Ga naar inhoud

Karten

MarcelZ3

Aanbevolen berichten

Ik kan jullie nog wel voor het Javaans buffet laten bijschrijven.

Zeg het maar.

We regelen zelf wel wat, ik denk dat we niet zo lang zullen blijven, RimBro moet weer op tiet noar huus ;)

Ik heb wel zin in jullie gezelschap :(

Link naar reactie
  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

We regelen zelf wel wat, ik denk dat we niet zo lang zullen blijven, RimBro moet weer op tiet noar huus :D

Ik heb wel zin in jullie gezelschap :(

Ik woon in het uiterste Zuiden van het land ;) dus wil inderdaad wel op tijd thuis zijn.

Heb wel weer zin om de club weer eens te ontmoeten ;)

Neem trouwens mijn speeltje mee, voor de ;)

Link naar reactie
Ik woon in het uiterste Zuiden van het land B) dus wil inderdaad wel op tijd thuis zijn.

Heb wel weer zin om de club weer eens te ontmoeten :wave:

Neem trouwens mijn speeltje mee, voor de :foto:

12 uur thuis is toch ook op tijd :rolleyes:

Leuk dat jullie ook komen :thumbup:

Link naar reactie
Goeie plek......... afspreken zo rond 13:00?

O.K., Chris ! 13.00 uur is een goeie tijd !! :rolleyes:

Bijdeze een oproep voor alle noordelingen die via de A4 naar Delft komen :

verzamelen (als je het leuk vind) bij het van der Valk restaurant over de A4 ff voorbij het tankstation aan de west zijde , op de P- plaats !! :foto:

altijdgezelligjq3.jpg

:thumbup:

Link naar reactie
Hoi Thomas,

Ik ga uiterlijk over 20 minuten de definitieve eindstand doorgeven aan Race Planet.

Ik kan je op de lijst zetten voor het karten, eten kan ook nog, maar ik moet het wel binnen 20 min. weten.

Lekker langskomen om te ouweNelen is ook leuk, maar mee karten/eten is gaver. :rolleyes:

Kom net pas thuis na een lange dag en lees het dus nu pas. Als ik nu niet meer mee kan karten is het jammer. Dan zal ik jullie aanmoedigen. Wellicht tot zondag!

Link naar reactie
Sorry!

Ik ga er niet bij zijn....

We gaan een weekend weg.

Heel veel plezier!

Enneh rij een beetje voorzichtig... :wave:

Sorry Nicole,

Dit bedoel ik nou met 100% blindvaren op mensen.

Je bent 1 van de eersten die zich opgeeft, laat vervolgens niet meer van je horen en als ik alles heb geregeld met Race Planet geef je door dat je niet komt! :thumbup: :foto:

Ik onthouw me verder van commentaar. :rolleyes:

Thomas, als je nog interesse hebt, je kunt nog meekarten als je wilt.

Link naar reactie

Ja Marcel, ik snap je wel. Ik organiseerde in het verleden ook wel eens wat, links en rechts. En doe het nooit meer. Maar: bij het forum gaat het anders. Verder komen ze allemaal, zo is meerdere malen al gebleken. En wie niet komt ondanks inschrijving, moet gewoon betalen. Zo werkt dat.

Link naar reactie
Marcel, heb je toevallig al iets van een schema? Wanneer karten, wanneer eten?

Ja Danny,

Ik heb van Race Planet vanochtend een nieuwe overeenkomst ontvangen en die getekend naar hen gefaxed.

Ik citeer:

Geachte heer xxx

Naar aanleiding van ons telefoongesprek sturen wij u hierbij de bevestiging voor het organiseren van een kartevenement op 15 oktober 2006 op ons Indoor Circuit te Delft. Wij verzoeken u om u uiterlijk 15.45 uur in onze "Track Side Bar" te melden, zodat het actieve gedeelte om 16.15 uur van start kan gaan. wij zijn uitgegaan van 22 personen waarvan 15 personen voor het actieve gedeelte en bieden het volgende programma aan:

14.00 uur: BMW Z3 meeting op de parkeerplaats. Zoals afgesproken is er een gedeelte van onze

parkeerplaats voor de auto's afgezet.

15.45 uur: Ontvangst in onze "Track Side Bar"met de mogelijkheid tot het drinken van een drankje.

16.15 uur: Elke deelnemer rijdt 1 maal 12 minuten met een kart op de kartbaan.

17.00 uur: Elke deelnemer rijdt nogmaals 12 minuten met een kart op de kartbaan.

18.00 uur: De 10 snelste deelnemers komen tegen elkaar uit in een finale van 12 minuten met een beker

voor nummer 1.

De beker is voorzien met een plaatje met uw tekst.

18.45 uur: In onze "Track Side Bar"zal een Javaans buffet voor u klaar staan.

Tevens zullen er ongeveer 9 personen een keuze maken van de gerechten die op de

"Kleine kaart"" staan.

De kosten van dit programma zijn als volgt:

(bij een deelname van 22 personen waarvan 15 personen voor het actieve gedeelte)

10- Rittenkaart € 121,23 per stuk ex. BTW (4 X dus)

Kartverhuur per 12 min. € 14,00 per pesoon ex. BTW (indien meer dan 15 karters)

Beker € door mij toegezegd (voor mijn rekening)

Bekerplaatje € idem

Javaans buffet € 22,50 per persoon incl. BTW

Genuttigde drankjes worden op basis van nacalculatie aan u berekend.

De minimum leeftijd om aan dit arrangement deel te nemen is 16 jaar. Het minimum aantal voor

deze reservering is 15 personen met een minimum van 40 heats. Wij willen u er dan ook op attenderen

dat er minimaal 40 heats in rekening gebracht worden.

Uiterlijk twee weken voor aanvang van het evenement kunt u het definitieve aantal personen voor het

actieve programma schriftelijk aan ons doorgeven.

Wat het buffet betreft willen wij u graag op het volgende attenderen: het aantal personen waarvoor u een

buffet besteld zullen wij in rekening brengen. Mocht er een wijziging optreden in het aantal personen,

wilt u ons dat dan minimaal 5 dagen van te voren laten weten, alleen dan nog kunnen wij het definitieve

aantal veranderen.

Wij verzoeken u vriendelijk het totale factuurbedrag op de dag van het evenement aan ons te voldoen.

Tevens verzoeken wij u de kopie van deze bevestiging voor akkoord te ondertekenen en per omgaande

aan ons te retourneren per post of fax.

Tevens bevestigt u hiermee voor de gehele groep akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden/

overeenkomst genoemd aan de achterzijde. U zult uw genodigden in het bijzonder wijzen op artikel A.V.

4.1, 4.8 en 10.3. De deelnemers zullen Bleekemolens Race Planet op geen enkele wijze aanspraakelijk

kunnen stellen voor licjhamelijke en/of materiele schade.

Voor informatie, vragen en/of opmerkingen kunt u ons telefonisch bereiken onder tel.nr 0900-7223752

(35 ct per minuut)

Wij danken u voor de opdracht en zien er naar uit u te mogen begroeten op 15 oktober a.s. op ons

Indoor Circuit.

Met vriendelijke groet,

Bleekemolen Indoor Voor akkoord:

Kart Planet B.V. Z3FORUM.NL

Marijke Mook Marcel

Link naar reactie

Een heel georganiseer marcel, zelfs ik zie het duizelen.

Wat de betaling bertreft doen we dit van te voren ?

Ook weer een gedoe wel eten niet eten wel karten niet karten.

Hoe doen we het met de drankjes ? alles op één hoop en delen op aantal personen of ieder voor zich ?

Bedrijfsfeesje is makkelijker, betaald de baas :schater:

Misschien beter van te voren regelen en wat de kosten pp. zijn ?weet iedereen waar hij aan toe is, en gepast geld bij zich kan hebben :blink:

Link naar reactie

Wie wat eet staat vast. Wie kart staat vast. De variabele zit 'm in de drankjes en daar gaat het fout.

Iedereen dus een kaart per stel of per persoon waarop de drankjes worden vermeld. Of meteen eigen drankjes afrekenen. As simple as that, lijkt me. En ja, wat een gedoe toch, als je dit zo leest.

Link naar reactie

Een hoop variabelen, want wie tot de 10 snelste behoort mag extra dokken, en dat kun je van te voren niet bepalen natuurlijk. Ik lees dat het totale bedrag aan het einde van de dag betaald dient te worden, dus ik maak wel een mooi formulier waarop iedereen kan aankruisen wat hij gedaan heeft.

Link naar reactie
Geen problemen maken, heren. Komt allemaal goed met een beetje goede wil van iedereen.

Wel een goeie van je Rob, iedereen een drankkaart. weet alleen niet of ze dat daar hebben.

Je kan zoiets beter van te voren regelen want je bent met een hoop mensen dus kan er een hoop fout gaan, dus organiseren. marcel had het al aangegeven dat er in het verleden ook het één en ander was misgegaan.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.