Ga naar inhoud

En Superdupers auto is weer stuk....

Superduper

Aanbevolen berichten

Helaas, helaas. Na een paar lekkere dagen laat mijn autotje mij toch in de steek. Thuis gekomen van werk viel me een plasje vettige olie/water op onder de motor kap. Weinig aandacht aanbesteed en de auto de garage in gereden. Na een uurtje eten lag er weer een flinke plas. Tijdens het naar buiten rijden trok hij gewoon een druppel spoor.

Mijn neef is automonteur is even komen kijken en zag als de motor draaide behoorlijk wat eronder uit komen lopen en zijn diagnose was dat er koelvloeistof lekte. Hij vermoede dan ook dat de waterpomp kapot is. Hij dacht aan een van de lagers in de pomp omdat het gedeelte rond de as die de fan aandrijft heen en weer bewoog. Ook maakt hij een vreemd kapot geluid.

RRRRRRRRRRRrruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuddddddddddddddddd, ik heb je nodig..... B)

Mijn neef heeft me aangeraden niet meer met de auto te rijden, aangezien de vloeistof er met bakken weer uit loopt. Doe ik ook maar niet. Ik ga morgen even overleggen met Dr. Phil, want die zit op zandvoort dacht ik.

Heeft iemand zoiets wel eens gehad? Was het kostbaar om te repareren?

bleh :m: :offtopic:

Link naar reactie
  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou lekker weer :blink:

Als er te veel ruimte op het asje komt lekt hij er langs en dat gebeurt wel eens.

Ik neem morgen wel even kontact met je op, regel ik de spullen en kom hem wel terplekke bij je maken, je kan er beter maar niet meer mee rijden.

Dat zou helemaal fantastisch zijn Ruud!! :newblush:

Mijn neef had ook al afgeraden om ermee te gaan rijden. Aangezien het hele geval heen en weer schudt en bonkt denk mijn neef dat een van de lagers vast zit of eruit gelopen is. Is niet zomaar een gevalletje speling vrees ik. Als je een filmpje wilt zien oid dan hoor ik het wel..

wat een gedoe zeg, pff :muur:

Link naar reactie

En dankzij de bliksemsnelle hulp van mijn neef (diagnose) en Razende Ruud, was alles vanmiddag om 17:00 al weer keurig gerepareerd. De waterpompas was finaal kapoet en uit voorzorg ook de thermostaat+huis vervangen. Ik denk niet dat het sneller kon!

Nogmaals bedankt Ruud. SuperD kan weer tuffen...en naar zijn werk.

:thumbup:

Link naar reactie
En dankzij de bliksemsnelle hulp van mijn neef (diagnose) en Razende Ruud, was alles vanmiddag om 17:00 al weer keurig gerepareerd. De waterpompas was finaal kapoet en uit voorzorg ook de thermostaat+huis vervangen. Ik denk niet dat het sneller kon!

Nogmaals bedankt Ruud. SuperD kan weer tuffen...en naar zijn werk.

:thumbup:

Graag gedaan, klusje op lokatie is best leuk ^_^

Prima wijntje trouwens Thx B)

Link naar reactie
Dit is echt prachtige service Ruud :blink: B)

Zal wel niet gelden voor onder de rivieren, we hebben ook lekkere wijn :schater:

Laatste keer van alles gedronken in limburg tot aan de plaatselijke kruidenbitters aan toe, maar geen wijn geproeft :thumbup:

Dus is er een rescue klus laat het me maar weten ;)

Link naar reactie
Als we weer eens een klusdagje doen maak ik een promotiefilm voor je :thumbup: Wordt je wereldberoemd op Google :muur:

Dat heb ik gemerkt, moet dan wel een positieve uitstraling hebben want negative gaat dubbel zo hard, hoef geen voorbeeld te geven :muur:

Wereld beroemd, moet er niet aan denken. ik heb het nu naar mijn zin B)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in