile, dan moet je bij wijze van spreken de zoekopdracht aanpassen omdat er te veel zoekresultaten zijn. En dan vind ik de "gewone" Boxter nog te weinig vermogen hebben. Een S komt dan meer in de buurt, maar ik wilde wel een wagen met meer vermogen dan dat er in mijn WRX ligt. Tja, dan wordt een Boxter lastig B)

Nee, ik was ook zeer snel overtuigd dat het een -_- -roadster moest worden :banaan:

Link naar reactie

Wat is het grote verschil qua sturen, tussen zo'n Boxter en een ZZZ ???

Mijn 1.8je vind ik met een standaart onderstel toch redelijk goed sturen voor een cabrio.

Ik zal denken, dat de Porsche beter stuurt...Maar is dat ook zo :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in