Ga naar inhoud

The Hamster (TG) ernstig verongelukt


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

damn, dat is inderdaad niet best.

Inderdaad wel een beetje de gangmaker van de show tegenwoordig ja. Hopelijk knapt ie weer op en heeft het niet teveel effect op de show. Best kans dat de BBC ineens heel voorzichtig gaat worden natuurlijk.

Link naar reactie

Update 08.24 uur

De toestand van Hammond is inmiddels stabiel, zo heeft de BBC bekendgemaakt. Op het moment van zijn ongeval probeerde hij het Britse snelheidsrecord op het land (480 kilometer per uur) te verbeteren. De wagen raakte uit balans en sloeg meerdere keren over de kop, meldden ooggetuigen. Hammond had toen al een snelheid van bijna 450 kilometer per uur.

:lol:

Link naar reactie

Getver, net op het NOS journaal was sprake van hersenletsel, doch in een stabiele toestand. Nu is de meest stabiele toestand bij hersenletsel niet iets waar je op zit te wachten... Ook wordt nergens gemeld dat hij uberhaubt bij kennis zou zijn.

Heel erg vervelend. De tweede in korte tijd die liggend het werkgebied verlaat... :lol::thumbup:

Link naar reactie

"A website set up for well-wishers to make donations to the Yorkshire Air Ambulance, which airlifted Hammond to hospital, has so far raised more than £4,000."

Je helpt de man er niet mee, maar het initatief is natuurlijk erg goed.

Ik hoop maar dat ie er goed vanaf komt.

Link naar reactie

Gelukkig gaat het de goede kant op. De eerste berichten dat hij bij kennis is, en zelfs net van de IC af.

Briljante quotes van de collega's die alleen maar kunnen beschrijven dat het de juiste kant op gaat.

May:

He tried to sit up when I came in and he gave me a sort of grin, which I have to say was a very uplifting moment for me," he said. "I had a bit of an unmanly moment at that point."

"I was chuffed to see him and although he's muttering, he seems much like the irritating little shit I know and love. Even when he can't say much, he seemed to make as much sense as he does when he can talk normally."

Press:

Hammond's wife Mindy was at his bedside in the Leeds hospital and he was also visited by Top Gear co-hosts Jeremy Clarkson and James May.

Clarkson told The Sun newspaper that Hammond had smiled when Clarkson had insulted his driving skills.

:foto:

Link naar reactie
de "brain injury" waar ze het over hebben kan natuurlijk een zware hersenschudding zijn. Laten we hopen dat het inderdaad niet meer is dan dat. :birthday: :banaan:

We hopen natuurlijk allemaal dat ie weer volledig hersteld, ik hoop ook dat ie voortaan dan wel wat voorzichtiger is. :drank:

Welnee, gewoon na herstel zo snel mogelijk weer in die jetcar :guitar:

Link naar reactie
Ach welja what the f..k.......... hij leeft nog hé???

Het zou me überhaupt verbazen als hij ooit nog terugkomt in TG :guitar:

Is niet niks met zo'n 400 km/u te crashen lijkt me :birthday:

Ik denk dat als zijn toestand het enigzins toelaat ze er een enorme come back à la Top Gear van zullen maken.

Link naar reactie

:birthday: Vanochtend nog naar een oude aflevering op één van de BBC zenders zitten kijken, raar gezicht hem daar rond te zien huppelen in de wetenschap dat hij gecrasht is. Hoop dat ie gauw weer beter/herstelt is.

Gevonden op het www, onnavolgbaar staaltje britse humor:

"Top Gear-presentator Jeremy Clarkson heeft zijn zwaargewonde collega Richard Hammond een lachje weten te ontfutselen door hem een belabberde automobilist te noemen. Clarkson bezocht Hammond in het ziekenhuis een dag nadat deze met 450 kilometer per uur was gecrasht in een auto met straalmotoren."

Link naar reactie

Brites humor die je eigenlijk niet mag vertalen:

After visiting Hammond in the hospital, May remarked: "I was chuffed to see him and although he's muttering, he seems much like the irritating little sh*t I know and love. Even when he can't say much, he seemed to make as much sense as he does when he can talk normally...Having seen him today I do believe Richard will make a full recovery from this awful crash and, when he's back on his feet, I'm looking forward to going down to the pub with him."

:schater:

En van het Engelse forum:

getwellsoonhammondzw6.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.