Ga naar inhoud

perspenning op ebay gekocht! voor 22 euro

bart1988

Aanbevolen berichten

• Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

als de persoon een goede feedbackscore heeft is het meestal wel te vertrouwen, en jij bent de winnaar, krijg je vanzelf van verkoper bericht over hoe af te handelen.

zorg wel dat je de goede codes hebt, iban en bic code.

heb het een paar daagjes geleden zelf nog gedaan, had een :m: oldeckel gewonnen.

let wel op, zodra je het hebt overgemaakt, duurt het een paar werkdagen voordat de verkoper het op rekeing heeft. dan gaat hijhet verzenden. dat gaat meestal wel snel.

suc6

Link naar reactie

Je kunt zahlungsinformationen aufrufen of iets dergelijks, waar je het totaalbedrag (+ verzendkosten naar Nederland) vraagt aan de verkoper. Zet er voor de zekerheid bij dat je graag het BIC en IBAN nummer had geweten.

Meestal krijg je dan meteen (of de volgende dag) een mailtje terug met de nodige betalings info. Ik stuur de verkoper altijd nog een bevestigings mailtje dat het geld binnen 2 dagen op zijn rekening zal staan.

Link naar reactie
Befindet sich in einwandfreiem Zustand, nur leichte Gebrauchsspuren.Auch die Druckknöpfe für die Befestigung sind alle! ganz.(Sind des öfteren durch unsachgemäße handhabung defeckt).

Wat bedoelt de verkoper hier eigenlijk?

IMHO, maar het is absoluut gammel Duits, hij vergeet zijn zinnen af te maken:

Hij bedoelt dat het ding in orde is en dat de drukknoppen aanwezig zijn. En dat er door ondeskundig gebruik nog wel eens iets defect zou kunnen zijn bij de drukknoppen, maar dat dit hier niet het geval is.

Dat is wat ik begrijp, maar of het correct is??? Nogmaals alles IMHO, ik ben hier de Duitser niet. Nee Chris, niet reageren. :D

Laat de Limburgers maar reageren, die begrijpen dit soort gammele Duitse teksten wat beter. Zitten iets dichterbij dit taalgebied. :thumbup:

Link naar reactie
Tekst vertalen kan ook hier hoor ! Niet altijd even goed maar vaak wel begrijpelijk ! :D

Dan zal het op z'n minst grammaticaal of met de zinsopbouw in orde moeten zijn. Dat lijkt me in het voorbeeld van ebay niet aan de orde.

Bart heeft overigens een perspenning voor geen geld! Van harte Bart. :thumbup:

Link naar reactie
Befindet sich in einwandfreiem Zustand, nur leichte Gebrauchsspuren.Auch die Druckknöpfe für die Befestigung sind alle! ganz.(Sind des öfteren durch unsachgemäße handhabung defeckt).

Wat bedoelt de verkoper hier eigenlijk?

De zinsopbouw is inderdaad gammel maar "sind alle" betekent in

in dit geval: ze functioneren niet meer.

Link naar reactie

Weet je ik heb nog nooit via ebay gedaan dacht laatst van ff aanmelden voor het geval dat als ik wat tegen kom aan m onderdelen dat ik meteen kan reageren. Vandaag zag ik toevallig deze perspenning met nog 1,5 uur te gaan. Ik bieden tot 30 euro. Uiteindelijk voor 21 euro gekregen had het eerlijk gezegt niet verwacht. VInd het wel raar lopen soms

Link naar reactie

30 euro is je maximum bod. Als iemand 20 euro biedt zal Ebay automatish dat bod met 1 euro ophogen. Jou bod is dan dus 21 euro. Dat gaat zo door tot de 30 euro is bereikt. Niemand weet dus wat jou maximum bod is, todat iemand daar overheen gaat.

Er staat trouwens: Sind alle ganz = zijn allemaal heel/in orde

Link naar reactie
30 euro is je maximum bod. Als iemand 20 euro biedt zal Ebay automatish dat bod met 1 euro ophogen. Jou bod is dan dus 21 euro. Dat gaat zo door tot de 30 euro is bereikt. Niemand weet dus wat jou maximum bod is, todat iemand daar overheen gaat.

Er staat trouwens: Sind alle ganz = zijn allemaal heel/in orde

En zo hebben we verschillende uitleg van gammel Duits. Het gaat blijken: wel of niet in orde. Gezien de prijs zou het wel eens kunnen zijn dat...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in