Ga naar inhoud

Verkeer(de) drempels !!!!


Marvin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mooiste interview hoorde ik in London. Het ging over de anti 4 wheel drive auto's, en de persoon die werd geinterviewd had het over het a-sociale gedrag etc van deze auto's in de stad.

Aan het einde van het interview zei hij: Mijn volgende auto wordt een 4x4 omdat dat de enige auto is die nog comfortabel over de verkeersdrempels in London kan rijden ;)

Link naar reactie
Mooiste interview hoorde ik in London. Het ging over de anti 4 wheel drive auto's, en de persoon die werd geinterviewd had het over het a-sociale gedrag etc van deze auto's in de stad.

Aan het einde van het interview zei hij: Mijn volgende auto wordt een 4x4 omdat dat de enige auto is die nog comfortabel over de verkeersdrempels in London kan rijden ;)

Allemaal zijn schuld

ken_smile2_small.jpg

In vergelijk met hem is groenlinks nog een rechtse partij.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.