navigator Geplaatst: 13 september 2006 Delen Geplaatst: 13 september 2006 Herkennen jullie dit ?Dit is de Gonswa RP1, een ombouw op basis van de Z3Qp 2.8.Motor bleef standaard, interieur kreeg oranje (jawel, Nederland...) accenten en de buitenkant zien jullie hier.Meer gegevens op www.extrem-umbau.de (zegt eigenlijk alles, hé). Voor de schappelijke prijs van 49 000 euro mag je'm hebben. Mss komt er zelfs een kleine serie van ... (Hope Not :offtopic: ) Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 13 september 2006 Delen Geplaatst: 13 september 2006 Krijgt zo'n QP toch nog een knappe tweede leven :offtopic: Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 13 september 2006 Delen Geplaatst: 13 september 2006 Hot rot idee, grappig Quote Link naar reactie
Superduper Geplaatst: 14 september 2006 Delen Geplaatst: 14 september 2006 Yech. Zonde geld imho... Quote Link naar reactie
napoje Geplaatst: 14 september 2006 Delen Geplaatst: 14 september 2006 leuk idee, maar niet voor mij. leuk als je je qp getrashed hebt. Quote Link naar reactie
Ivo Geplaatst: 14 september 2006 Delen Geplaatst: 14 september 2006 dit geval stond in Essen vorig jaar, heb er wat meer foto's van (thuis), van een afstandje gaat het wel, maar afwerking is niet je van het Quote Link naar reactie
Edwin Geplaatst: 14 september 2006 Delen Geplaatst: 14 september 2006 Niet helemaal mijn ding zeg maar. Bleurgh Quote Link naar reactie
DJLeonardo Geplaatst: 14 september 2006 Delen Geplaatst: 14 september 2006 Leuk idee om zo'n ombouw te maken. Helaas is DIT specifieke model NIET mijn smaak. Had ik liever een soort Wiesmann GT ombouw gezien. Quote Link naar reactie
IvoZ3 Geplaatst: 14 september 2006 Delen Geplaatst: 14 september 2006 schreef Ivo: dit geval stond in Essen vorig jaar, heb er wat meer foto's van (thuis), van een afstandje gaat het wel, maar afwerking is niet je van het ik vind het van een afstandje al helemaal niks.........brrr. Quote Link naar reactie
sledgehammer Geplaatst: 14 september 2006 Delen Geplaatst: 14 september 2006 Knap gemaakt, maar nee...dankje. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.