ChrisXL Geplaatst: 14 oktober 2006 Delen Geplaatst: 14 oktober 2006 schreef Edwin: volgens mij je partner wel. Net met Marcel gesprokenAh........... oh ja die totally vergeten.......... sorry partner Link naar reactie
DJLeonardo Geplaatst: 14 oktober 2006 Delen Geplaatst: 14 oktober 2006 volgens mij klopt het lijstje niet helemaal, ik zie mensen met 2 personen komen eten en toch maar 22 euro betalen??? Link naar reactie
MarcelZ3 Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2006 Grinnik, grinnik.Algehele verwarring Het zit volgens mij zo:Er zijn nu in totaal 17 actieve karters.4 x 10 rittenkaart incl. 6% BTW wordt: € 514,024 ritten extra a € 14,= € 56,= (prijs is incl. 6% BTW, door Race planet verkeerd opgegeven)---------------------------------------------------------Totaal voor karten € 570,02 : 17 wordt: € 33,53 per actieve karter Het Javaans eten:22 x €22,50 besteld € 495,=23 eters (bord bijzetten, is toch teveel en is reeds besteld)€ 495,= : 23 wordt: €21,52 per Javaanse eter.De Exell sheet van Edwin is juist, het verschil van € 3,36 zit 'm in de 6% BTW over de 4 extra ritten van € 56,=. Kon hij niet weten. Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 14 oktober 2006 Delen Geplaatst: 14 oktober 2006 pffffffff ben ik blij dat ik gewoon voor mezelf weet dat ik 21 en een beetje kwijt ben Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 14 oktober 2006 Delen Geplaatst: 14 oktober 2006 Lekker makkelijk zo'n plastic plasfles tussen je benen........... helemaal klaar voor de endurance races???? Link naar reactie
Marvin Geplaatst: 14 oktober 2006 Delen Geplaatst: 14 oktober 2006 schreef ChrisXL: Lekker makkelijk zo'n plastic plasfles tussen je benen........... helemaal klaar voor de endurance races???? Tis voor de doping controle achteraf Chris !!!??? :D Link naar reactie
spycke Geplaatst: 14 oktober 2006 Delen Geplaatst: 14 oktober 2006 schreef Edwin: Na overleg met Marcel even een nieuw kostenoverzicht gemaakt.We willen morgen daar proberen te regelen dat iedereen meteen bij binnenkomst individueel kan afrekenen.Of dat ook gaat lukken hoor je morgen. Dan kunnen ze achter de bar bijhouden wie er binnen is en heeft afgerekend.De kosten zijn als volgt:Tot morgen :DEdwin, Na zorgvuldig lezen en narekenen, blijkt dat er in ieder geval in regel 7 een fout is geslopen:volgens de gegevens: Spycke [ ] partner:ja [ ] karten> 1 [] Eten: 2 []maakt dus 1x karten 33,73 + 2x Javaans 2 x 22,50 = 78,73In het sheet staat 56,23Overigens geld dit ook voor regel6 (ChrisXL)Voor de rest alle hulde voor het duidelijke overzicht Gr Spycke Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 14 oktober 2006 Delen Geplaatst: 14 oktober 2006 Ach gelukkig weten we zelf wat we verschuldigd zijn aan het end van de rit Link naar reactie
RobC Geplaatst: 14 oktober 2006 Delen Geplaatst: 14 oktober 2006 Is een test: of we wel opletten. Link naar reactie
AnneWilko Geplaatst: 14 oktober 2006 Delen Geplaatst: 14 oktober 2006 MaZZZel, asuk die javaaan hebt doorgeslik , kenuk danok met mooooie glimmende kralebetale...en dan nar huusWikko(teks) Annie is van de platjes, DOEGGIE Link naar reactie
MarcelZ3 Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2006 schreef AnneWilko: MaZZZel, asuk die javaaan hebt doorgeslik , kenuk danok met mooooie glimmende kralebetale...en dan nar huusWikko(teks) Annie is van de platjes, DOEGGIE Ja je weet, ik ben gek op kraaltjes en spiegeltjes. Je mag het ook afkopen door (handmatig) de afwas te doen voor de hele "gang" en voor Wilko heb ik wel een ander klussie.Tot zo, DOEGGIE Link naar reactie
MarcelZ3 Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2006 schreef spycke: Edwin, Na zorgvuldig lezen en narekenen, blijkt dat er in ieder geval in regel 7 een fout is geslopen:volgens de gegevens: Spycke [ ] partner:ja [ ] karten> 1 [] Eten: 2 []maakt dus 1x karten 33,73 + 2x Javaans 2 x 22,50 = 78,73In het sheet staat 56,23Overigens geld dit ook voor regel6 (ChrisXL)Voor de rest alle hulde voor het duidelijke overzicht Gr SpyckeJe hebt gelijk Spycke,Je betaald hetzelfde als MarcelZ3 en Simca1999.Bij ChrisXL zit het in het feit dat hij DJ als partner meeneemt, die ook kart en Jav.eet.Het komt goed, ik heb alle vertrouwen in Edwin Mooi weer hierzo B), tot dadelijk Link naar reactie
sledgehammer Geplaatst: 15 oktober 2006 Delen Geplaatst: 15 oktober 2006 Tot zo mensen!!! Link naar reactie
Edwin Geplaatst: 15 oktober 2006 Delen Geplaatst: 15 oktober 2006 klein misverstand met Marcel over afrekenen buffet.In paar gevallen zoals bij Spycke verkeerde kolom gebruikt met vermenigvuldigen.BTW probleempje rechtgezet.Volgens mijn laatste info moet dit 'm dus zijn. Link naar reactie
MarcelZ3 Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2006 schreef Edwin: klein misverstand met Marcel over afrekenen buffet.In paar gevallen zoals bij Spycke verkeerde kolom gebruikt met vermenigvuldigen.BTW probleempje rechtgezet.Volgens mijn laatste info moet dit 'm dus zijn.Helemaal klasse, klasse, perfekto, bagus.etc. Gauw een paar afdrukjes van maken, dan zijn dit de bedragen die moeten worden afgerekend.Fijn, Edwin B) Zie je daar. Link naar reactie
Edwin Geplaatst: 15 oktober 2006 Delen Geplaatst: 15 oktober 2006 de printjes neem ik wel mee Link naar reactie
puk Geplaatst: 15 oktober 2006 Delen Geplaatst: 15 oktober 2006 lekker weer ik ben effe wassen Link naar reactie
simca1999 Geplaatst: 15 oktober 2006 Delen Geplaatst: 15 oktober 2006 Nu klopt ons bedrag tussen de Excel-sheet en de lijst bij de begintopic niet Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 15 oktober 2006 Delen Geplaatst: 15 oktober 2006 Als het maar aan het eind van de dag klopt Link naar reactie
MarcelZ3 Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2006 schreef simca1999: Nu klopt ons bedrag tussen de Excel-sheet en de lijst bij de begintopic niet Klopt, heb ik nu ff geen tijd meer om het aan te passen.Die van de laatste Exel sheet is de juiste, deze gelieve aan te houden.Komt allemaal goed. Zie je daar B)EDIT R.: Een mooie afsluiting om dit topic dicht te gooien. Reacties, foto's e.d. vind je hier. Link naar reactie
Aanbevolen berichten