Ga naar inhoud

BMW M6 AC Schnitzer

Marvin

Aanbevolen berichten

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Sorry, vind het helemaal niks. Hiermee kun je toch niet fatsoenlijk gezien worden? Te veel "The Fast and The Furious" gehalte. Het voorwiel lijkt overigens wel los te zitten.

Moet je eens voorstellen dat je hiermee naar je werk gaat. Be real, zou je je op je gemak voelen?

Link naar reactie
Sorry, vind het helemaal niks. Hiermee kun je toch niet fatsoenlijk gezien worden? Te veel "The Fast and The Furious" gehalte. Het voorwiel lijkt overigens wel los te zitten.

Moet je eens voorstellen dat je hiermee naar je werk gaat. Be real, zou je je op je gemak voelen?

Dit is een concept car, moet je ff doorheen prikken en de leuke elementen op je eigen M6 monteren in een mooie gedekte kleur :party:

En ja met een donkergroene 1.9 loop je niet zo veel risico op je werk nagekeken te worden :party:

Link naar reactie
En ja met een donkergroene 1.9 loop je niet zo veel risico op je werk nagekeken te worden :party:

Sorry Pierre, maar deze reaktie had niet gehoeven. Dit is typisch een reaktie van iemand waar deze lineaal voor gemaakt is.

BMW%20Z3%20meetlat.jpg

Misschien een flauwe opmerking maar jou opmerking vind ik nog flauwer en respectloos. Sorry dat mijn trots groen is en "maar'" een 1.9, maar ik heb geen pimpelpaarse anabole steroide bolide nodig om me prettig te voelen en ik ben zeer blij met mijn ZZZ. Ik dacht dat forummembers elkaars keuze respecteerde. Blijkbaar zijn daar uitzonderingen op. Jammer Pierre. (ja, ik ben stiekem licht gepikeerd over jou opmerking).

En om nog even over de bovenstaande auto te hebben, ik zie geen enkel "leuk element" welke ik ooit op een M6 zou willen hebben. En dat meen ik oprecht.

Link naar reactie
Sorry Pierre, maar deze reaktie had niet gehoeven. Dit is typisch een reaktie van iemand waar deze lineaal voor gemaakt is.

Misschien een flauwe opmerking maar jou opmerking vind ik nog flauwer en respectloos. Sorry dat mijn trots groen is en "maar'" een 1.9, maar ik heb geen pimpelpaarse anabole steroide bolide nodig om me prettig te voelen en ik ben zeer blij met mijn ZZZ. Ik dacht dat forummembers elkaars keuze respecteerde. Blijkbaar zijn daar uitzonderingen op. Jammer Pierre. (ja, ik ben stiekem licht gepikeerd over jou opmerking).

Ik schreef in ander topic het volgende:

"Menige oude member hier (wat heet oud, zo lang bestaan we niet) kent me: ik reageer snel, hou van openheid en neem geen blad voor de mond. Soms heb ik daar spijt van, maar bied dan keurig openlijk of met een PM mijn excuses aan en meestal wordt dat met de mantel der liefde bedekt."

En dat zouden meer mensen moeten doen. :party:

Link naar reactie

BMW%20Z3%20meetlat.jpg

En om nog even over de bovenstaande auto te hebben, ik zie geen enkel "leuk element" welke ik ooit op een M6 zou willen hebben. En dat meen ik oprecht.

Inderdaad...

Als ik met mijn zilveren eenvoudige 1.8 zou stoppen voor iedereen die de nek omdraait was ik nu nog niet thuis geweest !!!! :thumbup::thumbup:

Link naar reactie

BMW%20Z3%20meetlat.jpg

Wow, wat een reactie, licht gepikeerd, eerder zwaar ontvlamd zul je bedoelen.

Sorry als ik op de tenen heb gestaan was niet mijn bedoeling maar vind deze reactie wel erg grof...... .

meetlat, pimpelpaarse anabole enz.............respectloos, wat je allemaal uit een regeltje haalt (met een smilie erachter) :thumbup:

Dit wordt echt persoonlijk, vind deze reactie niet kunnen :thumbup:

Link naar reactie
Wow, wat een reactie, licht gepikeerd, eerder zwaar ontvlamd zul je bedoelen.

Sorry als ik op de tenen heb gestaan was niet mijn bedoeling maar vind deze reactie wel erg grof...... .

meetlat, pimpelpaarse anabole enz.............respectloos, wat je allemaal uit een regeltje haalt (met een smilie erachter) :thumbup:

Dit wordt echt persoonlijk, vind deze reactie niet kunnen :thumbup:

Pierre misschien is het handig dat je vooraf bedenkt als je de bal kaatst dat je hem terug kunt verwachten.

André

ps mooie Schnitzer

Link naar reactie

Is de paus net aan 't uitleggen wat 'ie bedoeld heeft met het aanhalen van een stuk tekst uit de 14e eeuw (lekker bij de tijd zo'n man), komt Marvin met zo'n foto. Kunnen ze weer opnieuw beginnen met demonstraties... :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in