Ga naar inhoud

Karten

MarcelZ3

Aanbevolen berichten

Wel een goeie van je Rob, iedereen een drankkaart. weet alleen niet of ze dat daar hebben.

Je kan zoiets beter van te voren regelen want je bent met een hoop mensen dus kan er een hoop fout gaan, dus organiseren. marcel had het al aangegeven dat er in het verleden ook het één en ander was misgegaan.

Danny, voor de zekerheid, zouden ze dat daar niet hebben (kun je je toch niet voorstellen?): maak jij effe wie-kart-hoeveel-keer en drank-noteer-papieren?

EDIT: Kruispost met Sledge

Link naar reactie
  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Maar even serieus, de BTW is 6%?

Er staat op de site trouwens niks over kartverhuur, maar als ik de prijzen omreken klopt er ook geen hol van. Marcel zou je raceplanet kunnen mailen met de vraag wat één ronde van 12 minuten in totaal nu kost inclusief BTW?

Reken niet op laag tarief! 19% dus.

Link naar reactie
Een heel georganiseer marcel, zelfs ik zie het duizelen.

Wat de betaling bertreft doen we dit van te voren ?

Ook weer een gedoe wel eten niet eten wel karten niet karten.

Hoe doen we het met de drankjes ? alles op één hoop en delen op aantal personen of ieder voor zich ?

Bedrijfsfeesje is makkelijker, betaald de baas :schater:

Misschien beter van te voren regelen en wat de kosten pp. zijn ?weet iedereen waar hij aan toe is, en gepast geld bij zich kan hebben :)

Ja toen ik mijn huis kocht was het kontrakt nog simpeler.

Door 4 x 10 rittenkaarten a € 121,23 ex BTW te nemen kom je voordeliger uit dan 40 x € 14,=

Vandaar dat ik vasthou aan 15 karters.

Het is eigenlijk vrij simpel hoor (ff mijn rekenorgaan erbij pakken).

In jouw geval geldt het volgende: 2 x karters en 2 x Javaans eten.

4 x € 121,23 ex 6% BTW = € 514,= incl. gedeeld door 15x2 = € 68,53 voor het karten van jullie beiden.

Het Javaans eten: 2 x € 22,50 = € 45,=

Het kost jullie in totaal dus € 113,53 voor het gemak dus € 113,50

Een ieder kan nu zelf uitrekenen wat zij of hij moet betalen.

Als 1 persoon alleen gaat karten en niet Javaans eet kost het die persoon € 34,25

De keuze van het eten en bedrag bepaald zij/hij zelf en betaald deze ook zelf.

Dit alles is exclusief de event. genuttigde drankjes.

Zoals ik eerder had aangegeven lijkt het me een goed plan dat een ieder/paar zelf bijhoudt wat zij of hij

de gehele dag drinkt en dit op een bon turft en deze zelf afrekend.

Ik zal bij Race Planet wel vragen om bonnetjes te verstrekken voor het turfen.

Ik heb me garant gesteld en heb ook verder geen problemen om de vaste kosten (totaal karten en Javaans eten) voor te schieten.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is voor iedereen.

Ik weet het regelen is nu eenmaal K*T :lol:

Groetjes,

MarZZZel

Link naar reactie

Gossie wat een kruispost zeg. :schater:

De BTW is 6 %

Lees nou ff :)

Ik had ook al heel wat vragen afgevuurd op de dames in kwestie, zijn nu ook een beetje maf van mij geworden.

Moeten ze zelf maar duidelijker zijn. :lol:

Ik hoop dat jullie het nu ook duidelijk wordt.

Als er toch nog onduidelijkheden zijn dan hoor ik het wel.

Link naar reactie
Berekening klopt IMO niet. Je moet delen door 40, zijn namelijk 4x10 kaarten toch?

Nee Danny,

We karten in totaal met 15 man.

We rijden 2 heats per persoon is samen dus 30 keer.

Daarna komt er nog een finale van de snelste 10, is 10 keer

Alles bij elkaar zijn dus de 40 ritten opgesoupeerd en moet dus gedeelt worden door de 15 karters.

Shit dat maar tot 15 kunnen tellen van mij valt eigenlijk best wel mee :schater:

Ik weet zeker dat je nog ff staat na te rekenen voor je te rusten gaat. :schater::schater:

Link naar reactie
Wel terusten Ruud en plaag het meisje niet meer op dit tijdstip. :sleepy:

Reken nou 's uit 40 ritten voor € 514,= dit delen we door het aantal deelnemers van 15.

dan kom je toch gewoon op € 34,25.

De finale gaat om 10 van de 15 deelnemers, dus de traagste 5 (omdat ze finale niet rijdedn) betalen mee aan de laatste finale heat.

Snappie?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.